[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 3، شماره 4 - ( زمستان 1389 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون‌مَنِن در مطالعات برنامه درسی ص. 137-141
[English Abstract] عیسی برقی
چکیده (14186 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3667 دریافت)  
XML نقش فراشناخت در فرآیند یادگیری ص. 143-148
[English Abstract] زینب صادقی، رضا محتشمی
چکیده (15190 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (6448 دریافت)  
XML اهمیت تدریسِ الگومحور در آموزش دانشجویان پرستاری ص. 149-154
[English Abstract] جمیله مختاری نوری، عباس عبادی ، فاطمه الحانی، ناهید رژه
چکیده (20820 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (4098 دریافت)  
XML جایگاه هوش های چندگانه در دست یابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی ص. 155-160
[English Abstract] عادل زاهد بابلان ، مهدی معینی کیا
چکیده (13435 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3111 دریافت)  
XML شبیه سازی در آموزش پرستاری ص. 161-167
[English Abstract] مهرنوش پازارگادی، رقیه صادقی
چکیده (14418 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (5815 دریافت)  
XML یادگیری مبتنی بر وب؛ مرور سیستماتیک تنوع‌پذیری مداخلات ص. 169-177
[English Abstract] محبوبه نظام آبادی، حامد باستین
چکیده (9948 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3212 دریافت)  
XML مقایسه وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری ص. 179-182
[English Abstract] یدا. . سیاوش وهابی ، عباس عبادی، رمضان رحمانی، عباس تولائی، علیرضا خاتونی، سیدداود تدریسی، علی طیبی، مرتضی خاقانی زاده، اسماعیل حیدرانلو
چکیده (15813 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2807 دریافت)  
XML برون‌دادهای نامطلوب یک دانشکده و عوامل مرتبط با آن ص. 183-188
[English Abstract] زهرا تقربی ، اسماعیل فخاریان، فخرالسادات میرحسینی، سیداصغر رسولی نژاد، حسین اکبری، حسین عاملی
چکیده (13155 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2263 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.066 seconds with 1104 queries by yektaweb 3571