%0 Journal Article %A Movahedi Rad, %A Khaghanizade M., %T Task-based learning: A way of promoting transferable skills in the curriculum %J Bimonthly of Education Strategies in Medical Sciences %V 3 %N 2 %U http://edcbmj.ir/article-1-82-fa.html %R %D 2010 %K Keywords: Task-Based Learning, Transferable Skills, Curriculum, %X   مقدمه: با پیشرفت تکنولوژی­ و تغییر روش­های کاری، انعطاف­پذیر و تعدیل‌پذیربودن کارکنان در محیط‌های کاری به‌عنوان ضرورت مطرح می­شود. در این مقاله، مفهوم آموزش وظیفه‌مدار مطرح می­شود که روش منحصربه‌فردی برای آموزش با هدف توسعه مهارت­های قابل‌انتقال در دانشجویان است. این روش آموزش به دانشجو امکان تخصصی‌سازی دانش و توسعه تعدیل‌پذیری و انطباق‌پذیری اساسی را می­دهد. هدف این مقاله، بحث در مورد کسب مهارت­های قابل‌انتقال در برنامه درسی است و تفکر فعلی در خصوص مهارت­های قابل‌انتقال و طرح و برنامه دولت برای نیروی کار کاملاً ماهر را ارایه می­­دهد.   نتیجه­گیری: آموزش وظیفه­مدار، راهبردی برای آموزش ارایه می­نماید که بر ساختارهای آموزشی متمرکز است و از این تفکر حمایت می‌کند که یادگیری در پزشکی زمانی موثرتر است که در موقعیت‌های عملی واقعی و توسط متخصص ارایه شود. %> http://edcbmj.ir/article-1-82-fa.pdf %P 63-66 %& 63 %! %9 Qualitative Research %L A-10-134-1 %+ %G eng %@ 2345-5284 %[ 2010