[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML ساختار هدفی تبحری و بی صداقتی تحصیلی: نقش میانجی جهت گیری هدف یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
خانم سمیه مرادی، آقای ایرج نیک پی ، آقای سعید فرحبخش
XML وضعیت بهره‌گیری هنرآموزان از شبکه‌های اجتماعی مجازی در آموزش - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
دکتر غلامحسین رحیمی دوست ، خانم ناهید سیاحی، خانم مریم فلاحی
XML نقش بهزیستی اجتماعی و فرسودگی تحصیلی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
داود طهماسب زاده شیخلار ، موریس شیخی، احسان عظیم‌پور
XML ارائه مدلی برای ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی مورد: (دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران) - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
حمیده رشادت جو ، معصومه عظیمی فر، اختر جمالی، شکوفه نیک فر
XML بررسی عوامل موثر بر روند "تجاری سازی تحقیقات علوم پزشکی" از دیدگاه استادان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۲/۵
دکتر شهرام رنجدوست
XML بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
خانم مهناز مقدری کوشا ، دکتر فاطمه چراغی، خانم حمیده مظفری، آقا بهزاد ایمنی، خانم میترا زندیه، دکتر محمد مقدسی امیر، خانم مژگان جوکار
XML مدل پردازی ویژگی‌های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش‌آموزان با میانجیگری سبک‌های یادگیری، سبک‌های تفکر - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
سمیه نخعی، مجتبی امیری مجد ، علیرضا محمدی آریا، محمود شیرازی
XML اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر هیجان های تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۳
خانم سمیه حداد رنجبر، دکتر اسماعیل سعدی پور ، دکتر فریبرز درتاج، دکتر علی دلاور، دکتر صغری ابراهیمی قوام
XML بررسی عوامل موثربر سرمایه اجتماعی دانشجویان: گامی به سوی توسعه ی اجتماعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
خانم طاهره آقامیرزایی محلی، خانم جمیله آقاتبار رودباری، آقای باقر رحیم پور کامی، دکتر ابراهیم صالحی عمران
XML بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۹
سعید مشتاقی ، کبرا کاظمیان مقدم
XML بررسی تاثیر مهارت های شهروندی سایبری بر استفاده بهینه از فضای مجازی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دکتر الهام حیدری ، دکتر رحمت اله مرزوقی
XML مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
کبری صالحی ، زهرا صالحی، مهسا شکور، فریبا حقانی
XML بررسی ارتباط استفاده از شبکه های اجتماعی با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۹۴- ۹۵ - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
آقا حسین فیضی، آقا هیوا محمدی ، خانم مهیلا رحمانی، آقا سید مجتبی احمدی
XML میزان و منابع استرس در آموزش بالینی و ارتباط آن با برخی ویژگیهای دانشجویان، مربیان و محیط بالین - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۹/۲۹
دکتر بهروز رضائی ، خانم راضیه بهشتی زاده، خانم ژولیانا فلاحتی
XML بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با اشتیاق و درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۸
خدیجه علی آبادی، مریم رجبیان ده زیره، صلاح اسمعیلی گوجار
XML دیدگاه دانشجویان در خصوص ارزشیابی کیفیت عملکرد اساتید - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
زهره صانعی
XML اثربخشی آموزش از طریق تلفن همراه بر خلاقیت، خودپنداره و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پیراپزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
دکتر خدیجه علی آبادی، خانم مریم فلاحی ، آقای مهدی کماسی، خانم فاطمه بریهی
XML وضعیت شکوفایی معلمان شهر تهران و مقایسه آن بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۳
هانیه هژبریان، علی محمد رضایی ، ایمان ا. . بیگدلی، محمود نجفی، محمدعلی محمدی فر
XML تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان، نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۹
آقای آرش شهبازیان خونیق ، آقای امید حسنی، آقای ولی عبدالله زاده قمشی
XML رابطه برنامه ریزی آموزشی و باورهای هوشی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۱
دکتر محمد صالحی، دکتر سیده زهرا حسینی درونکلایی
XML تغییرات آتی آموزش عالی و دور نمای دانشگاه‌های آینده - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۰
رسول جمشیدی ، محسن یادبروقی، جواد رضائی
XML پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس هوش‌هیجانی با نقش واسطه ای سرمایه روان‌شناختی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۹/۸
دکتر اصغر جعفری ، خانم مرضیه سادات سیدخراسانی
XML تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی – اجتماعی و رضایت از مدرسه دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان سقز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱
رحیم بدری گرگری، غفور احراری ، اسکندر فتحی آذر، میر محمود میر نسب
XML پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس دشواری تنظیم هیجان و حمایت اجتماعی در دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲
اقای پیمان حاتمیان ، خانم مریم سپهری نژاد
XML تحلیل سلسله مراتبی عوامل موثر بر دانشگاه گریزی دانشجویان علوم پزشکی با تمرکز بر سیستم دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۰
عباس خاکپور ، هدایت الله اعتمادی زاده
XML تأثیر آموزش راهبردهای وسعت‌بخشی تفکر بر بهزیستی ذهنی و تحمل ابهام دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهرخرم‌آباد - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۶
خانم کبری عالی پور
XML تبیین شایستگی های حرفه ای مدرسان در محیط یادگیری الکترونیک - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۰
محبوبه اسلمی ، زهره اسمعیلی، بهمن سعیدی پور، محمد رضا سرمدی
XML بررسی مقایسه ای میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بر اساس نتایج "ارزشیابی دانشجویان" و "خودارزیابی استادان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۰
حسن اسلامیان، سیدابراهیم میرشاه جعفری ، محمدرضا نیستانی
XML مقایسه عوامل موثر در آموزش و برقراری ارتباط دانشجو و استاد از دیدگاه دستیاران و کارورزان دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دکتر مریم رهام ، دکتر ابوالفضل زنده دل، دکتر ناهید میرزایی
XML رابطه انگیزش پیشرفت و فرسودگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
یاسمن مبین رهنی
XML شناسایی و اعتباریابی مولفه های مهارت مربی گری اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۷/۱۱
محمد محمدی صدر، سید علی سیادت ، رضا هویدا
XML ارزشیابی برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد؛ با استفاده از الگوی CIPP - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۹
سید سعید مظلومی محمودآباد، لیلا مرادی
XML رضایتمندی دانشجویان مامایی از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارت های بالینی (Log book) - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۸
خانم مرضیه اسدی لاری، خانم زینب مشفقی ، خانم فردوس محمد علیان، خانم سیده مرضیه شهپری
XML تاثیر برنامه منتور شیب بر عوامل تنش زا و میزان اعتماد به نفس دانشجویان پرستاری درمحیط بالینی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسرزمینه و هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیربرنامه منتور شیب بر عوامل تنش زا و میزان اعتماد به نفس دانشجویان پرستاری در محیط بالینی انجام گرفت. روش بررسی: این مطالعه نیمه تجربی برروی 60 نفر از دانشجویان ترم دوم پرستاری دانشکده پرستاری مامایی فاطمه زهرا (س) در دو نیمسال تحصیلی 95-94 انجام شد. نمونه ها به طور تصادفی به دوگروه کنترل(30نفر)وآزمون (30نفر)تقسیم شدند. هر دو گروه تحت نظارت وراهنمایی مربی دوره کارآموزی خود را سپری کردند. گروه آزمون به ازای هر 4-3دانشجوی ترم دوم یک دانشجوی ترم شش پرستاری به عنوان منتورنقش راهنمایی وحمایت را به عهده گرفت. ابزار جمع آوری اطلاعات ، نسخه فارسی فرم بررسی تجربه محیط بالینی تدوین شده توسط Kack & Kleehammer وپرسشنامه اعتماد به نفس montalto بود که در هر دو گروه قبل وبعد کارآموزی تکمیل شد یافته ها : میانگین نمرات عوامل تنش زای محیط بالینی گروه آزمون بعد از مداخله کاهش یافت .آزمون آ ماری تی زوجی ، این اختلاف را معنی دار نشان دا - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۲۲
مهری جهانشاهی ، محبوبه نصیری، زهرا جنت علیپور، نسرین نوابی، عباس شمسعلی نیا
XML نقش خودکارآمدی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی در اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
ایرج مهدی زاده ، سعید، رضا، مجتبی سلم آبادی
XML رابطه خودکارآمدی و تاب آوری تحصیلی با سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۴
آقای مجید صدوقی
XML تاثیر مهارت های تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه کاشان و علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
دکتر حمید رحیمی
XML اثر بخشی آموزش تکنیک خود نظارتی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۸
خانم زهرا صمدی ، دکتر میرمحمود میرنسب، پرفسور اسکندر فتحی اذر
XML پیش بینی انگیزش درونی- بیرونی برای یادگیری بر اساس سبک‌های اسنادی و خودکارآمدی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۳۰
دکتر اصغر جعفری
XML رابطه شفقت خود، حمایت اجتماعی و امیدواری با تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۶
دکتر زهرا دشت بزرگی ، دکتر رضوان همایی
XML رویکرد وعملکرد اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت درطرح تحول سلامت – مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۹
دکتر محمذرضا یوسفی ، دکتر محمدحسین تازیکی
XML پیش بینی عملکرد درسی دانشجویان بر اساس سبک شناختی و اهمال کاری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۷/۱۶
حسن اسدزاده
XML بررسی فرسودگی تحصیلی و رابطه آن با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۴/۱۱
حسنعلی ویسکرمی ، زهرا خلیلی گشنیگانی
XML بررسی رابطه بین سرمایه روانشناختی و تاب آوری تحصیلی با اعتیاد به اینترنت دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳
بی نظیر گنجی ، سمیرا توکلی
XML بازتاب اخلاق حرفه‌ای در کتب درسی رشته پرستاری در دوره کارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳۰
دکتر سیروس اسدیان ، دکتر بهبود یاری قلی، خانم وحیده رحیم زاده
XML بررسی فرهنگ سازمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزداز دیدگاه اعضای هیأت علمی بر مبنای مدل هوفستد سال 13941394 - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱
مریم ساکی، سید سعید مظلومی، علی عبدلی مهرجردی3
XML شایستگی‌های آموزشی و پژوهشی مورد نیاز دانشجویان برای موفقیت در زندگی دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۹
حسین علی جاهد ، الناز خسروی
XML بررسی نقش تیپ‌های شخصیتی مایرز/ بریگز در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۲۷
رقیه پورصابری، نرگس یعقوبی بگلر
XML بررسی میزان تحقق استانداردهای WFME در دوره دستیاری داخلی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۳/۳/۴
امیر میری، هرمز سنایی نسب
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.096 seconds with 1696 queries by yektaweb 3604