[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
پست الکترونیک::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزش بالینی: مورد دانشگاه‌های علوم پزشکی دولتی شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳۱
خانم ماندانا جوانک لیاولی ، دکتر خدایار ابیلی، دکتر جواد پورکریمی، دکتر سید کامران سلطانی عربشاهی
XML بررسی رابطه بین سرمایه روانشناختی و تاب آوری تحصیلی با اعتیاد به اینترنت دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳
بی نظیر گنجی ، سمیرا توکلی
XML بازتاب اخلاق حرفه‌ای در کتب درسی رشته پرستاری در دوره کارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳۰
دکتر سیروس اسدیان ، دکتر بهبود یاری قلی، خانم وحیده رحیم زاده
XML عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری از طریق موبایل در بین دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲۴
دکتر فیروز محمودی ، خانم الهه حبیبی، خانم رعنا بابازاده
XML خدمات سلامت همراه: گذشته، حال، آینده - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳
دکتر آرمان احمدی زاد، خانم مریم ورمقانی ، خانم سارا ورمقانی
XML ساخت و رواسازی مقیاس ایرانی سنجش رویکرد یادگیری مادام العمر در بین دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۱۳
دکتر مجید یوسفی افراشته
XML بررسی رابطه کمالگرایی مثبت و منفی با بهزیستی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲۷
مسلم عباسی، ذبیح پیرانی ، نادر اعیادی، خدیجه زرگر
XML ساختار مدیریت اطلاعات آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۲۷
خانم منیره تحویلدارزاده، دکتر حمید مقدسی ، دکتر محمدعلی حسینی
XML بررسی نگرش دانشجویان نسبت به ارزیابی پویای الکترونیکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۱۰
خانم فهیمه کلاهدوز، دکتر فرزلد رادمهر، پروفسور سید حسن S. Hassan ، دکتر مهدی جباری نوقابی
XML بررسی کیفیت آزمون‌های الکترونیکی بر میزان رضایت دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱/۲۶
بی نظیر گنجی ارجنکی
XML آمادگی برای یادگیری خودراهبرد و عوامل زمینه‌ای مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲۲
دکتر مهدی میرزایی علویجه، دکتر بهزاد کرمی متین، دکتر سید نصراله حسینی، شعیب رحیمی، دکتر فرزاد جلیلیان
XML برازش و تحلیل مسیر مدل مدیریت‌ دانش و نقش آن بر خلاقیت اعضای هیئت‌ علمی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های مجری آموزش از دور) - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۴
اقای مظفر شریف زاده ، دکتر ثنا صفری، اقای امیر حیدری چیانه
XML بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
خدیجه علی آبادی، مریم رجبیان ذه زیره ، فریبا درتاج
XML کنکاش در سازه‎های روان‎شناسی مثبت‎نگر: پیش‎بینی سرزندگی تحصیلی براساس معنای زندگی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۲۴
الهام سلطانی بناوندی ، نوشیروان خضری مقدم، حسن بنی‎اسدی
XML بررسی اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر قم و عوامل مرتبط با آن در سال 1395 - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲
اعظم فتحی، سامان برمه زیار، سیامک محبی
XML بررسی نقش واسطه‌گری تاب‌آوری در رابطه‌ی حمایت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۲۵
آقای داود فتحی ، خانم منا جمال آبادی
XML تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی پرسید بر رفتارهای پیشگیری کننده از عفونت‌های بیمارستانی در کارکنان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
فرزانه ذیقیمت ، مریم معمارزاده، محمد مهدی سالاری، عباس عبادی
XML تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت با موانع موجود در لایه های برنامه ریزی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر راهکارهای برای رفع آن - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۴
دکتر یوسف ادیب ، دکتر محمد عظیمی، دکتر حسین مطلبی
XML ساخت و رواسازی پرسشنامه فراشناخت - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۲۴
آقا کورش پرویز، دکتر حمیدرضا آقامحمدیان شعرباف ، دکتر بهرامعلی قنبری هاشم آبادی، دکتر محمود دهقانی
XML بررسی ارتباط بین خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت با سازگاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی سال اول دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال 1394 - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲
استادیار بتول تیرگری، مربی منصوره عزیززاده فروزی، مربی اعظم حیدرزاده ، کارشناس حسن عباس زاده
XML مقایسه‌ی تأثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مسئله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری - پذیرفته و منتشر شده در ۱۳۹۵/۲/۲۰
حمید مومنی، اشرف صالحی ، هاجر صادقی
XML بررسی میزان تحقق استانداردهای WFME در دوره دستیاری داخلی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۳/۳/۴
امیر میری، هرمز سنایی نسب
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.072 seconds with 1310 queries by yektaweb 3388