[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML بررسی رابطه‌ی بین اخلاق حرفه‌ای و کیفیت تدریس در میانِ استادان دانشگاه علوم پزشکی ارتش - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
کارشناس ارشد مرتضی مرادی دولیسکانی، دکترا مژگان محمدی مهر
XML طراحی الگوی جامع برنامه درسی مبتنی بر نظریه یادگیری مغزمحوردر آموزشهای سازمانی (آندروگوژی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
سقا افراخته، حسن اسدزاده ، ابوالفضل کرمی
XML نگرش نسبت به تقلب تحصیلی و ارتباط آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
استادیار مرضیه لری پور، مربی منصوره عزیززاده فروزی، دانشیار مجید کاظمی، مربی اعظم حیدرزاده ، دانشجو شیما صرافی زاده
XML بررسی تأثیر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ بر میزان یادگیری در آموزش پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر هانیه مستور، دکتر سعید اسلامی ، دکتر محمدرضا نیلی
XML روابط ادراک از محیط کلاس درس و معلم-تنظیمی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق خودتنظیمی یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
خداکرم طلائی، اسماعیل سعدی پور ، حسن اسد زاده، صغری ابراهیمی قوام
XML مبانی ارزش شناختی آموزش همزیستی برای بهبود نظام آموزش‌وپرورش ایران با توجه به مطالعات تطبیقی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آقای سلمان رضوان خواه ، دکتر سوسن کشاورز، دکتر اکبر صالحی، دکتر محسن فرمهینی فراهانی
XML پیش‌بینی اضطراب دانشجویان بر اساس دشواری‌های تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۷
دکتر بهمن کرد ، خانم منیره محمدی
XML بررسی رضایتمندی فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی تبریز از عوامل مؤثر بر تجربه پژوهشی درفاصله سال های 96-93 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۶
آقا علی ایمانی، خانم سولماز قناتی، خانم گیسو علیزاده
XML اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر استرس و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
ثارالله توانا، سپیده بشیرگنبدی
XML مدیریت تحول در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی : پیمایش دیدگاه خبرگان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خانم جمیله آقاتبار رودباری، دکتر ترانه عنایتی ، دکتر محمد صالحی
XML تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شهرام رنجدوست ، خدیجه احمدی، محمد عظیمی
XML اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مؤلفه های روانشناختی (استرس، اضطراب، افسردگی) و سبک های حل مسئله در دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان سنندج - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دکتر زینب میهن دوست ، دکتر شهرام مامی، خانم فهیمه یارویسی
XML اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر مدل طرحواره درمانی بر احساس تنهایی دانشجویان دارای تصویر بدنی مختل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
آقای علی عابدی، دکتر محمدعلی سپهوندی ، دکتر فضل اله میردریکوند
XML اخلاق در پایان‌نامه نویسی: عوامل تأثیرگذار بر سرقت علمی در پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی از دیدگاه اعضای هیأت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دکتر مجید فرهیان ، دکتر فرشاد پرهام نیا، خانم فرناز آورزمانی
XML بررسی اثربخشی بازی رایانه ای آموزشی تولید شده بر درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳
میلاد آقورن لوئی ، خدیجه علی آبادی، سعید پور روستائی اردکانی
XML بررسی پیامدهای بین‌المللی‌شدن دانشگاه‌ها: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دکتر سپیده جعفری
XML مقایسه اثربخشی آموزش به روش جیگ ساو و سخنرانی بر پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول شهرخرم‌آباد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کریم جوزایی، حسن علی ویس کرمی ، فاطمه رضایی
XML بررسی رابطه بین سبک‌های یادگیری و خلاقیت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۹
خانم سحر قریب طزره ، دکتر محمد جوادی پور، دکتر نوروزعلی کرمدوست
XML مدل یابی علّی تاب آوری آموزشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر مهدی یوسف وند، دکتر عزت اله قدم پور ، خانم هانیه یاوری، خانم آرزو آزادی، آقای آرمان آج
XML نقش واسطه‌ای ترجیحات فکری در رابطه بین سبک‌های یادگیری و خودتنظیمی یادگیری دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۸
آقای حمیدرضا آرمان، دکتر حمدالله منظری ، دکتر امان الله سلطانی، دکتر زهرا زین الدینی
XML فعالیتها وخدمات مراکز رشد اعضای هیات علمی: تجارب دانشگاه های برتر دنیا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
خانم بتول جمالی زواره، دکتر احمدرضا نصر اصفهانی ، دکتر محمدرضا نیلی
XML اثربخشی آموزش سبک های شناختی و فراشناختی بر یادگیری، خودکارامدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۷
آقای شعبانعلی قربانی ، دکتر حبیب الله نادری
XML بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد نوآورانه سازمانی با نقش واسطه‌گری یادگیری سازمانی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
میرزا حسن حسینی، توحید علیزاده حسین حاجلو ، رضا نوروزی اجیرلو، متینه مقدم
XML شناسایی و ارزیابی صلاحیت‌ حرفه‌ای نو معلمان مهارت‌آموز ماده 28 و دانشجو معلمان از نظر اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
فرحناز سپهوند، سعید رومانی
XML اثربخشی مداخلات روانشناسی مثبت گرای مبتنی بر مدرسه بر سطوح اجتماعی و رفتاری بهزیستی تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
دکتر رحیم بدری گرگری ، دکتر شهروز نعمتی، دکتر شهرام واحدی، خانم اعظم طاهری
XML بررسی ویژگی های برنامه درسی نیمه‌متمرکز و ارائه الگوی مناسب و رابطه آن با یادگیری خودتنظیمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
علیرضا یوسفی، احقر قدسی ، غلامرضا حاجی حسین نژاد
XML طراحی واعتبار یابی مقیاسی برای سنجش سازمان یادگیرنده در دانشگاه های کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲
نقی کمالی ، فریبا دمرچیلی، محمد مجتبی زاده
XML جستاری در طراحی مدل مفهومی برنامه درسی: رویکردی سنتزپژوهانه - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
محمدحیدر یعقوبی ، مجید علی عسگری، عفت عباسی، زهرا نیکنام
XML مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظم‌دهی بر مهارت حل مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سوسن فرخی ، علی اکبر سیف، علیرضا کیامنش
XML مرور سیستماتیک تأثیر آموزش شایستگی فرهنگی در بین دانشجویان گروه علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۸
خانم لیلا حشمتی فر ، دکتر محمد جواد لیاقت دار، خانم شادی جزینی
XML بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش پرستاری در مقطع دکتری در ایران و چهار دانشگاه برتر آمریکا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر حسین کریمی، دکتر علی مشکین، دکتر پروانه سودمند
XML روند و نقش تغییرات ویژگی‎های معلمان بر عملکرد درس ریاضی دانش ‌آموزان پایه‌ ی چهارم براساس مطالعات بین‎المللی تیمز(از 2003 تا 2015) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناهید هنرمند، دکتر علیرضا کیامنش ، دکتر عبدالعظیم کریمی
XML تدوین و آزمون مدل ارتباط بین تاب‌آوری تحصیلی با دلبستگی به مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
امید فتاحی ، هوشنگ جدیدی، حمزه احمدیان، امید مرادی
XML بررسی مقایسه ای سرزندگی تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان عادی و تیزهوش مدارس دوره اول متوسطه شهرستان خدابنده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر اکبر جلیلی ، آقای مسلم مبشری، دکتر مسعود حجازی
XML ایفای نقش یا جستجوگری به شیوه محاکم قضایی: مقایسه دو روش فعال در آموزش اخلاق حرفه‌ای به دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
دکتر زهرا طیبی، خانم مریم شیری، خانم روح انگیز نوروزی نیا، دکتر منصوره تجویدی، خانم زهرا حسینی نوده
XML طراحی و اعتبار یابی الگویی برای آموزش کار آفرینی دانشجویان با بهره گیری از آموزش از دور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
دکتر سیمین نقش ، دکتر مهران فرج اللهی، دکتر زهرا نقش، دکتر حمید ملکی
XML نقش سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت در کیفیت زندگی مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
خانم حدیث نژاد مقدم، دکتر مهتاب سلیمی ، دکتر مرتضی شاه مرادی
XML بررسی رابطه هوش فرهنگی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درسال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
جعفر اسلامی، دکتر عزیزالله اربابی سرجو ، فاطمه زینلی قاسمی، مهلا سرگزی، رحمت الله آزادی، سعید کارواندری
XML تدوین مدل روابط ساختاری نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت در ارتباط بین اضطراب امتحان و اهمال کاری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱
دکتر فاطمه رسولی، دکتر غلامرضا صرامی
XML رایانش ابری ؛ رهیافتی نوین در آموزش و یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آقای فیروز نوری، جناب آقای پروفسور کورش فتحی واجارگاه ، آقای دکتر اباصلت خراسانی، آقای دکتر امیر رضا اصنافی
XML نقش واسطه ای سرزندگی تحصیلی و شوخ طبعی در رابطه بین هیجانهای تحصیلی و درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۷
سما سادات، محمد ستایشی اظهری ، اسکندر فتحی آذر
XML هوش هیجانی و ارتباط آن با تنش دانشجویان پرستاری در محیط بالین - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
رقیه مهدوی سرشت ، کبری پرون، معصومه علیاپور، حسین ابراهیمی
XML اثربخشی آموزش ارتباط موثر بین فردی بر نظم بخشی شناختی- هیجانی، سرزندگی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دردانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۸
دکتر سحر صفرزاده
XML رابطه‌ی بین نگرش مذهبی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان: تفاوت های جنسیتی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خانم نازنین کریم زاده ، خانم زینب مقدم، خانم مریم درویشی
XML تحلیل مدل آموزش پزشکی مبتنی بر رویکرد دانش ضمنی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
دكتر محسن بهلولی فسخودی
XML نقش واسطه گری عادتهای مطالعه در رابطه بین انگیزش پیشرفت و خود تنظیمی یادگیری دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
دکتر زهره جعفرخانی ، دکتر علیرضا منظری
XML تاثیربومی سازی طراحی و تولید کتاب الکترونیکی مبتنی بر فرامتن بر سطوح یادگیری و یادداری دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۸
زهرا جامه بزرگ، حسن مرادی چشمه بیگی، سمیرا حسنی
XML نقش مدیریت کلاس در تبیین فرسودگی تحصیلی و اهمال کاری پژوهشی مطالعه موردی دانشجویان علوم پزشکی همدان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۰
عباس خاکپور ، فرزانه عباسی
XML تبیین خودکارآمدی تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با واسطه گری استرس تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۵
آقای سید مهدی پورسید، دکتر فرهاد خرمائی
XML ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳
آقای فرهاد تنهای رشوانلو ، آقای مهدی ارخودی قلعه نوئی، خانم راضیه کرامتی، دکتر مهرانگیز شعاع کاظمی
XML اثربخشی بسته‌ی آموزشی خودفرمانی بر خود راهبری در یادگیری و سبک‌های تصمیم‌گیری دختران دوره متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
نسرین رحمان پور، حسن اسدزاده ، اسماعیل سعدیپور، نورعلی فرخی
XML بررسی عوامل تاثیرگذار بر تجارب پژوهشی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
حسن مولادوست، پرند پورقانع
XML تاثیر مواجهه زودرس توسط همتا بر عملکرد بالینی دانشجویان ترم یک پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۸
خانم زهرا ابراهیمی، دکتر سکینه سبزواری، خانم نسرین خواجه علی، اقای خلیل برهانزهی، خانم هاجره ابراهیمی، خانم سعیده دادپیشه، دکتر عصمت نوحی
XML دو پیش بین و دو میانجی برای یک سازه(تاثیر علّی منبع کنترل درونی و بیرونی بر آستانه تحمل در یادگیری: با میانجی گری خوش بینی و درگیری آموزشی): کاربرد تحلیل مسیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آقای جواد امجدی حور، دکتر عزت اله قدم پور ، دکتر مهدی یوسف وند، خانم معصومه احمدی دوقزلو
XML رابطه خوش بینی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی گری امید به آینده دانش آموزان پیش دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۸
آقا میثم غلام پور ، دکتر هادی پورشافعی، خانم سیما قرآنی سیرجانی
XML بررسی همدلی دانش آموزان و رفتارهای یادگیری مدرسه ای با استفاده از روش های هوش مصنوعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
سمانه موسویان ، ابراهیم طلایی، هاشم فردانش
XML نقش خودشناسی انسجامی، اجتناب تجربی و شفقت‌ خود در اضطراب امتحان دانشجویان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
سارا مرادی کلارده، دکتر سیه اله آقاجانی، رضا قاسمی جوبنه ، ایمان بهاروند
XML اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر عملکرد ورزشی، میزان اضطراب و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ورزشکار - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دکتر پریا جنگی، دکتر علیرضا سنگانی
XML نگرش معلمان به روش‌های یاددهی- یادگیری آموزش کارآفرینی در دوره ی ابتدایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
دکتر حسین زنگنه ، خانم زهرا بهرامی، آقا علیرضا کاوسی
XML بررسی و اولویت بندی اثربخشی آموزش بیماران حین بستری-مطالعه توصیفی : بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم(عج) در سال ۱۳۹۶ - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
خانم نرگس بیاضیان ، آقای هادی رزقی شیرسوار
XML بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی توجه در دانش آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲
آقا امیدعلی محمدویردی، دکتر مسعود شریفی ، دکتر جلیل فتح آبادی، دکتر وحید نجاتی
XML مقایسه تطبیقی نظام آموزشی مقطع دکتری پرستاری در دانشگاه‌های ایران و ییل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
منیر نوبهار ، طیبه علی آبادی، حسن بابامحمدی
XML نیازسنجی آموزشی رشته کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی : تحلیل محتوا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بنفشه ابراهیمی برمی، دکتر محمدعلی حسینی ، سپهدار دژمان، محمد پورابراهیمی
XML اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و هیجانی بر بهبود روابط بین فردی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱
رامین حبیبی کلیبر ، ابوالفضل فرید، جواد مصرآبادی، جعفر بهادری خسروشاهی
XML اثربخشی بازخوردهای اصلاحی(کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان عشق به یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آقای کامران پورمحمدقوچانی، دکتر راضیه جلیلی، دکتر عزت اله قدم پور ، دکتر مهدی یوسف وند
XML تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی – شناختی بر توانایی های فراشناختی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
داود محمدی ، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر میر محمود میرنسب، دکتر شهرام واحدی
XML بررسی صلاحیت بالینی سطوح مدرسین پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
مصطفی بافنده زنده ، جواد دهقان نژاد، مژگان لطفی، سوسن ولیزاده، عباس داداش زاده
XML یررسی رابطه بین باورهای خوداثربخش، اهداف پیشرفت و استراتژی های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر علی افشاری
XML بررسی اثربخشی درمان والاگرایی شخصیتی بر خوددلسوزی شناختی دانشجویان افسرده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خانم مهرناز امجدی، خانم سمیه رمضانی قرقی، دکتر مهدی یوسف وند ، آقای پیمان پادروند، آقای آرمان آج
XML غنی سازی برنامه درسی زبان انگلیسی با رویکرد فناوری‌ کمکی و بررسی تاثیر آن بر یادگیری دانش‌آموزان با آسیب‌های‌ جسمی – حرکتی : راهبردی نوین در جهت آموزش فراگیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲۱
رحیم مرادی، اسماعیل زارعی زوارکی ، پرویز شریفی درآمدی، محمد رضا نیلی احمدآبادی، علی دلاور
XML بررسی نقش پیش بینی کننده تعلق پذیری به محیط بالینی بر خودکارآمدی عملکرد بالینی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری رفسنجان در سال 1395 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خانم پریسا شاه محمدی پور، خانم اعظم حیدرزاده ، آقا مجید کاظمی، خانم منصوره عزیز زاده فروزی، آقای حسن احمدی نیا
XML اعتباریابی مقیاس توانایی یادگیری خودراهبر در دانشجویان پرستاری (SDLI) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر حسین کارشکی، دکتر مصطفی محسنیزاذه، دکتر علی مشکین، دکتر پروانه سودمند
XML بررسی عوامل اکولوژیک موثر بر تمرکز در کلاس از دیدگاه دانشجویان: یک مطالعه مقطعی در البرز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
آمنه مرزبان، وحید رحمانیان، سمانه دلاوری، مهران برزگران
XML نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، درگیری تحصیلی و امید به تحصیل در پیش بینی پیشرفت‌ تحصیلی دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱
آقای غلامعلی احمدی ، خانم نسرین اوضاعی، خانم ماندانا گودرزی
XML شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
اقای سعید رومانی ، خانم کبری عالی پور، خانم صدیقه فرخی
XML بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های هیجانات مثبت ومنفی تحصیلی(با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
آقای عبداله رشیدزاده، دکتر رحیم بدری ، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر تورج هاشمی
XML روابط ساختاری هسته ارزشیابی خود، هیجان مثبت و خوش بینی با معنا در زندگی در دانشجویان؛ نقش میانجی امید به آینده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
خانم ندا قاسمی، خانم میترا گودرزی، دکتر محمدعلی سپهوندی ، دکتر سیمین غلامرضایی
XML بررسی رابطه جو آموزشی و سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در بین دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
محسن رفیعی ، عیسی برقی، سیاوش شیخعلیزاده
XML بررسی مقایسه ای عزت نفس و اضطراب اجتماعی در دانشجویان سال اول تا چهارم پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
خانم مریم خسروی، خانم سیما قزلباش
XML بررسی نقش ساختار ادراک شده کلاس و سبک های یادگیری در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دکتر وجیهه ظهورپرونده ، دکتر فاطمه محجوب
XML رابطه مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی کارکنان حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲
رضا کارگر ، خدیجه بریمانی
XML شناسایی عوامل مؤثر بر منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها: رویکردی کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر سمیه دانشمندی ، دکتر کورش فتحی واجارگاه، دکتر اباصلت خراسانی، دکتر بهروز قلیچ لی
XML گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقای عبدالحسین شکورنیا ، خانم ملیحه کرمی مطلق، آقای مجتبی اورکی کوه شور
XML عادت‌ها و مهارت‌های مطالعه میان دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
دکتر موسی یمین فیروز، دکتر محمد هادی یداله پور ، خانم سمیه اسبکیان
XML تاثیر روش وارونه(معکوس) بر ماهیت علم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم در درس زیست شناسی شهر تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۰
دکتر فیروز محمودی ، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر رحیم بدری گرگری، دکتر مرضیه سرداری
XML بررسی اثربخشی آموزش تاب آوری بر خودباوری تحصیلی و سماجت در یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر راضیه جلیلی، دکتر عزت اله قدم پور ، دکتر مهدی یوسف وند، دکتر زهرا تنها، آقای آرمان آج
XML بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس مهارت ‌های زندگی در مقطع متوسطه بر اساس رویکرد ارزشیابی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۷
دکتر نرجس خاتون تقیه، دکتر محمدجوارد لیاقت دار ، دکتر بی بی عشرت زمانی
XML تأثیر سبک‌های یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اقای علی گل افشانی، دکتر فرشیده ضامنی
XML اثریخشی آموزش مبتنی بر تاب آوری تحصیلی بر میزان هیجانات تحصیلی(هیجانات مربوط به یادگیری و هیجانات مربوط به کلاس درس) دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خانم صالحه ایرانمنش، خانم ندا اسکندری، آقای آیت اله کریمی نژاد، دکتر مهدی یوسف وند، آقای آرمان آج ، آقای سعید شیخی
XML ارزیابی سطح مهارت‌های ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
فاطمه سادات رضوی نیا، سروش شریفی مقدم، سیامک محبی
XML مدل یابی روابط ساختاری بین باورهای معرفت شناختی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری بر اضطراب زبان انگلیسی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۸
محبوبه زارع، علیرضا همایونی
XML مقایسه عملکرد تحصیلی و شادکامی در دانشجویان دختر با سطح فعالیت بدنی کم،متوسط وشدید - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۶
دکتر کبری امامی ریزی ، دکتر شهلا دهقان قهفرخی
XML بررسی رابطه هوش هیجانی با راهکارهای مقابله با استرس در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خانم مهناز مقدری کوشا ، خانم شیما بهرامی جلال، دکتر قدرت الله روشنایی
XML بررسی تاثیر رهبری اصیل بر فضیلت سازمانی با میانجیگری سرمایه ی روان شناختی در بین کارکنان دانشگاه لرستان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
فاطمه فقیرنژاد ، محمد فتاحی
XML مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‎آموزان مقطع ابتدایی مناطق برخوردار و محروم شهر همدان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
استاد رحیم بدری گرگری ، استاد یوسف ادیب، استاد هاشمی تورج، خانم الهام عرفانی آداب
XML بررسی رابطه خودتنظیمی، فرسودگی تحصیلی و اشتیاق یادگیری در پیش‌بینی سازگاری شغلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
دکتر مسلم عباسی ، کارشناس ارشد الناز کریمی، کارشناس ارشد زهره مرشدی
XML آموزش بالینی و کاستی های آن از دیدگاه رزیدنت‌های پزشکی ( مطالعه موردی مرکز آموزشی درمانی الزهرای اصفهان) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۴
محمد مهدی کاظمی، جهانبخش رحمانی
XML ارزیابی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
سیامک محبی ، زهرا فرقدانی
XML نقش سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی ادراک شده در انگیزه پیشرفت در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خانم شکوفه زمانیان ، خانم نرگس فتوت پسند
XML تاثیر آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی بر رفتار سکوت کلاسی، ترس از ارزیابی منفی و کمرویی در دانش‌آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
خانم کبری عالی پور، اقای محمد عباسی ، آقای سعید رومانی، خانم زهرا خلیلی گشنیگانی
XML تبیین همبستگی مهارتهای فراشناختی با اثربخشی تدریس در میان اعضاء هیأت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بهنام طالبی ، شیرین داوری فیض پورآذر
XML طراحی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد یادگیری خدمات رسانی کاترین برگر در آموزش پیشگیری و کنترل از سرطان در دوره متوسطه اول - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۵
دكتر یوسف ادیب ، خانم مریم مرندی حیدرلو، دكتر فیروز محمودی، دكتر اسکندر فتحی اذر
XML درک دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از محیط آموزشی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر محمد فتحی، دکتر سینا ولیئی
XML تاثیر آموزشی هوش هیجانی بر التزام تحصیلی، خودگردانی هیجانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
دکتر مسعود صالحی شبلیزی ، دکتر علیرضا حاجی یخچالی، دکتر منیژه شهینی ییلاق، دکتر غلامحسین مکتبی
XML مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان در کیفیت کاربست روش مربی گری(کوچینگ) در فعالیت های آموزشی اعضای هیئت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
داود طهماسب زاده ، کریم جعفری
XML ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
دکتر محمد عباسی، دکتر سید داود محمدی، خانم زهرا مسلمی، خانم مهین قمی
XML تدوین مدل علّی از رابطه بین کمال‌گرایی تحصیلی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجی‌گری خودآگاهی هیجانی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
مسعود صادقی ، لیلا امیریان، حسنا وفاپور، عباس بزدوده
XML بررسی رابطه بین بازخوردهای مدرس(تلاش‌محور، توانایی محور، مثبت و منفی) در ارزشیابی‌های تکوینی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌جویان - منتشرشده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند
XML مقایسه تأثیر دو روش آموزش شبکه محور (یادگیری الکترونیکی ترکیبی) و سنتی بر میزان یادگیری دانشجو معلمان در درس طراحی واحد یادگیری در دانشگاه فرهنگیان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳
یاسمن اسکویی ، تهمینه بازگیر، حشمت سلیمی، منیژه هوشمندجا
XML رابطه وجدان تحصیلی با فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری اهداف پیشرفت - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
علی فضلی ، محبوبه فولادچنگ
XML نقش سرمایه های روانشناختی (امید، خوش بینی، خودکارآمدی، تاب آوری) در تعهد تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۸
آقای سجاد سعادت ، آقای سید هدایت الله داورپناه، خانم فریبا سعیدپور، دکتر فاطمه سمیعی
XML رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
زهرا طغیانی دولت آبادی، شایسته عبدالملکی، دکتر حسینعلی جاهد ، دکتر سیده اسماء حسینی
XML مقایسه‌ی خودنظم دهی در نیمرخ های مختلف انگیزشی دانشجویان علوم پزشکی: تحلیل فرد – محور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
محمد ستایشی اظهری ، افشین چراغ نورانی، حسن میرزاحسینی
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 249 queries by YEKTAWEB 3855