[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML تدوین برنامه‌درسی صلح در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۲۱
آقای رحمت اله مرزوقی، آقای مهدی محمدی، آقای بابک شمشیری، آقای همایون دادگر
XML دانشجویان با چه معیارهایی اساتید خود را ارزشیابی می کنند؟ - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۸
موسی یمین فیروز ، طیبه اسماعیلی
XML تاثیر برنامه منتور شیب بر عوامل تنش زا و میزان اعتماد به نفس دانشجویان پرستاری درمحیط بالینی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسرزمینه و هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیربرنامه منتور شیب بر عوامل تنش زا و میزان اعتماد به نفس دانشجویان پرستاری در محیط بالینی انجام گرفت. روش بررسی: این مطالعه نیمه تجربی برروی 60 نفر از دانشجویان ترم دوم پرستاری دانشکده پرستاری مامایی فاطمه زهرا (س) در دو نیمسال تحصیلی 95-94 انجام شد. نمونه ها به طور تصادفی به دوگروه کنترل(30نفر)وآزمون (30نفر)تقسیم شدند. هر دو گروه تحت نظارت وراهنمایی مربی دوره کارآموزی خود را سپری کردند. گروه آزمون به ازای هر 4-3دانشجوی ترم دوم یک دانشجوی ترم شش پرستاری به عنوان منتورنقش راهنمایی وحمایت را به عهده گرفت. ابزار جمع آوری اطلاعات ، نسخه فارسی فرم بررسی تجربه محیط بالینی تدوین شده توسط Kack & Kleehammer وپرسشنامه اعتماد به نفس montalto بود که در هر دو گروه قبل وبعد کارآموزی تکمیل شد یافته ها : میانگین نمرات عوامل تنش زای محیط بالینی گروه آزمون بعد از مداخله کاهش یافت .آزمون آ ماری تی زوجی ، این اختلاف را معنی دار نشان دا - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۲۲
مهری جهانشاهی ، محبوبه نصیری، زهرا جنت علیپور، نسرین نوابی، عباس شمسعلی نیا
XML بررسی شکاف استقلال دانشگاهی ازدیدگاه خبرگان دانشگاهی با میانجی گری برنامه تحول و نوآوری در آموزش - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۱
رضا یوسفی سعیدآبادی ، جمیله آقاتبار رودباری، طاهره آقامیرزایی، خدیجه بریمانی
XML اثر بخشی آموزش تکنیک خود نظارتی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۸
خانم زهرا صمدی ، دکتر میرمحمود میرنسب، پرفسور اسکندر فتحی اذر
XML پیش بینی انگیزش درونی- بیرونی برای یادگیری بر اساس سبک‌های اسنادی و خودکارآمدی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۳۰
دکتر اصغر جعفری
XML ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی و تنش شغلی با میزان فرسودگی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۶/۵/۲۱
دکتر نادر بهلولی ، طاهر پذیریه
XML بررسی فرسودگی تحصیلی و رابطه آن با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۴/۱۱
حسنعلی ویسکرمی ، زهرا خلیلی گشنیگانی
XML بررسی رابطه بین سرمایه روانشناختی و تاب آوری تحصیلی با اعتیاد به اینترنت دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳
بی نظیر گنجی ، سمیرا توکلی
XML بازتاب اخلاق حرفه‌ای در کتب درسی رشته پرستاری در دوره کارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۳۰
دکتر سیروس اسدیان ، دکتر بهبود یاری قلی، خانم وحیده رحیم زاده
XML عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری از طریق موبایل در بین دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲۴
دکتر فیروز محمودی ، خانم الهه حبیبی، خانم رعنا بابازاده
XML ساخت و رواسازی مقیاس ایرانی سنجش رویکرد یادگیری مادام العمر در بین دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۱۳
دکتر مجید یوسفی افراشته
XML شناسایی ابعاد و مولفه های موثر بر توانمندسازی منابع انسانی دانشگاهی با تاکید بر دانشگاه های نسل سوم و چهارم با استفاده از رویکرد دلفی فازی: ارائه یک الگوی مفهومی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۵/۷
دکتر امیر فاضل ، دکتر امین رضا کمالیان، دکتر علیقلی روشن
XML تبیین رفتارهای پرخطر دانشجو - معلمان براساس هویت تحصیلی و انگیزش تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۵/۱۷
زبیر صمیمی، ابوذر دهانی، فرناز شبان بسیم ، آرش شهبازیان خونیق
XML بررسی رابطه کمالگرایی مثبت و منفی با بهزیستی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲۷
مسلم عباسی، ذبیح پیرانی ، نادر اعیادی، خدیجه زرگر
XML ارتباط تاب آوری تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۵/۱۰
خانم زهرا طاهری خرامه، خانم فاطمه شریفی فرد ، آقای حمید آسایش، محمد رضا سپه وندی
XML بررسی نگرش دانشجویان نسبت به ارزیابی پویای الکترونیکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۲/۱۰
خانم فهیمه کلاهدوز، دکتر فرزلد رادمهر، پروفسور سید حسن S. Hassan ، دکتر مهدی جباری نوقابی
XML آمادگی برای یادگیری خودراهبرد و عوامل زمینه‌ای مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۳/۲۲
دکتر مهدی میرزایی علویجه، دکتر بهزاد کرمی متین، دکتر سید نصراله حسینی، شعیب رحیمی، دکتر فرزاد جلیلیان
XML پیش بینی سر زندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۵/۲۹
دکتر اسماعیل صدری دمیرچی ، آقای غفار کریمیان پور2، خانم سهیلا جلیلیان
XML شایستگی‌های آموزشی و پژوهشی مورد نیاز دانشجویان برای موفقیت در زندگی دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۹
حسین علی جاهد ، الناز خسروی
XML بررسی نقش تیپ‌های شخصیتی مایرز/ بریگز در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۲۷
رقیه پورصابری، نرگس یعقوبی بگلر
XML مطالعه مدل های برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه ها (مطالعه موردی : آموزش عالی ایران) - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۶/۱۸
اسماعیل صفری ، ثنا صفری، محمد رضا سرمدی، مهران فرج الهی
XML بازسازی برنامه توانمندسازی اساتید از طریق بکارگیری استراتژی مداخله ایی "تجربه نظارت شده و بازخورد بر تجربه" با هدف ارتقای مهارت های آنها در طراحی برنامه درسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۴/۱۱
سیده آزاده صفوی، - امیر صادقی
XML بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
خدیجه علی آبادی، مریم رجبیان ذه زیره ، فریبا درتاج
XML تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی پرسید بر رفتارهای پیشگیری کننده از عفونت‌های بیمارستانی در کارکنان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
فرزانه ذیقیمت ، مریم معمارزاده، محمد مهدی سالاری، عباس عبادی
XML بررسی میزان تحقق استانداردهای WFME در دوره دستیاری داخلی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۳/۳/۴
امیر میری، هرمز سنایی نسب
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.077 seconds with 1365 queries by yektaweb 3461