[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML مروری بر نقش خلاقیت و نوآوری بر آموزش حین کار پرستاران - پذیرفته شده در 1404/6/7
محبوبه زمردی ، سعیده حسین پور ، یزدان احمدی ، رضا مومن ، نسرین جعفری گلستان*
XML ارزیابی کیفیت دوره های الکترونیکی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد نجف آباد در سال 1401 با استفاده از رویکرد تحلیل اهمیت/عملکرد از دیدگاه دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/6/7
نسیم سلیمانی* ، حمیدرضا نیکیار
XML مقایسه تطبیقی برنامه ی آموزشی دوره کارشناسی پرستاری ایران و دانشگاه کوئینزلند استرالیا - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1404/3/29
مائده مرتضی نسب ، نرگس ارسلانی ، ماریه جنابی قدس ، بنفشه قربانی ، مسعود فلاحی خشکناب*
XML توسعه سازه‌های روانی کودکان در اثر آموزش مفاهیم اخلاقی بوسیله بازی‌های دیجیتال - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1404/4/5
داود لطیفی ، یوسف گرجی* ، فائزه تقی پور
XML مدل علی رابطه جهت گیری تدریس و مهارت های اجتماعی –هیجانی با کیفیت زندگی در معلمان زن دوره دوم متوسطه شهر تهران - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/10/9
سقا افراخته* ، لیلا قنواتی ، حسین بیگدلی
XML بررسی اجرای استانداردهای آموزش بالینی وزارت بهداشت از دیدگاه کارورزان پزشکی یک دانشگاه علوم پزشکی منتخب تهران - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1404/1/10
زهرا سادات اسدی ، مریم واشقانی فراهانی ، محمد اربقائی*
XML مطالعه تاثیر روش های آموزش مبتنی بر شبیه سازی بر کیفیت آموزش بالینی در دانشجویان علوم پزشکی: یک مطالعه مروری - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/9/18
آزاده عسگریان ، ابوالفضل محمدبیگی ، سپیده میرج ، زهرا سرگزی ، محمد علی گل*
XML شناسایی چالش‌های فردی در تربیت دینی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم منطقه یک شهر تهران. - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/10/10
نوری سادات شاهنگیان ، فاطمه جمیلی*
XML آسیب‌شناسی آموزش نظری مقاطع تحصیلات تکمیلی پرستاری - پذیرفته شده در 1403/9/19
بتول نحریر ، لیلا کریمی*
XML نقش و جایگاه فلسفه در آموزش پرستاری: یک مقاله ی مروری - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/7/27
مائده مرتضی نسب ، ابولفضل ره گوی ، ماریه جنابی قدس ، شیرین محمدی کلاوه ، مسعود فلاحی خشکناب*
XML عوامل موثر بر نگرش اساتید و دانشجویان نسبت به آموزش الکترونیکی - پذیرفته شده در 1403/8/3
علیرضا طاهری* ، محمد رضا نیلفروشان
XML اثربخشی آموزش خود مراقبتی در فضای مجازی بر ابعاد سلامت دانش‌آموزان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1404/1/7
زهرا بابادی عکاشه* ، فاطمه نجفی
XML پیشنهاد طراحی برنامه درسی عملی برای" اربعین " در آموزش پزشکی - پذیرفته شده در 1403/7/29
شعبان مهرورز* ، سید مسعود خاتمی
XML بررسی فراوانی اهمال‌کاری تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/6/2
الهام خانلرزاده ، فرزانه اثنی عشری* ، مجتبی محبوبیان فر
XML آموزش همتایان به شکل مجازی؛ راهکاری برای آموزش پزشکی در همه گیری ها - پذیرفته شده در 1403/6/27
کوثر درستکار ، فلورا رحیم آقایی* ، کسری کریمی
XML نقش هوش مصنوعی در پارادایم های نوین آموزشی در بیمارستان هوشمند - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/10/3
حمیدرضا اسماعیلی ، محبعلی رهدار*
XML طراحی مدل شایستگی حرفه ای مدیران با رویکرد حضور در لحظه ذهن از دیدگاه (لنگر) در آموزش و پرورش - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/8/20
رضا طاهریان ، نازیاسادات ناصری* ، الهام فریبرزی ، فریده هاشمیان نژاد
XML بررسی رابطه انگیزه ‌پیشرفت و خودپنداره ‌تحصیلی با درگیری تحصیلی: نقش میانجی کمال‌گرایی فراگیران - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/4/16
مریم ستوده اصل ، محمدعلی محمدی فر*
XML شناسایی چالشها و راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش دستیاری تخصصی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/3/11
زینب سادات جوادی* ، کرامت اله نوری حسن آبادی
XML بررسی سبک تفکر معلمان در انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و بهداشت روان دانش آموزان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/3/22
مهرناز شیرازی* ، علاءالدین اعتماد اهری
XML تعیین میزان آگاهی، نگرش و عملکرد اعضای هیئت‌علمی در مورد دستورالعمل استاد مشاور و فرایند مشاوره و ارجاع دانشجویان به کمیته دانشجویان آسیب‌پذیر - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/3/15
آذر پیردهقان ، فرشاد محمودی ، الهام خانلرزاده ، سید سامان طالبی*
XML ارائه الگوی ارتقاء نظام ارزشیابی آموزش پزشکی - پذیرفته شده در 1402/11/21
مرتضی ضیغمی ، محمود ابوالقاسمی* ، غلامرضا شریفی راد
XML بررسی نقش میانجی تاب‌آوری هیجانی در ارتباط بین کمال‌گرایی مثبت و منفی و تاب آوری تحصیلی با رفتارهای خودشکن تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/1/5
احمد اسمعلی* ، مظفر غفاری ، وحید عبدالمنافی ، سمانه قهرمانی
XML پیامدهای راهبردهای مورداستفاده اساتید در فرآیند تغییر برنامه درسی قصد شده - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/3
تادره دواتگر بدیع ، یوسف ادیب* ، بهنام طالبی ، زرین دانشور
XML بررسی رابطه تاب‌آوری تحصیلی با درگیری‌تحصیلی با میانجی خودکارآمدی‌تحصیلی(مطالعه موردی:‌دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/10/5
مریم قاسمی گودرزی ، مریم تقوایی یزدی ، شعبان حیدری*
XML توسعه و راه اندازی برنامه‌های بین رشته‌ای مرتبط با سرطان و طب سنتی: چالش‌ها و فرصت‌ها - پذیرفته شده در 1402/10/5
داریوش مسلمی ، جمیله آقاتبار رودباری* ، نرجس گرجی ، مهدی مقدسی
XML بررسی تطبیقی الگوهای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در ایران و کشورهای توسعه یافته(مطالعه موردی آمریکا و اسپانیا) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/4/18
مریم سادات نجفی ، ملیحه اصغری*
XML بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/3/5
مرتضی خاقانی زاده ، فریال خمسه ، مسعود سیرتی نیر*
XML استفاده از تدریس به شیوه معکوس برای پیشرفت تحصیلی و تغییر نگرش دانشجویان نسبت به درس ریاضی عمومی در دوران شیوع اپیدمی کرونا - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1403/4/26
آسیه ابراهیم زاده* ، حمیدرضا کاشفی ، فهیمه کلاهدوز
XML اثربخشی آموزش شفقت به خود بر احساس تنهایی و افکار خودآیند منفی در دانشجویان مبتلا به اضطراب کرونا - پذیرفته شده در 1403/1/14
هیوا محمودی* ، مصطفی صاحبی
XML آموش با روش یادگیری مبتنی بر حل مسئله: تدریس بیماریهای ویروسی پوست برای دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده با تصحیحات در 1402/1/5
داود طهماسب زاده شیخلار ، یوسف ادیب ، فرناز لیموئی* ، ارمغان قره آغاجی زارع ، محمدرضا رنجکش ، افسانه رادمهر
XML انتظارات ملی و واقعیت‎های بومی: تجربه دبیران دوره اول متوسطه استان هرمزگان از تغییر برنامه درسی - پذیرفته شده در 1402/2/24
ضیاالدین سالاری ، حسین زینلی پور* ، نعمت الله موسی پور ، عبد الوهاب سماوی
XML طراحی و اثربخشی بسته آموزشی سواد رسانه ای در گرایش به رفتارهای نابهنجار دانش آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/11/15
معصومه ضرب استجابی ، مژگان سپاه منصور* ، افسانه قنبری پناه ، ارسیا تقوا
XML مقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و مداخله مثبت‌گرا بر سلامت عمومی و سبک زندگی بیماران قلبی عروقی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/12/27
عباس میرزایی ، احمد علی پور* ، مجید صفاری نیا
XML تاثیر سه برنامه آموزشی شعرکودکانه اصلاحی پاسچرال با و بدون تمرینات اصلاحی معمول بر وضعیت سر و شانه به جلو دانش‌آموزان 10-8 ساله - پذیرفته شده در 1401/10/25
رضا رجبی* ، مرضیه مختاری کرچگانی ، محمد کریمی زاده اردکانی
XML بررسی رابطه بین نمرات آزمون های پیش کارورزی و صلاحیت بالینی فراگیران ورودی های 1387 الی 1392 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/6/27
محمدرسول ظهورسلیمانی ، امید یقینی* ، اطهر امید ، لیلا ملکی ، آتوسا اسماعیلی
XML الگوی پذیرش و استفاده از تکنولوژی دیجیتال توسط معلمان: یک مرور سیستماتیک - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در 1401/9/4
بخشعلی نجف زاده ، دکتر عیسی برقی* ، دکتر ابوالفضل قاسم زاده
XML اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر اشتیاق تحصیلی و رشد اجتماعی فراگیران - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/10/7
مریم جنادله خیونی ، مریم روشن* ، لیلا کوثری اصفهانی3 ، شقایق هاشمی شکفته
XML عنوان شناسایی مؤلفه های دانشگاه بین المللی و ارایه الگوی مناسب برای نظام آموزش عالی ایران از نظر صاحب نظران: یک مطالعه ترکیبی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/7/16
مهدی شریفی ، فریبا کریمی* ، نرگس سعیدیان
XML اثربخشی طراحی آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در 1401/8/16
محمد زارع* ، محمد رضا نیلی ، خدیجه علی آبادی ، اسماعیل زارعی زوارکی ، محمد عسکری
XML مدلیابی علی تعهد مذهبی براساس هوش معنوی و توانمندیهای منش با نقش میانجی هوش موفق در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده در 1401/3/31
فائزه جهان* ، حدیثه حسنان
XML تبیین مولفه های تاثیر گذار بر آموزش خرد گرا با تاکید بر پرورش توانایی استدلال بالینی در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/11/17
پرهام درگاهی* ، سید حمیدرضا علوی ، مراد یاری دهنوی
XML ارائه الگوی آینده‌پژوهی در آموزش علوم پزشکی با استفاده از روش تحقیق آمیخته - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/1/12
فاطمه حسن پور ، فاطمه طاهری* ، وحید فلاح
XML بررسی تدریس مجازی اساتید علوم پایه دانشگاه های علوم پزشکی کشور: مطالعه کیفی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/4/4
علیرضا آتش پنجه*
XML مدل یابی ساختاری تعارض سازمانی براساس استرس شغلی با نقش میانجی کیفیت زندگی در مدیران حوزه آموزش دانشگاه های تبریز - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/14
بهنام طالبی* ، احد خلیل زاده ، اسداله خدیوی
XML تاثیر آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر نشانههای اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر کمرو - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1402/7/5
فاطمه کریمی آذر*
XML طراحی رویکردهای نوین برنامه درسی درآموزش و ارزش یابی پیشرفت تحصیلی مراکزآموزشی ایران(پژوهش آمیخته) - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/11
علی اصغر بیانی* ، حسین خدری ، حسین فکوری حاجی یار ، حسن صائمی
XML شناسایی شاخص‌های نهادینه کردن آینده پژوهی در دانشگاه فرهنگیان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/3/18
غلامرضا رضازاده ، توران سلیمانی* ، صدرالدین ستاری
XML بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل از شیوه آموزشی سنتی (مربی بالینی) و شیوه آموزشی همتایان - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/12/25
لیلا ساداتی ، زهرا نوری ، صدیقه حنانی ، اعظم ساعی ، نازنین صراف* ، آذین عرب خزاعی ، آذر عرب خزاعی ، افسانه عسکرخواه
XML راهکارهای افزایش مشارکت دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در فرآیند یادگیری با تأکید بر مهارت های تفکر انتقادی - پذیرفته شده در 1400/4/2
سولماز نورآبادی* ، محمدرضا کاظمی
XML بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نمایش فیلم بر خودکارآمدی بیماران پیوند کلیه در مراقبت از خود - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/6/27
زهرا کرد یزدی* ، شیوا خالق پرست ، شیوا سماوات ، فرزانه فتوحی ، هومن بخشنده ، حسین مردان پرور
XML ارائه الگوی مبتنی برتاثیر ارتباط صنعت و دانشگاه بر بازار دانش از دیدگاه خبرگان دانشگاهی - پذیرفته شده در 1400/3/24
خدیجه بریمانی ، ترانه عنایتی*
XML مقایسه سطح رضایتمندی دانشجویان پزشکی از بخش های درمانی (ماژور و مینور) با میزان احساس تسلط بر مهارت های بالینی در بخش های اصلی و فرعی در دوره اینترنی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/4/6
عزیزالله مجاهد ، بهزاد ریگی کوته* ، محمد رضا عسکری بهراسمان ، جاوید دهقان حقیقی
XML مؤلفه‌ها و شاخص‌های کمی و کیفی بهره‌وری در مراکز آموزشی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/12/10
امیرحسن طالبیان ، غلامرضا ویسی* ، سیف اله فضل الهی
XML طراحی و تبیین مدل مدیریت کوانتومی با رویکرد یادگیری سازمانی دردانشگاه علوم پزشکی زاهدان - پذیرفته شده در 1400/1/17
ملیحه غریبی ، مهدی زیرک* ، حسین مومنی مهموئی ، یوسف مهدی پور
XML بررسی مدیریت چرخش مغزها در نظام آموزشی عالی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/11/15
عظیم استادی ، کیومرث نیازآذری* ، نگین جباری
XML پدیدارشناسی یادگیری غیر رسمی مدیران بیمارستان‌‌‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1401/3/28
بهروز مهرام ، مجید رشید ترابی ، مرتضی کرمی ، محمد رضا آهنچیان*
XML نقش سه‌گانه‌ی تاریک شخصیت و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در پیش‌بینی دلزدگی تحصیلی دانشجویان دختر - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1400/2/19
سلمان زارعی* ، احمد کاظمی پور ، زهرا فروغی آغمیونی
XML اشتراک گذاری دانش در محیط کار و ارتباط آن با چابکی، توسعه حرفه ای و بالندگی اساتید - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/10/10
سحر محسنی ، احمد میرگل* ، محسن نجاتیان سیستانی
XML طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری الکترونیکی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای بیماری‌های مزمن بستری در بیمارستان - پذیرفته شده در 1399/6/22
زهره آقاکثیری* ، محمد رضا نیلی احمد آبادی ، اسماعیل زارعی زوازکی ، سید مجید عبداللهی
XML شناسایی مؤلفه های اصلی ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضاء هیأت علمی در یک دانشگاه علوم پزشکی سازمانی - پذیرفته شده با تصحیحات در 1399/2/24
علیرضا درویش نژاد سیکارودی ، محمد مسگرپورامیری* ، علی رحمانی ، طه نصیری
XML بررسی میزان آمادگی خودراهبری در یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده در 1399/8/24
افسانه عسکرخواه* ، سیده رویا نظری ، صدیقه حنانی ، مصطفی معظم فرد ، حمیدرضا علیزاده اتاقور
XML طراحی الگویی جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی دانشگاه در بستر توسعه سازمانی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/2/24
حمید فرهادی راد. به عنوان: نویسنده مسئول. (آدرس ایمیل:h.farhadirad@scu.ac.ir)* ، عبداله پارسا ، سکینه شاهی ، مهران بهرامی
XML طراحی ابزار سنجش اثربخشی راهبردهای تدریس درس سلامت و بهداشت - پذیرفته شده در 1399/6/11
الهام هاشم پور ، بهنام طالبی* ، یوسف ادیب
XML مقایسه الگوهای نظام تصمیم‌گیری برنامه درسی با سطوح نظریه عملی شُواب - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/12/16
سید مسعود حسینی ، مقصود امین خندقی* ، محمود مهرمحمدی ، مصطفی قادری
XML مدل یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودکارآمدی ریاضی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1398/10/24
اعظم زارع ، حسن حیدری* ، حسین داوودی ، مهدی معینی کیا
XML الگوی ساختاری باورهای هوشی، باورهای انگیزشی و جهت گیری آینده با سازگاری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1399/11/7
محمد علی پولادی ، جواد کاوسیان* ، پروین کدیور ، هادی کرامتی
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهزیستی ذهنی، شایستگی آموزشی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری - پذیرفته شده با تصحیحات در 1398/11/20
نجمه مشفقی ، نرجس خاتون ذبیحی حصاری ، المیرا اعزازی بجنوردی ، آزیتا امیرفخرایی*
XML اثربخشی عوامل زمینه ای بر ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه های دولتی ایران و ارائه الگوی مطلوب - پذیرفته شده در 1398/4/24
سورنا مهرگان* ، سکینه شاهی ، حمید فرهادی راد ، سیدعباس رضوی
XML بررسی رابطه بین احساس عدم پذیرش،سلامت ذهنی، اثربخشی آموزشی و پیشرفت تحصیلی در نظام آموزش از دور - پذیرفته شده در 1398/5/5
حسین نجفی*
XML بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه ی پایش بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی: پیمایش دیدگاه خبرگان دانشگاه های کلان منطقه یک - پذیرفته شده در 1398/4/18
جمیله آقاتبار رودباری ، ترانه عنایتی*
XML شناسایی عناصر، ویژگی ها و مکانیک هایِ موثرِ بازی های رایانه ای آموزشی - پذیرفته شده با تصحیحات در 1398/4/11
محسن روشنیان رامین ، خدیجه علی آبادی* ، حسن رستگارپور ، علی دلاور ، سعید پور روستایی اردکانی
XML ارزیابی افسردگی و اضطراب در دانشجویان ایرانی و تأثیر متغیرهای انتخابی جمعیت شناختی - منتشرشده در 1398/4/17
آنیتا فاطمی رضوان* ، شیرین ماتی
XML بررسی تاثیر آموزش و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در طلاق عاطفی و بهزیستی روانشناختی زوج ها - پذیرفته شده در 1398/3/25
علیرضا درویش نژاد سیکارودی ، حسین عظیمی ، عظیم قاسم زاده اجیرلو*
XML رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با اضطراب و افسردگی دانشجویان ایرانی - منتشرشده در 1397/12/8
آنیتا فاطمی رضوان ، باساواراجاپا s*
XML بررسی رابطه بین معنای زندگی و سرزندگی تحصیلی با خلاقیت و شادکامی دانش آموزان دختر - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1398/1/17
سحر محسنی ، احمد میرگل* ، الله نظر علیصوفی ، غلام ابراهیم زاده
XML بررسی اثربخشی آموزش مدیریت تاب‌آوری بر خودباوری تحصیلی و سماجت در یادگیری - پذیرفته شده (گواهی پذیرش) در 1397/12/18
سمیه نصیرزاده* ، علی میر ، پری کرمی مقدم ، ارش نظامی
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.47 seconds with 175 queries by YEKTAWEB 4718