[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML بررسی سلامت معنوی دانشجویان پزشکی، راهی برای تبیین ضرورت گنجاندن محتوای معنوی در برنامه آموزش پزشکی: یک مطالعه توصیفی– مقطعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۳۰
زهرا نصراللهی، سمیه محمدی، غزاله طهماسبی، اعظم بیدرفش
XML بررسی تاثیر کارت ترجیحات جراحی بر عملکرد بالینی دانشجویان اتاق عمل در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۳۰
اقا محمد قاسم بندی، خانم سهیلا مژده ، خانم فرزانه غلامی مطلق
XML بررسی تاثیر یک برنامه آموزشی مبتنی بر ایفای نقش با مضمون همدلی با بیمار بر نمره مهارتهای ارتباطی دانشجویان اتاق عمل: یک مطالعه نیمه تجربی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۱۸
خانم نگین لارتی، دکتر الهه آشوری، دکتر اکرم اعرابی
XML ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه تفکر فلسفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۵
اعظم فرهادی، دکتر حمیدرضا رضازاده بهادران ، دکتر علی اکبر خسروی بابادی
XML تبیین تجربه متخصصان تعلیم و تربیت و مدیریت منابع انسانی در ارتقاء شایستگی و صلاحیت‌های حرفه‌ای در فرایند آموزش برای دانشجو- معلمانِ دانشگاه فرهنگیان (یک مطالعه پدیدارشناسی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱۱
فرخ قربانی نامور، جعفر بیک زاد ، فرهاد نزاد ایرانی، نادر بهلولی
XML تعیین ابعاد و مولفه های ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی و تعیین شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۱۳
حمیده رشادت جو ، معصومه عظیمی فر
XML اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۱۲
زهره ریاضی
XML مقایسه خلاقیت دانش آموزان علاقه مند به بازی های رایانه ای بر حسب سبک ، سابقه و میزان ساعت انجام بازی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲۳
امین باقری کراچی ، سهراب صادقی، محمد مهدی رزمجو
XML تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر بهزیستی ذهنی و یادگیری مادام‌العمر در دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۲۹
محمد مهتری آرانی ، مریم رجبیان ده زیره، ابوالفضل باغبانی، حسین ستوده آرانی
XML طراحی تکالیف پروژه محور و تأثیر آن بر سبک‌ یادگیری دانشجویان کارشناسی اتاق عمل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۳۱
دکتر اکرم قهرمانیان، دکتر وحید زمانزاده، دکتر مژگان لطفی، دکتر فرانک جبارزاده ، آقای عباس داداش زاده، دکتر عاطفه اله بخشیان، خانم مهدیه اسمعیل نژاد
XML مدل ساختاریِ روابط رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی و عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی با نقش میانجی اخلاق حرفه ای آنان در واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۱۳
دکتر منور مجدزاده، دکتر رضا هویدا ، دکتر سعید رجائی پور
XML بررسی وضعیت تعلل ورزی، فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۱۷
آقای حبیب شارعی نیا، خانم سیده ندا سید محمدی، خانم نیلوفر سعادتی، خانم فاطمه رضادوست، خانم بتول محمدیان، خانم نجمه ابراهیمی
XML طراحی برنامه آموزش فلسفه برای والدین و اثربخشی آن با برنامۀ آموزش فلسفه برای کودکان در تحول اخلاقی و خود مهارگری دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی. - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۳۱
حسن اسدزاده ، فریبرز اصل مرز، فریبرز درتاج، سعید بهشتی
XML تست توسط امیر حسنی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۳/۷
دکتر امیر حسنی
XML بررسی ارتباط حضور آموزشی، اجتماعی و شناختی با عملکرد تحصیلی فراگیران دوره های آموزش الکترونیکی: یک مطالعه تحلیل مسیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱
اقای عباس تقی زاده ، اقای جواد حاتمی
XML طراحی و تبیین چارچوب شایستگی های حرفه ای دانشجو معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۲
حیدر کریمیان ، حمید رضا آراسته، محمد رضا بهرنگی، حسن رضا زین آبادی
XML مقایسه روش آموزش از طریق شبکه اجتماعی و آموزش حضوری و تاثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان بزرگسال در درس علوم اجتماعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقای مهدی کماسی ، دکتر خدیجه علی آبادی، دکتر اسماعیل زارعی زوارکی
XML طراحی، توسعه و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری مبتنی بر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۵
هانیه مستور، دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی ، دکتر سعید اسلامی حسن آبادی، دکتر اسماعیل زارعی زوارکی، دکتر علی دلاور
XML ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲۵
منیژه سرشتی ، شایسته بنائیان، معصومه دلارام، افسانه کاطمیان، فرانک صفدری ده چشمه، اکرم کرمی دهکردی، زیبا رئیسی، مرضیه رئیسی، زینب توکل، صدیقه جمالی
XML مدلسازی نقش میانجی ذهن آگاهی در رابطه بین نیازهای بنیادی روانی و سلامت جسمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۲۵
ابراهیم آریانی قیزقاپان ، منیژه هاشمی مهر، سیده فاطمه ضیغمیان، قاسم رحیمی اول
XML تدوین و طراحی بسته آموزشی- انگیزشی کلر و اثربخشی آن بر میزان انگیزش دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۶
دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی شهرزاد سراوانی، دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی شهرزاد سراوانی، دکترای روانشناسی حسن میرزاحسینی ، دکترای روانشناسی مجید ضرغام حاجبی
XML بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با تأکید بر رویکرد سیستمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۲۱
خانم شفیقه محمدی تبار، دکتر عباس عباس پور ، دکتر علی خورسندی طاسکوه
XML رتبه بندی عوامل بازدارنده تولید علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۱۵
کتر فیروز محمودی ، خانم زهرا صمدی، خانم زینب فیض الله زاده
XML طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت‌های حل مسأله در مقطع کارشناسی رشته پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۳۰
آزیتا دلفان آذری، مجید علی عسگری ، کامیان خزایی، جواد سلیمانپور
XML بررسی نقش هوش اخلاقی و اعتیاد به تلفن همراه در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۴
آقای آرش شهبازیان خونیق ، آقای کاظم حسین پور بنه دیق، آقای آصف رهنمایی بسطام
XML برسی اثر بخشی درمان مبتنی بر تحلیل عملکرد( FAP) بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشجویان دخترسال آخر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر اصفهان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۲۳
خانم شکوه انصاری پور ، دکتر محمد رضا عابدی
XML طراحی برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/AIDS برای مربیان بهداشت دوره آموزش متوسطه - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۷/۴/۱
حمیده خلقی فرد ، دکتر رحمت اله مرزوقی، دکتر مهدی محمدی، دکتر محمد علی داورپناه
XML رابطه بین حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز: نقش میانجی مسئولیت‌پذیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲
فاطمه محمدی یوزباش کندی ، شعله لیوارجانی، داوود حسینی نسب
XML اثربخشی نظارت و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۲۱
خانم فرزانه صادقی، دکتر اسکندر فتحی آذر ، دکتر میر محمود میرنسب، دکتر شهرام واحدی
XML مقایسه‌ تفکر انتقادی، راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی در دانشجو معلمان شهر شیراز به تفکیک جنسیت و رشته تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۳۰
سمیرا فرزین، کاظم برزگر بفرویی ، مریم زارع
XML تاثیر آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده بر نیازهای خود تعیین‌گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی(مورد مطالعه: دانش‌آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱۸
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند ، آقای مجتبی کریمیان، آقای سعید پیرعین الدین، خانم نرگس باغخانی
XML مقایسه نظام آموزشی و جدیدترین برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در ایران و تورنتوکانادا: یک مطالعه تطبیقی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۲۲
علی تاج آبادی، میرحسین آقایی، مصطفی روشن زاده
XML بررسی عوامل انگیزشی در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (سال 96-1395) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۶
دکتر محمدکیان زرافشانی، دکتر لیدا شرفی ، دکتر زهرا اطهری
XML تعیین اصول یادگیری مبتنی بر عصب-تربیت با استفاده از مطالعه اکتشافی و تبیین دلالت های آموزشی آن - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۵
خانم ژیلا کاردان حلوایی ، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر یوسف ادیب، دکتر لیلا مهدیزاده فانید
XML رابطه بین سنجش تکوینی با اشتیاق تحصیلی و استفاده از راهبردهای فراشناختی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱۵
دکتر مجید یوسفی افراشته
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 92 queries by YEKTAWEB 3781