[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۲/۸
آقای محمد برنا ، دکتر محبوبه فولادچنگ
XML ساختار هدفی تبحری و بی صداقتی تحصیلی: نقش میانجی جهت گیری هدف یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
خانم سمیه مرادی، آقای ایرج نیک پی ، آقای سعید فرحبخش
XML وضعیت بهره‌گیری هنرآموزان از شبکه‌های اجتماعی مجازی در آموزش - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
دکتر غلامحسین رحیمی دوست ، خانم ناهید سیاحی، خانم مریم فلاحی
XML نقش بهزیستی اجتماعی و فرسودگی تحصیلی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
داود طهماسب زاده شیخلار ، موریس شیخی، احسان عظیم‌پور
XML ارائه مدلی برای ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی مورد: (دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران) - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
حمیده رشادت جو ، معصومه عظیمی فر، اختر جمالی، شکوفه نیک فر
XML بررسی عوامل موثر بر روند "تجاری سازی تحقیقات علوم پزشکی" از دیدگاه استادان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۲/۵
دکتر شهرام رنجدوست
XML بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
خانم مهناز مقدری کوشا ، دکتر فاطمه چراغی، خانم حمیده مظفری، آقا بهزاد ایمنی، خانم میترا زندیه، دکتر محمد مقدسی امیر، خانم مژگان جوکار
XML مدل پردازی رابطه ویژگی‌های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش‌آموزان با میانجیگری سبک‌های یادگیری، سبک‌های تفکر - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
سمیه نخعی، مجتبی امیری مجد ، علیرضا محمدی آریا، محمود شیرازی
XML بررسی عوامل موثربر سرمایه اجتماعی دانشجویان: گامی به سوی توسعه ی اجتماعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
خانم طاهره آقامیرزایی محلی، خانم جمیله آقاتبار رودباری، آقای باقر رحیم پور کامی، دکتر ابراهیم صالحی عمران
XML بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۹
سعید مشتاقی ، کبرا کاظمیان مقدم
XML بررسی تاثیر مهارت های شهروندی سایبری بر استفاده بهینه از فضای مجازی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دکتر الهام حیدری ، دکتر رحمت اله مرزوقی
XML مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
کبری صالحی ، زهرا صالحی، مهسا شکور، فریبا حقانی
XML بررسی ارتباط استفاده از شبکه های اجتماعی با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۹۴- ۹۵ - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
آقا حسین فیضی، آقا هیوا محمدی ، خانم مهیلا رحمانی، آقا سید مجتبی احمدی
XML میزان و منابع استرس در آموزش بالینی و ارتباط آن با برخی ویژگیهای دانشجویان، مربیان و محیط بالین - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۹/۲۹
دکتر بهروز رضائی ، خانم راضیه بهشتی زاده، خانم ژولیانا فلاحتی
XML بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با اشتیاق و درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۸
خدیجه علی آبادی، مریم رجبیان ده زیره، صلاح اسمعیلی گوجار
XML دیدگاه دانشجویان در خصوص ارزشیابی کیفیت عملکرد اساتید - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
زهره صانعی
XML اثربخشی آموزش از طریق تلفن همراه بر خلاقیت، خودپنداره و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پیراپزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
دکتر خدیجه علی آبادی، خانم مریم فلاحی ، آقای مهدی کماسی، خانم فاطمه بریهی
XML وضعیت شکوفایی معلمان شهر تهران و مقایسه آن بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۳
هانیه هژبریان، علی محمد رضایی ، ایمان ا. . بیگدلی، محمود نجفی، محمدعلی محمدی فر
XML تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان، نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۹
آقای آرش شهبازیان خونیق ، آقای امید حسنی، آقای ولی عبدالله زاده قمشی
XML رابطه برنامه ریزی آموزشی و باورهای هوشی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۱
دکتر محمد صالحی، دکتر سیده زهرا حسینی درونکلایی
XML تغییرات آتی آموزش عالی و دور نمای دانشگاه‌های آینده - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۰
رسول جمشیدی ، محسن یادبروقی، جواد رضائی
XML پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس هوش‌هیجانی با نقش واسطه ای سرمایه روان‌شناختی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۹/۸
دکتر اصغر جعفری ، خانم مرضیه سادات سیدخراسانی
XML تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی – اجتماعی و رضایت از مدرسه دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان سقز - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱
رحیم بدری گرگری، غفور احراری ، اسکندر فتحی آذر، میر محمود میر نسب
XML تبیین شایستگی های حرفه ای مدرسان در محیط یادگیری الکترونیک - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۰
محبوبه اسلمی ، زهره اسمعیلی، بهمن سعیدی پور، محمد رضا سرمدی
XML مقایسه عوامل موثر در آموزش و برقراری ارتباط دانشجو و استاد از دیدگاه دستیاران و کارورزان دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دکتر مریم رهام ، دکتر ابوالفضل زنده دل، دکتر ناهید میرزایی
XML ارزشیابی برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد؛ با استفاده از الگوی CIPP - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۹
سید سعید مظلومی محمودآباد، لیلا مرادی
XML نقش خودکارآمدی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی در اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
ایرج مهدی زاده ، سعید، رضا، مجتبی سلم آبادی
XML رابطه خودکارآمدی و تاب آوری تحصیلی با سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۱۴
آقای مجید صدوقی
XML تاثیر مهارت های تفکر بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه کاشان و علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
دکتر حمید رحیمی
XML رویکرد وعملکرد اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت درطرح تحول سلامت – مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۸/۲۹
دکتر محمذرضا یوسفی ، دکتر محمدحسین تازیکی
XML بررسی فرهنگ سازمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزداز دیدگاه اعضای هیأت علمی بر مبنای مدل هوفستد سال 13941394 - پذیرفته شده در ۱۳۹۶/۱۱/۱
مریم ساکی، سید سعید مظلومی، علی عبدلی مهرجردی3
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 84 queries by YEKTAWEB 3638