[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر بهزیستی ذهنی و یادگیری مادام‌العمر در دانش آموزان
محمد مهتری آرانی ، مریم رجبیان ده زیره، ابوالفضل باغبانی، حسین ستوده آرانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی برنامه آموزش فلسفه برای والدین و اثربخشی آن با برنامه آموزش فلسفه برای کودکان در تحول اخلاقی و خود مهارگری دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی
فریبرز اصل مرز، حسن اسدزاده ، فریبرز درتاج، سعید بهشتی، دکتر عبدالله معتمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه روش آموزش از طریق شبکه اجتماعی و آموزش حضوری و تأثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان بزرگسال در درس علوم اجتماعی
آقای مهدی کماسی ، دکتر خدیجه علی آبادی، دکتر اسماعیل زارعی زوارکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدلسازی نقش میانجی ذهن آگاهی در رابطه بین نیازهای بنیادی روانی و سلامت جسمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
ابراهیم آریانی قیزقاپان ، منیژه هاشمی مهر، سیده فاطمه ضیغمیان، قاسم رحیمی اول
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط سلامت عمومی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
خانم زهرا مغنی زاده، دکتر غلامرضا ثناگوی محرر ، خانم زهرا طالبی، خانم مریم اسودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین و طراحی بسته آموزشی- انگیزشی کلر و اثربخشی آن بر میزان انگیزش دانشجویان
شهرزاد سراوانی، دکتر حسن میرزاحسینی، دکتر مجید ضرغام حاجبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رتبه بندی عوامل بازدارنده تولید علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز
دکتر فیروز محمودی ، خانم زهرا صمدی، خانم زینب فیض الله زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت‌های حل مسأله در مقطع کارشناسی رشته پرستاری
آزیتا دلفان آذری، مجید علی عسگری ، کامیان خزایی، جواد سلیمانپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش هوش اخلاقی و اعتیاد به تلفن همراه در اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان
آقای آرش شهبازیان خونیق ، آقای کاظم حسین پور بنه دیق، آقای آصف رهنمایی بسطام
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/AIDS برای مربیان بهداشت دوره آموزش متوسطه
حمیده خلقی فرد ، دکتر رحمت اله مرزوقی، دکتر مهدی محمدی، دکتر محمد علی داورپناه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی تلفیقی راهبردهای خودنظارتی و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی
خانم فرزانه صادقی، دکتر اسکندر فتحی آذر ، دکتر میر محمود میرنسب، دکتر شهرام واحدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تفکر انتقادی، راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی در دانشجو معلمان به تفکیک جنسیت و رشته تحصیلی
سمیرا فرزین، کاظم برزگر بفرویی ، مریم زارع
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده بر نیازهای خود تعیین‌گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم)
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند ، آقای مجتبی کریمیان، آقای سعید پیرعین الدین، خانم نرگس باغخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباریابی مدل توانمندسازی شناختی اعضای هیات علمی در محیط‌های یادگیری تلفیقی
اعظم بختیاری ، مهران فرج اللهی، محمد رضا سرمدی، فروزان ضرابیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه تفکر فلسفی
اعظم فرهادی، دکتر حمیدرضا رضازاده بهادران ، دکتر علی اکبر خسروی بابادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین تجربه متخصصان تعلیم و تربیت و مدیریت منابع انسانی در ارتقاء شایستگی و صلاحیت‌های حرفه‌ای در فرایند آموزش برای دانشجو- معلمانِ دانشگاه فرهنگیان (یک مطالعه پدیدارشناسی)
فرخ قربانی نامور، جعفر بیک زاد ، فرهاد نزاد ایرانی، نادر بهلولی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی تکالیف پروژه محور و تأثیر آن بر سبک یادگیری دانشجویان کارشناسی اتاق عمل عنوان مکرری: طراحی تکالیف پروژه محور و تأثیر آن بر سبک یادگیری
دکتر اکرم قهرمانیان، دکتر وحید زمانزاده، دکتر مژگان لطفی، دکتر فرانک جبارزاده ، آقای عباس داداش زاده، دکتر عاطفه اله بخشیان، خانم مهدیه اسمعیل نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تدوین مدل ساختاری بهزیستی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر اساس حس انسجام و خوددلسوزی با میانجی‌گری مسئولیت‌پذیری
فاطمه محمدی یوزباش کندی ، شعله لیوارجانی، داوود حسینی نسب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط حضور آموزشی، اجتماعی و شناختی با عملکرد تحصیلی فراگیران دوره های آموزش الکترونیکی: یک مطالعه تحلیل مسیر
اقای عباس تقی زاده ، اقای جواد حاتمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و تبیین چارچوب شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجو معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
حیدر کریمیان ، حمید رضا آراسته، محمد رضا بهرنگی، حسن رضا زین آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
منیژه سرشتی ، شایسته بنائیان، معصومه دلارام، افسانه کاطمیان، فرانک صفدری ده چشمه، اکرم کرمی دهکردی، زیبا رئیسی، مرضیه رئیسی، زینب توکل، صدیقه جمالی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی توانمندسازهای چابکی در دانشگاه‌ها
طیبه ارجمندی، علی اکبر امین بیدختی ، علی محمد رضایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by