[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 8، شماره 1 - ( فروردین-اردیبهشت 1394 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML اولویت‌بندی شاخص‌های تدریس اثربخش؛ مقایسه دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ص. 1-6
[English Abstract] طاهره توفیقیان ، حدیثه منادی، سمیه نصراللهی، محمدحسن رخشانی
چکیده (4859 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1109 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (1296 مشاهده)
XML نگرش دانشجویان فیزیوتراپی نسبت به دروس علوم پایه پزشکی ص. 7-14
[English Abstract] بهنوش وثاقی قراملکی، محمدرضا نیکمرام ، مهتاب روحی عزیزی
چکیده (2496 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (532 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (552 مشاهده)
XML رابطه بین سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی و سازگاری اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی ص. 15-19
[English Abstract] بهاره عزیزی نژاد ، نازیلا غفار شجاع، حقیقت حیدری بی صفر، حسین جناابادی
چکیده (4717 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (903 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (799 مشاهده)
XML عوامل موثر بر رضایتمندی دانشجویان پرتوپزشکی از دوره آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل ص. 21-26
[English Abstract] غلامرضا عطایی، فرشته عادل مشهدسری
چکیده (3901 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (620 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (487 مشاهده)
XML ارکان مدیریت دانش از دیدگاه مدیران گروه‌های آموزشی؛ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ص. 27-34
[English Abstract] فرزاد فرجی خیاوی، شکوفه مزارعی، رضوان دشتی
چکیده (4318 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (759 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (637 مشاهده)
XML مقایسه روش‌های آموزشی "یادگیری مبتنی برحل مساله" و "پرسش و پاسخ" از نظر گرایش دانشجویان بهداشت محیط به تفکر انتقادی ص. 35-42
[English Abstract] لیلی صالحی، لیلا کی کاووسی آرانی، مریم صفرنواده
چکیده (4115 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (803 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (490 مشاهده)
XML رابطه استفاده از مهارت‌های اساسی تدریس و بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان؛ دانشکده پرستاری لامرد ص. 43-49
[English Abstract] سیداحمد هاشمی
چکیده (3235 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (540 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (781 مشاهده)
XML دانش، نگرش و مهارت دانشجویان پزشکی نسبت به آموزش الکترونیک؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمان ص. 51-58
[English Abstract] مریم اخوتی، الهام شریف‌پور قهستانی ، طاهره اسلامی نژاد، مهران حمزه‌زاده مرزونی، محدثه معتمد جهرمی
چکیده (4196 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (879 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (617 مشاهده)
XML نقش ویژگی های شخصیتی، شیوه های یادگیری و فراشناخت در پیش‌بینی تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ص. 59-67
[English Abstract] امید سلیمانی فر ، ناصر بهروزی، مسعود صفایی مقدم
چکیده (5388 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1488 دریافت)     |   متن کامل (HTML) (1565 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.079 seconds with 1114 queries by yektaweb 3568