[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
درباره نشریه
اطلاعات نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایهها
بیانیه اخلاق نشر
آرشیو نشریه
شمارههای پیشین
شماره جاری
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
راهنمای منبعنویسی
راهنمای پرداخت هزینه ها
ارسال مقاله
پرسشهای متداول
برای داوران
راهنمای داوری مقالات
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 11، شماره 2 - ( خرداد-تیر 1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
رابطه برنامه ریزی آموزشی و باورهای هوشی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی
ص. 6-1
10.29252/edcbmj.11.02.01
محمد صالحی
،
سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده
(5122 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2089 دریافت)
رابطه خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی با سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
ص. 14-7
10.29252/edcbmj.11.02.02
مجید صدوقی
چکیده
(14834 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5026 دریافت)
تبیین شایستگی های حرفه ای مدرسان در محیط یادگیری الکترونیک
ص. 24-15
10.29252/edcbmj.11.02.03
محبوبه اسلمی
،
زهره اسمعیلی
،
بهمن سعیدی پور
،
محمد رضا سرمدی
چکیده
(5375 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2464 دریافت)
تغییرات آتی آموزش عالی و دور نمای دانشگاههای آینده
ص. 25-25
10.29252/edcbmj.11.02.04
رسول جمشیدی
،
محسن یادبروقی
،
جواد رضائی
چکیده
(4878 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2167 دریافت)
شکوفایی معلمان شهر تهران و متغیرهای جمعیتشناختی اثرگذار بر آن
ص. 38-26
10.29252/edcbmj.11.02.05
هانیه هژبریان
،
علی محمد رضایی
،
ایمان ا. . بیگدلی
،
محمود نجفی
،
محمدعلی محمدی فر
چکیده
(5506 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2058 دریافت)
پیشبینی اهمالکاریتحصیلی بر اساس هوشهیجانی با نقش واسطهای سرمایهروانشناختی در دانشجویان علوم پزشکی
ص. 47-39
10.29252/edcbmj.11.02.06
اصغر جعفری
،
مرضیه سادات سیدخراسانی
چکیده
(7837 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2547 دریافت)
میزان و منابع استرس در آموزش بالینی و ارتباط آن با برخی ویژگیهای دانشجویان، مربیان و محیط بالین
ص. 56-48
10.29252/edcbmj.11.02.07
بهروز رضائی
،
راضیه بهشتی زاده
،
ژولیانا فلاحتی
چکیده
(6292 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2283 دریافت)
تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان، نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی
ص. 65-57
آرش شهبازیان خونیق
،
امید حسنی
،
ولی عبدالله زاده قمشی
چکیده
(4563 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2154 دریافت)
ارائه مدلی برای ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی مورد: (دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران)
ص. 72-66
معصومه عظیمی فر
،
حمیده رشادت جو
،
اختر جمالی
،
شکوفه نیک فر
چکیده
(5213 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1429 دریافت)
مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران
ص. 82-73
10.29252/edcbmj.11.02.10
کبری صالحی
،
زهرا صالحی
،
مهسا شکور
،
فریبا حقانی
چکیده
(6986 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3586 دریافت)
نقش بهزیستی اجتماعی و فرسودگی تحصیلی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
ص. 90-83
10.29252/edcbmj.11.02.11
داود طهماسب زاده شیخلار
،
موریس شیخی
،
احسان عظیمپور
چکیده
(6387 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2362 دریافت)
بررسی رابطه بین مهارتهای تفکر با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه کاشان و علوم پزشکی
ص. 96-91
10.29252/edcbmj.11.02.12
حمید رحیمی
چکیده
(4784 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2096 دریافت)
دیدگاه دانشجویان در خصوص ارزشیابی کیفیت عملکرد اساتید
ص. 105-97
زهره صانعی
چکیده
(4579 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2070 دریافت)
مدل پردازی رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش آموزان با میانجیگری سبکهای یادگیری، سبکهای تفکر
ص. 114-106
10.29252/edcbmj.11.02.14
سمیه نخعی
،
مجتبی امیری مجد
،
علیرضا محمدی آریا
،
محمود شیرازی
چکیده
(4873 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1738 دریافت)
رویکرد و عملکرد اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت در طرح تحول سلامت – مطالعه کیفی
ص. 122-115
10.29252/edcbmj.11.02.15
محمدرضا یوسفی
،
محمدحسین تازیکی
چکیده
(4791 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1948 دریافت)
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی
ص. 132-123
10.29252/edcbmj.11.02.16
محمد برنا
،
محبوبه فولادچنگ
چکیده
(4284 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1173 دریافت)
بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان
ص. 140-133
10.29252/edcbmj.11.02.17
سعید مشتاقی
،
کبرا کاظمیان مقدم
چکیده
(4876 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1266 دریافت)
الگوی شایستگی فرماندهی از منظر فرماندهی معظم کل قوا
ص. 148-142
10.29252/edcbmj.11.02.18
شعبان مرادی آیدیشه
،
طهمورث حسنقلیپور یاسوری
،
سید رضا سیدجوادین
،
مهدی خیراندیش
چکیده
(4796 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2526 دریافت)
نقش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خوشبینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان پرستاری
ص. 155-149
10.29252/edcbmj.11.02.19
عباس صنوبر
،
صادق کثیر
،
امجد تقوینسب
،
الهام رئیسی
چکیده
(4924 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1353 دریافت)
رابطه تصویر ذهنی سازمانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
ص. 162-156
10.29252/edcbmj.11.02.20
محمد دهقانی
،
روح الله خارا
،
نرجس میر ابوطالبی
،
محمد حسین حیوی حقیقی
چکیده
(4764 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1687 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.2 seconds with 83 queries by YEKTAWEB 4642