[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 10، شماره 4 - ( مهر-آبان 1396 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسه تأثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مسئله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 234-244
[English Abstract] حمید مومنی، اشرف صالحی ، هاجر صادقی
چکیده (427 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (242 دریافت)  
XML تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت با موانع موجود در لایه‌های برنامه‌ریزی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تأکید بر راهکارهای برای رفع آن ص. 245-254
[English Abstract] محمد عظیمی
چکیده (337 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (130 دریافت)  
XML رابطه ویژگی‌های شخصیت تاریک (ماکیاولی، خودشیفتگی و جامعه‌ستیزی) با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان ص. 255-262
[English Abstract] سجاد سعادت، مهرداد کلانتری ، امیر قمرانی
چکیده (615 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (536 دریافت)  
XML بررسی نقش واسطه‌گری تاب‌آوری در رابطه حمایت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان ص. 263-269
[English Abstract] داود فتحی ، منا جمال آبادی
چکیده (436 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (215 دریافت)  
XML بررسی اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر قم و عوامل مرتبط با آن در سال 1395 ص. 270-276
[English Abstract] اعظم فتحی، سامان برمه زیار، سیامک محبی
چکیده (392 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (189 دریافت)  
XML کنکاش در سازه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر: پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای زندگی ص. 277-287
[English Abstract] الهام سلطانی بناوندی ، نوشیروان خضری مقدم، حسن بنی‎اسدی
چکیده (459 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (150 دریافت)  
XML ارزیابی و رتبه بندی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان(مطالعه موردی دانشگاه علوم و فنون مازندران) ص. 288-301
[English Abstract] طاهره آقامیرزایی محلی، محمد بابازاده، باقر رحیم پور، ابراهیم صالحی عمران
چکیده (354 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (107 دریافت)  
XML سنجش میزان اثربخشی کارگاه های آموزشی نیاز محور در ارتقاء دانش و مهارت تدریس اساتید دروس معارف اسلامی (دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران) ص. 302-311
[English Abstract] ابوالفضل خوشی ، داود رنجبران
چکیده (355 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (131 دریافت)  
XML طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزش مبتنی بر موبایل برای خود مراقبتی بیماران دیابتی ص. 312-321
[English Abstract] منیژه هوشمندجا ، خدیجه علی آبادی، محمدرضا نیلی، آیین محمدی، علی دلاور
چکیده (456 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (220 دریافت)  
XML اثر بخشی برنامه آموزشی بار شناختی بر کارایی یادگیری مفاهیم جبر در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرتهران ص. 322-333
[English Abstract] مریم رستمی ، سیاوش طالع پسند، محمد علی محمدی فر
چکیده (327 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (159 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 1126 queries by yektaweb 3568