[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
درباره نشریه
اطلاعات نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایهها
بیانیه اخلاق نشر
آرشیو نشریه
شمارههای پیشین
شماره جاری
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
راهنمای منبعنویسی
راهنمای پرداخت هزینه ها
ارسال مقاله
پرسشهای متداول
برای داوران
راهنمای داوری مقالات
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 13، شماره 5 - ( آذر-دی 1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی اثربخشی طراحی مسیرشغلی بر رشد مسیر شغلی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان
ص. 422-431
مرضیه جلالی
،
احمد صادقی
چکیده
(310 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(60 دریافت)
ارائه مدل بازار دانش مبتنی بر ارتباط صنعت و دانشگاه
ص. 432-443
خدیجه بریمانی
،
ترانه عنایتی
،
رضا یوسفی سعیدآبادی
چکیده
(245 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(46 دریافت)
طراحی چارچوب برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر پرورش خلاقیت در دوره اول ابتدایی
ص. 444-453
آناهیتا فرجی
،
مرجان کیان
،
عفت عباسی
،
افضل السادات حسینی
چکیده
(261 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(52 دریافت)
بازمفهوم پردازی طرحواره مدیریت کلاس
ص. 454-462
زهره مشکی باف مقدم
،
مسلم چرابین
،
احمد اکبری
،
علی رضا داوودی
چکیده
(268 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(40 دریافت)
نقش هوش اجتماعی و تابآوری در احتمال خودکشی دانش آموزان
ص. 463-470
آرش شهبازیان خونیق1
،
امید حسنی
،
سیاوش شیخعلی زاده
چکیده
(293 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(40 دریافت)
تفکر تأملی در زبان انگلیسی تخصصی دانشجویان پزشکی و موانع از دیدگاه اساتید: مطالعه ای ترکیبی
ص. 471-479
مجید فرهیان
،
یوسف رجبی
چکیده
(201 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(26 دریافت)
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظم دهی بر تفکر خلاق دانش آموزان
ص. 480-489
سوسن فرخی
،
علی اکبر سیف
،
علیرضا کیامنش
چکیده
(203 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(32 دریافت)
ارزیابی ابعاد سازمان یادگیرنده بر اساس مدل شش عاملی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
ص. 490-496
دکتر معصومه عرفانی خانقاهی
،
دکتر سعید باقری
چکیده
(177 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(23 دریافت)
تاثیر نظریه ذهن بر درگیری تحصیلی (حیطه عاطفی– شناختی) با نقش میانجی پردازش هیجانی
ص. 497-504
عارفه رعیت نیا
،
علیا عمادیان
،
دکتر بهرام میرزاییان
چکیده
(183 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(28 دریافت)
رابطۀ جو عاطفی اجتماعی مدرسه و انگیزش تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی
ص. 505-512
دکتر محمدرضا زربخش
،
خانم مریم رستم نژاد
،
خانم سمیه محمدی تیله نویی
،
خانم شهربانو سلیمانی
چکیده
(768 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(41 دریافت)
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش پرستاری در مقطع دکتری در ایران و چهار دانشگاه برتر آمریکا
ص. 513-524
حسین کریمی مونقی
،
علی مشکین یزد
،
پروانه سودمند
چکیده
(174 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(24 دریافت)
تاثیر اجرای مدل FOCUS – PDCA بر رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری علوم پزشکی بقیه الله (عج)
ص. 513-520
اسماعیل حیدرانلو
،
بتول نحریر
،
زهرا قاسمی فرید
،
فخرالدین فیضی
،
لیلا کریمی
،
فریال خمسه
،
محسن ملاهادی
چکیده
(190 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(34 دریافت)
تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش نظری رشته اتاق عمل از منظر دانشجویان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
ص. 521-528
فریبا کشاورز
،
شهنام صدیق معروفی
،
صدیقه حنانی
،
محبوبه رسولی
چکیده
(205 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(28 دریافت)
طراحی مدل آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی و سنجش تاثیر آن بر کاهش پرخاشگری
ص. 529-537
جمشید حیدری
،
خدیجه علی آبادی
،
صغری ابراهیمی قوام
،
علی دلاور
،
سعید پورروستایی اردکانی
چکیده
(207 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(30 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای زندگی یونسکو و آمادگی جسمانی با رویکرد تلفیقی
ص. 538-547
مریم رجبی ورزنی
،
مجید علی عسگری
،
حمید قاسمی
چکیده
(776 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(60 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4269