[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 5، شماره 3 - ( پاییز 1391 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML رابطه تفکر انتقادی و ابعاد آن با شادکامی و عزت نفس اجتماعی دانشجویان ص. 143-147
[English Abstract] برزو امیرپور
چکیده (18223 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (5649 دریافت)  
XML شناسایی و دسته‌بندی ویژگی‌های سیستم آموزش الکترونیکی براساس مدل کانو در دانشگاه‌های مجازی ایران ص. 149-155
[English Abstract] حمید رضا رضوانی، هادی درگاهی
چکیده (12342 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3370 دریافت)  
XML کیفیت تدریس اعضای هیات علمی بر اساس مقیاس مای‌کورس از دیدگاه دانشجویان ص. 157-161
[English Abstract] محسن فرمهینی فراهانی ، فاطمه ضیائیان علیپور
چکیده (11037 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2039 دریافت)  
XML نقش برنامه‌های درسی علوم اجتماعی در پرورش مهارت‌های شهروندی ص. 163-169
[English Abstract] محسن طالب‌زاده نوبریان، محمود ابوالقاسمی، محمد جمالی تازه‌کند
چکیده (14547 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3467 دریافت)  
XML مقایسه شیوه‌های ارزشیابی عملکرد دانشجویان پرستاری در آموزش بالینی ص. 171-175
[English Abstract] سید محمد خادم‌الحسینی، جمیله مختاری نوری ، فخرالدین فیضی
چکیده (12430 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2341 دریافت)  
XML میزان آمادگی یادگیری خودراهبر در دانشجویان رشته پزشکی ص. 177-181
[English Abstract] لیلا نعیمی، شعله بیگدلی، کامران سلطانی عربشاهی
چکیده (11469 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2351 دریافت)  
XML راهبردهای موثر در بین‌المللی‌شدن دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران ص. 183-189
[English Abstract] اباصلت خراسانی ، حامد زمانی‌منش
چکیده (10264 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1939 دریافت)  
XML پژوهش معلم‌محور؛ پارادایمی نو در پژوهش‌های آموزشی ص. 191-197
[English Abstract] رضا ساکی
چکیده (8607 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2994 دریافت)  
XML کاربرد انفورماتیک در پرستاری؛ آموزش، پژوهش و مراقبت ص. 199-206
[English Abstract] رقیه صادقی ، فریده یغمایی
چکیده (10911 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (5599 دریافت)  
XML نقش رهبری غیرمتمرکز در بهبود کیفیت یادگیری ص. 207-214
[English Abstract] زینب صادقی، رضا محتشمی
چکیده (11472 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3107 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 1110 queries by yektaweb 3568