[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 7، شماره 5 - ( آذر-دی 1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML نقش تعلل‌ورزی، خودتنظیم‌گری و باورهای فراشناختی در پیش‌بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان ص. 273-278
[English Abstract] مسلم عباسی ، شهریار درگاهی
چکیده (4148 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1609 دریافت)  
XML ارزیابی برنامه ص. 279-285
[English Abstract] افسانه پاکدامن ، حسین حصاری، اکبر فاضل، زهرا محتشم، سیمین زهرا محبی، رضا یزدانی، محمدرضا خامی
چکیده (3086 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (796 دریافت)  
XML رابطه هوش هیجانی و خودپنداره با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ص. 287-291
[English Abstract] محمدرضا رئیسون، قطب‌الدین جان‌نثار مقدم، غلامرضا شریف‌زاده
چکیده (5429 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1434 دریافت)  
XML تاثیر تیپ‌های شخصیتی بر میزان مشارکت یادگیرندگان در سیستم مدیریت یادگیری مودل ص. 293-299
[English Abstract] اکبر مومنی‌راد ، خدیجه علی‌آبادی، مریم پورجمشیدی
چکیده (3859 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (745 دریافت)  
XML آمادگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم سلامت برای آموزش بین‌حرفه‌ای ص. 301-308
[English Abstract] زهره وفادار، زهره ونکی ، عباس عبادی، سادات سیدباقر مداح
چکیده (3361 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (817 دریافت)  
XML ارتقای همزمان یادگیری و رضایتمندی با آموزش مشارکتی ص. 309-314
[English Abstract] ژیلا آگاه ، معصومه شریف‌زاده
چکیده (3429 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (794 دریافت)  
XML ارتباط بین عوامل موثر بر کیفیت تدریس اساتید: مدل‌یابی معادلات ساختاری ص. 315-321
[English Abstract] روح اله زابلی، زینب مالمون، مهدی حسنی
چکیده (4554 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1244 دریافت)  
XML رابطه عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هوش اجتماعی ص. 323-327
[English Abstract] بهاره عزیزی‌نژاد ، فاطمه مددی کوکجه‌یاران، حسین جناآبادی
چکیده (4614 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1397 دریافت)  
XML تاثیر زیرساخت‌ها و آمادگی اعضای هیات علمی در پیاده‌سازی اثربخش آموزش الکترونیک براساس مدل پذیرش فنّاوری ص. 329-328
[English Abstract] فخرالسادات نصیری ، سیروس قنبری، محمدرضا اردلان، ایمان کریمی
چکیده (4611 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (965 دریافت)  
XML ارزشیابی دوره آموزشی پودمانی مدیریت عالی پزشکان خانواده در ایران ص. 339-344
[English Abstract] مرضیه نجومی، فاطمه البرزی ، ماندانا شیرازی، مهرناز گرانمایه
چکیده (5598 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (975 دریافت)  
XML راهبردهای تکیه‌گاه‌سازی آموزشی در محیط‌های یادگیری حل مشکل ص. 345-352
[English Abstract] غلام‌حسین رحیمی‌دوست ، داریوش نوروزی
چکیده (3256 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1237 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.074 seconds with 1152 queries by yektaweb 3568