[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه بین ویژگی‌های کارآفرینانه و مولفه‌های سازمان یادگیرنده؛ دانشگاه کاشان
حمید رحیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه سواد آکادمیک و سواد هیجانی در اعضای هیات علمی؛ دانشگاه کردستان
احمد امانی ، حجت اسفندیاری، مهدی نامداری پژمان ، عدنان غفاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه تفکر انتقادی با سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم پزشکی
رحیم مرادی ، خدیجه علی‌آبادی، آذر خزایی، بهنام رسولی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل موثر بر رضایتمندی تحصیلی؛ دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم
علی دهقانی ، رسول بهارلو، آرمیتا بن‌راضی غابش ، فروغ فرخ‌آبادی، زهرا زارعی، لیلا مهبودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML همبستگی بین نمرات ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان، مدیر گروه و رئیس دانشکده
عبدالحسین شکورنیا ، مریم طاهرزاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر فیلتر فرکانسی اطلاعات دیداری بر جلب توجه؛ کاربست یافته‌های علوم اعصاب شناختی در آموزش الکترونیکی
وحید نجاتی ، شهریار شهیدی، بهاره برزگر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل موثر بر سیاست‌های آموزشی و فنّاوری دانشگاهی
محمدحسین رونقی ، کامران فیضی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین جهت‌گیری‌های هدف تحصیلی و نشخوار فکری تحصیلی در دانشجویان؛ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز
امید سلیمانی‌فر، فرزانه شعبانی ، زهرا رضایی، آمنه شجاعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تببین فرآیندهای یاددهی- یادگیری در برنامه‌ درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد یادگیری مادام‌العمر
مژگان محمدی‌مهر ، حسن ملکی، فرشاد نجومی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی برنامه‌ریزی درسی مبتنی بر شبکه اجتماعی برای آموزش و به‌سازی اساتید
حسن صائمی ، کوروش فتحی واجارگاه، محمد عطاران، احمدعلی فروغی ابری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 0 queries by