@ARTICLE{Mahmodi meymand, author = {mahmodi meymand, Mohammad and kamali, samaneh and Shahabazi, Omid and }, title = {Refelection of Ethical branding on Performance Indicators of Kerman University from the Performance of Factuly Members}, volume = {12}, number = {1}, abstract ={مقدمه: در فضای رقابتی کسب و کار، عملکرد سازمان‌ها به شیوه‌های نوین برندسازی گره خورده است. از سوی دیگر محققین اذعان دارندکه رعایت اخلاق توسط سازمان‌ها عاملی حیاتی در پنداشت مثبت نسبت به سازمان و عملکرد آن می‌باشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر برندسازی اخلاقی بر شاخص‌های عملکردی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و از منظر اعضای هیات علمی انجام گرفته است. روش کار: روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه تحقیق کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به تعداد 402 نفر بوده است، که با استفاده از جدول مورگان تعداد 196 نفر به روش نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل داده‌ها در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی و نیز روش معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزارهای اس پی اس اس و پی آل اس صورت گرفته است. یافته‌ها: یافته‌های تحقیق حاکی از ارتباط مثبت و معنادار بین برندسازی اخلاقی با شاخص‌های عملکردی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان است. نتیجه‌گیری: تحلیل رگرسیون و معادلات ساختاری نشان داد که برند سازی اخلاقی و مؤلفه‌های آن بر شاخص‌های عملکردی تاثیرگذار است، و تأثیر برندسازی اخلاقی در سطح خدمات و سطح سازمان بر شاخص‌های عملکردی تقریباً یکسان است. }, URL = {http://edcbmj.ir/article-1-2158-fa.html}, eprint = {http://edcbmj.ir/article-1-2158-fa.pdf}, journal = {Bimonthly of Education Strategies in Medical Sciences}, doi = {10.29252/edcbmj.12.01.21}, year = {2019} }