[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اولویت‌بندی شاخص‌های تدریس اثربخش؛ مقایسه دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
طاهره توفیقیان، حدیثه منادی، سمیه نصراللهی، محمدحسن رخشانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان فیزیوتراپی نسبت به دروس علوم پایه پزشکی
بهنوش وثاقی قراملکی، محمدرضا نیکمرام، مهتاب روحی عزیزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین سبک‌های تدریس اعضای هیات علمی و سازگاری اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی
بهاره عزیزی نژاد، نازیلا غفار شجاع، حقیقت حیدری بی صفر، حسین جناابادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل موثر بر رضایتمندی دانشجویان پرتوپزشکی از دوره آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل
غلامرضا عطایی، فرشته عادل مشهدسری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارکان مدیریت دانش از دیدگاه مدیران گروه‌های آموزشی؛ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز
فرزاد فرجی خیاوی، شکوفه مزارعی، رضوان دشتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه روش‌های آموزشی "یادگیری مبتنی برحل مساله" و "پرسش و پاسخ" از نظر گرایش دانشجویان بهداشت محیط به تفکر انتقادی
لیلی صالحی، لیلا کی کاووسی آرانی، مریم صفرنواده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه استفاده از مهارت‌های اساسی تدریس و بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان؛ دانشکده پرستاری لامرد
سیداحمد هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دانش، نگرش و مهارت دانشجویان پزشکی نسبت به آموزش الکترونیک؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مریم اخوتی، الهام شریف‌پور قهستانی، طاهره اسلامی نژاد، مهران حمزه‌زاده مرزونی، محدثه معتمد جهرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش ویژگی های شخصیتی، شیوه های یادگیری و فراشناخت در پیش‌بینی تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی
امید سلیمانی فر، ناصر بهروزی، مسعود صفایی مقدم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by