[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML اثربخشی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انگیزش پیشرفت و رضایت آموزشی از دانشگاه در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۹
پریناز بنیسی
XML اثربخشی آموزش تاب آوری بر رضایت و تنیدگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
منیره رضاخواه مهربانی
XML ارزیابی دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس درس سیستم های اطلاع رسانی پزشکی به روش ترکیبی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۰
دکتر موسی یمین فیروز
XML اثربخشی آموزش راهبردهای مطالعه بر روی میزان خودکارآمدی دانشجویان ( مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز) - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۳
خانم زهرا طاهری
XML مقایسه دو شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه و روش روتین برمیزان دانش و مهارت عملی دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۶
خانم لیلا ساداتی، خانم صدیقه حنانی، خانم نازنین صراف، آقای نمامعلی آزادی
XML اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و درمان فرا شناختی بر عود افکار منفی دانش آموزان استعداد درخشان با اختلال اضطراب و افسردگی همایند - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۸
دکتر زهره هاشمی
XML بررسی صلاحیت آموزشی اعضای هیئت علمی از دیدگاه اساتید و دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
خانم تکتم کیانیان، آقا علی نویدیان، خانم هانیه قرائتی پور
XML تدوین و اعتباریابی راهبردهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی فطرت گرای توحیدی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
علیرضا کیخا، حسن ملکی، سید صدرالدین شریعتی، علیرضا صادقی
XML پیش‌بینی خودکارآمدی پژوهشی بر اساس انگیزش تحصیلی و محیط آموزشی-پژوهشی دانشگاه در دانشجویان پزشکی در سال تحصیلی 98-1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۶
زهرا نورعلی، مسعود صیامی، مریم قربانی، سیده صدیقه حیات‌الغیبی
XML اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر اضطراب و بهزیستی روانشناختی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
محمد قمری، عظیم قاسم زاده، سیمین حسینیان
XML ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه هویت حرفه ای معلمان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۸
آقای سعید عارف نژاد، دکتر یوسف ادیب، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر حمداله حبیبی
XML بررسی رفتار اطلاع یابی دانشجویان علوم پزشکی در دروس زبان انگلیسی عمومی و تخصصی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۸
دکتر مجید فرهیان، دکتر فرشاد پرهام نیا
XML تأثیر آموزش سبک زندگی اسلامی بر کیفیت زندگی دانش آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
خانم زهرا واحدی
XML بررسی تاثیر آموزش و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در طلاق عاطفی و بهزیستی روانشناختی زوج ها - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۵
آقای علیرضا درویش نژاد سیکارودی، آقای حسین عظیمی
XML مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظم دهی بر تفکر خلاق دانش ‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۱
سوسن فرخی، علی اکبر سیف، علیرضا کیامنش
XML شناسایی مهارت‌های نرم حرفه دندانپزشکی از دیدگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان ؛ یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۱
خانم رقیه ولی پور خواجه غیاثی، دکتر محمد جواد لیاقتدار، دکتر محمد رضا نیلی، دکتر ماندانا شیرازی
XML نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی در رابطه بین خوش‌بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر زنجان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۹
آقا مسعود حجازی، خانم فاطمه ملایی، آقا مجید یوسفی افراشته، آقا ذکرالله مروتی
XML مدل یابی رابطه باورهای فراشناختی با میانجیگری ادراک از محیط کلاس بر سرزندگی تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۴
خانم عاطفه نجفی زاده، دکتر علی خانه کشی، دکتر علیرضا همایونی
XML اثربخشی تمرین شناختی مغزی بر بهبود اضطراب و خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس استعدادهای برتر - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۸
زهرا حسینی، وحید نجاتی، مجتبی حبیبی
XML طراحی الگوی مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۳/۹
سمانه نقی پور ایوکی، مهدی باقری، قدسی احقر
XML اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت‌اندیشی بر ادراک از دشواری تحصیل و لذت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۱
آقای ابراهیم برادری، آقای هادی ابراهیمی، خانم سپیده بشیرگنبدی، آقای سلیمان احمدبوکانی
XML بررسی رابطه بین شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی با نقش واسطه‌ای توانایی شناختی و هیجانات تحصیلی در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۱
علی آقازیارتی، کیانا کاروان بروجردی، احسان بدایت، مرضیه عسگری
XML اثربخشی طرحواره درمانی بر پایستگی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۳
عفت آی، ولی مهدی‌نژاد، حسین جناآبادی
XML رابطه حل مسأله اجتماعی بر پذیرش منابع وبی در فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی با رویکردی به توسعه مدل پذیرش فناوری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۵
دکتر فرشاد پرهام نیا
XML اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کمی ، دانش و استدلال سیال در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پایه های اول و دوم ابتدایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۳
غلامحسین حسینی دشت بیاض، حسین جنابادی، علی فرنام
XML طراحی بسته آموزشی رشد عزت نفس بهینه مبتنی بر ذهن آگاهی و تأثیر آن بر خشم و نشخوار خشم - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۸
خانم سمیرا فیروزبخت، دکتر بهرام جوکار، دکتر محبوبه فولادچنگ، دکتر مسعود حسین چاری، دکتر مسعود فضیلت پور
XML بررسی مقایسه ای مولفه های کمال گرایی و خودکارآمدی دربین دانشجویان با انگیزش تحصیلی بالا و پائین - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۳
سهیلا محمدعلیزاده نوبر، شبنم مشحونی، جواد مصرآبادی
XML بررسی فراوانی، شیوه های تقلب تحصیلی و علل آن در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال تحصیلی 1394-1395 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۱
دکتر جمیل صادقی فر، دکتر خلیل مومنی، خانم شبنم قاسمیانی، خانم مرضیه رجبی، آقای ناصر صابر، خانم ساجده طهرانی زاده، آقای محسن محمودی
XML تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر راهبردهای حل مسئله و هدف‌گرایی تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲
آقای حسین ستوده آرانی، خانم مریم رجبیان ده زیره، آقای محمد مهتری آرانی، دکتر ابوالفضل باغبانی
XML نقش هوش هیجانی و باورهای خودکارآمدی در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان موسسه آموزش عالی- غیرانتفاعی کوشیار سال 1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
خانم مرضیه جلالی، آقای سجاد سعادت
XML شناسایی و تبیین تجربیات مشکلات موجود در حیطه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت نظام آموزشی کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
دکتر محمد عظیمی
XML ارائه مدلی جهت تبیین تأثیر رهبری بصیر بر بین المللی‌سازی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۶
آقای علی گل افشانی، دکتر محمد صالحی، دکتر فرشیده ضامنی
XML شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر یادگیری پژوهش‌محور و ارائه الگوی مطلوب از دیدگاه اساتید و دانشجویان رشته‌ی پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۷
دکتر محمدعلی مجلل، دکتر بهنام طالبی، آقای سینا اسدزاده
XML مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی بر اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی مبتلا به استرس تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۷
راضیه پیمانی فروشانی، زهرا نورعلی، فیروز سهرابی نوری، مریم قربانی
XML بررسی اثربخشی بسته آموزشی فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۵
دکتر عبداله رشیدزاده، دکتر منصور بیرامی، دانشجوی دکترای تخصصی کیوان رفیعیان، دانشجوی کارشناسی ارشد فریبا مرادی
XML بررسی ادراک دانشجویان علوم پزشکی از ساختار کلاس و ارتباط آن با شیوه‌های یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۹
دکتر فاطمه رحمتی نجارکلائی، آقای سهراب محمدی پویا، دکتر حسن گودرزی، دکتر فرامرز محمدی پویا
XML بررسی میزان هوش هیجانی و ارتباط آن با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳
لیلی یکه فلاح، نرگس حسینی، الهام حسن نیا، لیلا دهقانکار، مریم مافی
XML طراحی و روان سنجی ابزار سنجش کارکردهای دانشگاه پژوهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
خانم طاهره آقامیرزایی، دکتر مریم تقوایی یزدی، دکتر رضا یوسفی سعید آبادی
XML مقایسه اثربخشی روش تدریس کار-محور تعاملی و غیرتعاملی بر موانع روان شناختی یادگیری زبان خارجی (نگرش منفی و عدم خودکارآمدی) در کلاس‌های نامتجانس دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۲
دکتر نبی الله اکبرنتاج شوب، دکتر قدرت الله عباسی، دکتر بهرام میرزائیان
XML تاثیر آمادگی یادگیری الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تمایل رفتاری دانشجویان به یادگیری تحت وب: نقش واسطه ای باورهای انگیزشی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۷
مجید واحدی
XML پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس انگیزش تحصیلی و ابعاد کمال کرایی و اهمال‌کاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۸
شبنم مشحونی، سهیلا محمدعلیزاده
XML مدل یابی هویت تحصیلی بر اساس جهت گیری هدف و نقش واسطه ای ذهن آگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۲
دکتر فرزانه یوسفی، دکتر زهرا زین الدینی میمند، دکتر ویدا رضوی نعمت الهی، دکتر امان الله سلطانی
XML بررسی رابطه‌ی بین اخلاق حرفه‌ای و کیفیت تدریس در میانِ استادان دانشگاه علوم پزشکی ارتش - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
کارشناس ارشد مرتضی مرادی دولیسکانی، دکترا مژگان محمدی مهر
XML اثربخشی درمان شناختی-رفتاری به شیوه گروهی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهر رشت - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۹
طاهر علیزاده، الناز صفارحمیدی، طاهره شیری
XML بررسی تأثیر یادگیری مبتنی بر نرم افزار گوشی هوشمند بر دانش احیای قلبی-ریوی پایه بزرگسالان در دانشجویان کارشناسی پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
دکتر طاهره نجفی قزلجه، دکتر حمید حقانی، خانم زینب ملایی
XML بررسی نقش روش‌های تدریس و تعامل استاد و دانشجو در انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشروطی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۶
مینا ذولفقاری، زهرا جانقربانیان، کیانا کاروان بروجردی، علی آقازیارتی
XML بررسی امکان‌سنجی آموزش حقوق خانواده به‌عنوان درس عمومی در آموزش عالی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۷
حسین محمودی
XML بررسی ارتباط اعتقادات دینی و میزان استرس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استفاده از مقیاس واحد تغییر زندگی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۹
لیلا والی، راحیل قربانی نیا، یوسف شعبانی، یونس جهانی
XML بررسی اثربخشی طراحی مسیرشغلی بر رشد مسیر شغلی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
احمد صادقی
XML شناسایی مولفه های الگوی مدیریت مشارکتی کلاس درس ، دردرس علوم پایه نهم دوره اول متوسطه شهرکرج - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۷
سیده بتول مولایی روزبهانی، عباس عباس‌پور
XML نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۷
لیلا باباجانی گرجی، مسعود حجازی، ذکرالله مروتی، مجید یوسفی افراشته
XML اثربخشی تفکر مثبت نگر بر اضطراب امتحان و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۹
دکتر ایران شفیعی، دکتر هادی بهرامی، دکتر حمیدرضا حاتمی
XML بررسی عوامل موثر بر عدم حضور دانشجویان در کلاسهای نظری از دید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۳۱
دکتر فریبا میرزایی، آقا میلاد باصری، دکتر مهدی رهبر، آقا فراز رادمند
XML بررسی فعالیت‌های بین‌المللی‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۷
دکتر سپیده جعفری
XML رابطه بین هوش موفّق و خِرَد با یادگیری زبان انگلیسی در زبان آموزان دختر و پسر شهرستانهای قائم شهر، بابل، ساری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۳
سعید اسماعیل نیا، غلامرضا صرامی، شکوه السادات بنی جمالی
XML طراحی الگوی جامع برنامه درسی مبتنی بر نظریه یادگیری مغزمحوردر آموزشهای سازمانی (آندروگوژی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
سقا افراخته، حسن اسدزاده، ابوالفضل کرمی
XML نگرش نسبت به تقلب تحصیلی و ارتباط آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
استادیار مرضیه لری پور، مربی منصوره عزیززاده فروزی، دانشیار مجید کاظمی، مربی اعظم حیدرزاده، دانشجو شیما صرافی زاده
XML نقش حرمت خود و خودتنظیمی هیجان در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۲
دکتر بهمن اکبری، گیتا علی پور، اسماعیل یوسف پور کرباسدهی، بهاره شاه علیزادگان
XML اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر جهت گیری هدف و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دخترپایه نهم - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۸
شعله لیوارجانی، مهناز صمدیان، امیر پناه علی
XML بررسی تأثیر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ بر میزان یادگیری در آموزش پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر هانیه مستور، دکتر سعید اسلامی، دکتر محمدرضا نیلی
XML نقش حمایت اجتماعی و کمال گرایی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری ومامایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۱
امید میرزایی فندخت، مطهره احمدزاده، ساناز عزیز محمدی، مهرناز امجدی
XML اثر بخشی راهبردهای فراشناختی بر بهبود عملکرد تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان با مشکل افت تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۸
دکتر علی افشاری
XML روابط ادراک از محیط کلاس درس و معلم-تنظیمی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق خودتنظیمی یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
خداکرم طلائی، اسماعیل سعدی پور، حسن اسد زاده، صغری ابراهیمی قوام
XML مبانی ارزش شناختی آموزش همزیستی برای بهبود نظام آموزش‌وپرورش ایران با توجه به مطالعات تطبیقی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آقای سلمان رضوان خواه، دکتر سوسن کشاورز، دکتر اکبر صالحی، دکتر محسن فرمهینی فراهانی
XML طراحی و تبیین مدل ساختاری نقش میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی در رابطه کمال‌گرایی با سبک‌های مقابله با استرس در دانش-آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۴
خانم محبوبه شیروانی، دکتر امان الله سلطانی، دکتر ویدا رضوی، دکتر علیرضا منظری
XML اثربخشی روش رهایی ذهن در اضطراب و بهزیستی روانشناختی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۶
عظیم قاسم زاده، محمد قمری، سیمین حسینیان
XML تدوین الگوی علّی مفهومی – ریاضیاتی رابطه آینده نگری و خودباورمندی با موفقیت علمی: نقش میانجی‌ گری راهبردهای یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۸
دکتر عباس چهاردولی، دکتر مهدی یوسف وند
XML اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر تنظیم هیجانی، اضطراب تحصیلی و استرس دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱
آقای سیداحد سید حسینی، دکتر نوشیروان خضری
XML بررسی رضایتمندی فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی تبریز از عوامل مؤثر بر تجربه پژوهشی درفاصله سال های 96-93 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۶
آقا علی ایمانی، خانم سولماز قناتی، خانم گیسو علیزاده
XML اثربخشی آموزش هوش موفق بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۸
اقای بهروز هاشمی، اقای احمد غضنفری، خانم طیبه شریفی، اقای رضا احمدی
XML اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر استرس و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
ثارالله توانا، سپیده بشیرگنبدی
XML مدیریت تحول در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی : پیمایش دیدگاه خبرگان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خانم جمیله آقاتبار رودباری، دکتر ترانه عنایتی، دکتر محمد صالحی
XML تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شهرام رنجدوست، خدیجه احمدی، محمد عظیمی
XML اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مؤلفه های روانشناختی (استرس، اضطراب، افسردگی) و سبک های حل مسئله در دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان سنندج - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دکتر زینب میهن دوست، دکتر شهرام مامی، خانم فهیمه یارویسی
XML اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر مدل طرحواره درمانی بر احساس تنهایی دانشجویان دارای تصویر بدنی مختل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
آقای علی عابدی، دکتر محمدعلی سپهوندی، دکتر فضل اله میردریکوند
XML ارتقاء ابعاد سرمایه روان شناختی دانشجویان؛ اثر یک مداخله آموزشی- درمانی و پیگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۴
دکتر اله نظر علی صوفی، آقا احمد میرگل
XML اخلاق در پایان‌نامه نویسی: عوامل تأثیرگذار بر سرقت علمی در پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی از دیدگاه اعضای هیأت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دکتر مجید فرهیان، دکتر فرشاد پرهام نیا، خانم فرناز آورزمانی
XML بررسی اثربخشی بازی رایانه ای آموزشی تولید شده بر درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳
میلاد آقورن لوئی، خدیجه علی آبادی، سعید پور روستائی اردکانی
XML بررسی پیامدهای بین‌المللی‌شدن دانشگاه‌ها: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دکتر سپیده جعفری
XML نقش واسطه‌ای درک از توانایی حل‌مسئله دانش آموزان در رابطه بین مهارت کنترل خشم و سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۵
آقای بهزاد آذرنیوشان، دکتر حبیب الله نادری، دکتر عسکری اصغری گنجی، دکتر علی اصغر شجاعی
XML مقایسه اثربخشی آموزش به روش جیگ ساو و سخنرانی بر پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول شهرخرم‌آباد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کریم جوزایی، حسن علی ویس کرمی، فاطمه رضایی
XML بررسی رابطه بین سبک‌های یادگیری و خلاقیت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۹
خانم سحر قریب طزره، دکتر محمد جوادی پور، دکتر نوروزعلی کرمدوست
XML نقش واسطه‌ای ترجیحات فکری در رابطه بین سبک‌های یادگیری و خودتنظیمی یادگیری دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۸
آقای حمیدرضا آرمان، دکتر حمدالله منظری، دکتر امان الله سلطانی، دکتر زهرا زین الدینی
XML فعالیتها وخدمات مراکز رشد اعضای هیات علمی: تجارب دانشگاه های برتر دنیا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
خانم بتول جمالی زواره، دکتر احمدرضا نصر اصفهانی، دکتر محمدرضا نیلی
XML تعیین نقش فراشناخت و کمال گرایی در پیش بینی وسواس فکری دانش آموزان - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۲/۲
سحر محسنی، احمد میرگل
XML بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر و واقعیت درمانی بر کاهش نشخوار فکری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۵
سیروس مرادی زاده، حسنعلی ویسکرمی، فضل الله میردریکوند، عزت اله قدم پور، فیروزه غضنفری
XML بازنگری برنامه کارآموزی در عرصه بهداشت مادر و نوزاد دانشجویان پسر پرستاری بر اساس رویکرد آموزش خدمات محور: گزارش یک تجربه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۵
خانم زهره وفادار، خانم اکرم پرنده
XML بررسی رابطه بین معنای زندگی و سرزندگی تحصیلی با خلاقیت و شادکامی دانش آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۷
سحر محسنی، احمد میرگل، الله نظر علیصوفی، غلام ابراهیم زاده
XML اثربخشی آموزش سبک های شناختی و فراشناختی بر یادگیری، خودکارامدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۷
آقای شعبانعلی قربانی، دکتر حبیب الله نادری
XML بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد نوآورانه سازمانی با نقش واسطه‌گری یادگیری سازمانی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
میرزا حسن حسینی، توحید علیزاده حسین حاجلو، رضا نوروزی اجیرلو، متینه مقدم
XML شناسایی و ارزیابی صلاحیت‌ حرفه‌ای نو معلمان مهارت‌آموز ماده 28 و دانشجو معلمان از نظر اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
فرحناز سپهوند، سعید رومانی
XML بررسی ویژگی های برنامه درسی نیمه‌متمرکز و ارائه الگوی مناسب و رابطه آن با یادگیری خودتنظیمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
علیرضا یوسفی، احقر قدسی، غلامرضا حاجی حسین نژاد
XML طراحی واعتبار یابی مقیاسی برای سنجش سازمان یادگیرنده در دانشگاه های کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲
نقی کمالی، فریبا دمرچیلی، محمد مجتبی زاده
XML موانع و چالش‎های اجرای کارورزی در دوره کارشناسی رشته روانشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
خانم زهرا بابادی عکاشه، دکتر احمدرضا نصر اصفهانی، دکتر محمدرضا نیلی احمدابادی، دکتر سید محمد صادق طباطبایی
XML مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظم‌دهی بر مهارت حل مسأله دانش‌آموزان پایه هفتم - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سوسن فرخی، علی اکبر سیف، علیرضا کیامنش
XML مرور سیستماتیک تأثیر آموزش شایستگی فرهنگی در بین دانشجویان گروه علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۸
خانم لیلا حشمتی فر، دکتر محمد جواد لیاقت دار، خانم شادی جزینی
XML بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش پرستاری در مقطع دکتری در ایران و چهار دانشگاه برتر آمریکا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر حسین کریمی، دکتر علی مشکین، دکتر پروانه سودمند
XML روند و نقش تغییرات ویژگی‎های معلمان بر عملکرد درس ریاضی دانش ‌آموزان پایه‌ ی چهارم براساس مطالعات بین‎المللی تیمز(از 2003 تا 2015) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناهید هنرمند، دکتر علیرضا کیامنش، دکتر عبدالعظیم کریمی
XML تدوین و آزمون مدل ارتباط بین تاب‌آوری تحصیلی با دلبستگی به مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
امید فتاحی، هوشنگ جدیدی، حمزه احمدیان، امید مرادی
XML بررسی مقایسه ای سرزندگی تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان عادی و تیزهوش مدارس دوره اول متوسطه شهرستان خدابنده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر اکبر جلیلی، آقای مسلم مبشری، دکتر مسعود حجازی
XML ایفای نقش یا جستجوگری به شیوه محاکم قضایی: مقایسه دو روش فعال در آموزش اخلاق حرفه‌ای به دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
دکتر زهرا طیبی، خانم مریم شیری، خانم روح انگیز نوروزی نیا، دکتر منصوره تجویدی، خانم زهرا حسینی نوده
XML طراحی و اعتبار یابی الگویی برای آموزش کار آفرینی دانشجویان با بهره گیری از آموزش از دور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
دکتر سیمین نقش، دکتر مهران فرج اللهی، دکتر زهرا نقش، دکتر حمید ملکی
XML رابطه‌ی هوش موفق و تمایزیافتگی خود با رضایت از زندگی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۸
- سپیده روشن ضمیر نیکو، - محمد آزاد عبدالله پور
XML بررسی رابطه هوش فرهنگی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درسال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
جعفر اسلامی، دکتر عزیزالله اربابی سرجو، فاطمه زینلی قاسمی، مهلا سرگزی، رحمت الله آزادی، سعید کارواندری
XML نقش هوش اجتماعی و تاب‌آوری در احتمال خودکشی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲
آقای آرش شهبازیان خونیق1، آقای امید حسنی، دکتر سیاوش شیخعلی زاده
XML نقش واسطه ای سرزندگی تحصیلی و شوخ طبعی در رابطه بین هیجانهای تحصیلی و درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۷
سما سادات، محمد ستایشی اظهری، اسکندر فتحی آذر
XML هوش هیجانی و ارتباط آن با تنش دانشجویان پرستاری در محیط بالین - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
رقیه مهدوی سرشت، کبری پرون، معصومه علیاپور، حسین ابراهیمی
XML رابطه‌ی بین نگرش مذهبی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان: تفاوت های جنسیتی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خانم نازنین کریم زاده، خانم زینب مقدم، خانم مریم درویشی
XML تحلیل مدل آموزش پزشکی مبتنی بر رویکرد دانش ضمنی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
دكتر محسن بهلولی فسخودی
XML ارزیابی اثربخشی آموزش های ژورنال کلاب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر اساس مدل دونالد کراک پاتریک - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۴
دکتر شهرام رنجدوست
XML بررسی رابطۀ باور‌های هوشی و اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری شناخت اجتماعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
اقای معراج درخشان، دکتر غلامحسین مکتبی، اقای محسن علی زاده، آقای محمدباقر ریحانی، خانم رقیه زارعی، خانم مریم شفیعی
XML نقش واسطه گری عادتهای مطالعه در رابطه بین انگیزش پیشرفت و خود تنظیمی یادگیری دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
دکتر زهره جعفرخانی، دکتر علیرضا منظری
XML تاثیربومی سازی طراحی و تولید کتاب الکترونیکی مبتنی بر فرامتن بر سطوح یادگیری و یادداری دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۸
زهرا جامه بزرگ، حسن مرادی چشمه بیگی، سمیرا حسنی
XML تأثیر تدریس انگیزشی - کاربردی علوم پایه بر یادگیری معنادار و ریشه‌ای دانشجویان دندانپزشکی. - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۳/۹
دکتر زهرا نصراللهی، مرتضی محمد زاده
XML ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳
آقای فرهاد تنهای رشوانلو، آقای مهدی ارخودی قلعه نوئی، خانم راضیه کرامتی، دکتر مهرانگیز شعاع کاظمی
XML پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان تازه‌وارد براساس هوش، سبک‌های هویت، ابعاد سلامت روان و جنسیت - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۸
دکتر علیرضا عظیم پور، دکتر لیلا شامی، زهرا کریم زاده، زهرا عمادی
XML بررسی عوامل تاثیرگذار بر تجارب پژوهشی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
حسن مولادوست، پرند پورقانع
XML دو پیش بین و دو میانجی برای یک سازه(تاثیر علّی منبع کنترل درونی و بیرونی بر آستانه تحمل در یادگیری: با میانجی گری خوش بینی و درگیری آموزشی): کاربرد تحلیل مسیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آقای جواد امجدی حور، دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند، خانم معصومه احمدی دوقزلو
XML رابطه خوش بینی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی گری امید به آینده دانش آموزان پیش دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۸
آقا میثم غلام پور، دکتر هادی پورشافعی، خانم سیما قرآنی سیرجانی
XML بررسی همدلی دانش آموزان و رفتارهای یادگیری مدرسه ای با استفاده از روش های هوش مصنوعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
سمانه موسویان، ابراهیم طلایی، هاشم فردانش
XML اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر عملکرد ورزشی، میزان اضطراب و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ورزشکار - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دکتر پریا جنگی، دکتر علیرضا سنگانی
XML نگرش معلمان به روش‌های یاددهی- یادگیری آموزش کارآفرینی در دوره ی ابتدایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
دکتر حسین زنگنه، خانم زهرا بهرامی، آقا علیرضا کاوسی
XML بررسی و اولویت بندی اثربخشی آموزش بیماران حین بستری-مطالعه توصیفی : بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم(عج) در سال ۱۳۹۶ - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
خانم نرگس بیاضیان، آقای هادی رزقی شیرسوار
XML بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی توجه در دانش آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲
آقا امیدعلی محمدویردی، دکتر مسعود شریفی، دکتر جلیل فتح آبادی، دکتر وحید نجاتی
XML مقایسه تطبیقی نظام آموزشی مقطع دکتری پرستاری در دانشگاه‌های ایران و ییل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
منیر نوبهار، طیبه علی آبادی، حسن بابامحمدی
XML نیازسنجی آموزشی رشته کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی : تحلیل محتوا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بنفشه ابراهیمی برمی، دکتر محمدعلی حسینی، سپهدار دژمان، محمد پورابراهیمی
XML اثربخشی بازخوردهای اصلاحی(کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان عشق به یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آقای کامران پورمحمدقوچانی، دکتر راضیه جلیلی، دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند
XML تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی – شناختی بر توانایی های فراشناختی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
داود محمدی، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر میر محمود میرنسب، دکتر شهرام واحدی
XML بررسی صلاحیت بالینی سطوح مدرسین پرستاری از دیدگاه دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
مصطفی بافنده زنده، جواد دهقان نژاد، مژگان لطفی، سوسن ولیزاده، عباس داداش زاده
XML یررسی رابطه بین باورهای خوداثربخش، اهداف پیشرفت و استراتژی های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر علی افشاری
XML بررسی اثربخشی درمان والاگرایی شخصیتی بر خوددلسوزی شناختی دانشجویان افسرده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خانم مهرناز امجدی، خانم سمیه رمضانی قرقی، دکتر مهدی یوسف وند، آقای پیمان پادروند، آقای آرمان آج
XML بررسی نقش پیش بینی کننده تعلق پذیری به محیط بالینی بر خودکارآمدی عملکرد بالینی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری رفسنجان در سال 1395 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خانم پریسا شاه محمدی پور، خانم اعظم حیدرزاده، آقا مجید کاظمی، خانم منصوره عزیز زاده فروزی، آقای حسن احمدی نیا
XML بررسی عوامل اکولوژیک موثر بر تمرکز در کلاس از دیدگاه دانشجویان: یک مطالعه مقطعی در البرز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
آمنه مرزبان، وحید رحمانیان، سمانه دلاوری، مهران برزگران
XML نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، درگیری تحصیلی و امید به تحصیل در پیش بینی پیشرفت‌ تحصیلی دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱
آقای غلامعلی احمدی، خانم نسرین اوضاعی، خانم ماندانا گودرزی
XML بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های هیجانات مثبت ومنفی تحصیلی(با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
آقای عبداله رشیدزاده، دکتر رحیم بدری، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر تورج هاشمی
XML روابط ساختاری هسته ارزشیابی خود، هیجان مثبت و خوش بینی با معنا در زندگی در دانشجویان؛ نقش میانجی امید به آینده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
خانم ندا قاسمی، خانم میترا گودرزی، دکتر محمدعلی سپهوندی، دکتر سیمین غلامرضایی
XML بررسی رابطه جو آموزشی و سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در بین دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
محسن رفیعی، عیسی برقی، سیاوش شیخعلیزاده
XML بررسی مقایسه ای عزت نفس و اضطراب اجتماعی در دانشجویان سال اول تا چهارم پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
خانم مریم خسروی، خانم سیما قزلباش
XML بررسی نقش ساختار ادراک شده کلاس و سبک های یادگیری در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دکتر وجیهه ظهورپرونده، دکتر فاطمه محجوب
XML رابطه مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی کارکنان حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲
رضا کارگر، خدیجه بریمانی
XML شناسایی عوامل مؤثر بر منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها: رویکردی کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر سمیه دانشمندی، دکتر کورش فتحی واجارگاه، دکتر اباصلت خراسانی، دکتر بهروز قلیچ لی
XML پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس ویژگی‌های شخصیت تاریک (ماکیاولی، خودشیفتگی و جامعه‌ستیزی) و بهزیستی معنوی در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۰
دکتر گیتا علی پور، دکتر سجاد سعادت، نسرین میری
XML گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقای عبدالحسین شکورنیا، خانم ملیحه کرمی مطلق، آقای مجتبی اورکی کوه شور
XML عادت‌ها و مهارت‌های مطالعه میان دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
دکتر موسی یمین فیروز، دکتر محمد هادی یداله پور، خانم سمیه اسبکیان
XML تاثیر روش وارونه(معکوس) بر ماهیت علم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم در درس زیست شناسی شهر تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۰
دکتر فیروز محمودی، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر رحیم بدری گرگری، دکتر مرضیه سرداری
XML مقایسه تفکر انتقادی و سبک‌های یادگیری دانشجویان محقق و غیرمحقق دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۳۱
خانم سمانه نجفی، آقای هادی ابراهیمیان، آقای حامد خسروجردی، آقای سعید بایگی، خانم نجمه ابراهیمی
XML بررسی اثربخشی آموزش تاب آوری بر خودباوری تحصیلی و سماجت در یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر راضیه جلیلی، دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند، دکتر زهرا تنها، آقای آرمان آج
XML بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس مهارت ‌های زندگی در مقطع متوسطه بر اساس رویکرد ارزشیابی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۷
دکتر نرجس خاتون تقیه، دکتر محمدجوارد لیاقت دار، دکتر بی بی عشرت زمانی
XML تأثیر سبک‌های یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اقای علی گل افشانی، دکتر فرشیده ضامنی
XML اثریخشی آموزش مبتنی بر تاب آوری تحصیلی بر میزان هیجانات تحصیلی(هیجانات مربوط به یادگیری و هیجانات مربوط به کلاس درس) دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خانم صالحه ایرانمنش، خانم ندا اسکندری، آقای آیت اله کریمی نژاد، دکتر مهدی یوسف وند، آقای آرمان آج، آقای سعید شیخی
XML ارزیابی سطح مهارت‌های ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
فاطمه سادات رضوی نیا، سروش شریفی مقدم، سیامک محبی
XML مدل یابی روابط ساختاری بین باورهای معرفت شناختی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری بر اضطراب زبان انگلیسی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۸
محبوبه زارع، علیرضا همایونی
XML بررسی رابطه هوش هیجانی با راهکارهای مقابله با استرس در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خانم مهناز مقدری کوشا، خانم شیما بهرامی جلال، دکتر قدرت الله روشنایی
XML بررسی رابطه باورهای هوشی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌گری چالش‌پذیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۹
آقای محسن علیزاده، آفای معراج درخشان، آقای محمدباقر ریحانی، خانم سحر بارانیان
XML مقایسه اثربخشی آموزش خودتنظیمی وحل مسئله بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی دانش-آموزان دختر پایه نهم - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۸
شعله لیوارجانی، مهناز صمدیان، امیر پناه علی
XML مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‎آموزان مقطع ابتدایی مناطق برخوردار و محروم شهر همدان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
استاد رحیم بدری گرگری، استاد یوسف ادیب، استاد هاشمی تورج، خانم الهام عرفانی آداب
XML بررسی رابطه خودتنظیمی، فرسودگی تحصیلی و اشتیاق یادگیری در پیش‌بینی سازگاری شغلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
دکتر مسلم عباسی، کارشناس ارشد الناز کریمی، کارشناس ارشد زهره مرشدی
XML آموزش بالینی و کاستی های آن از دیدگاه رزیدنت‌های پزشکی ( مطالعه موردی مرکز آموزشی درمانی الزهرای اصفهان) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۴
محمد مهدی کاظمی، جهانبخش رحمانی
XML ارزیابی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
سیامک محبی، زهرا فرقدانی
XML نقش سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی ادراک شده در انگیزه پیشرفت در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خانم شکوفه زمانیان، خانم نرگس فتوت پسند
XML تاثیر آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی بر رفتار سکوت کلاسی، ترس از ارزیابی منفی و کمرویی در دانش‌آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
خانم کبری عالی پور، اقای محمد عباسی، آقای سعید رومانی، خانم زهرا خلیلی گشنیگانی
XML ارزیابی میزان توجه به فرایند خلاق در دروس عملی رشته ی پرستاری از دیدگاه دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۹
دکتر فیروز محمودی، خانم فاطمه فرج پور بناب
XML تبیین همبستگی مهارتهای فراشناختی با اثربخشی تدریس در میان اعضاء هیأت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بهنام طالبی، شیرین داوری فیض پورآذر
XML طراحی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد یادگیری خدمات رسانی کاترین برگر در آموزش پیشگیری و کنترل از سرطان در دوره متوسطه اول - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۵
دكتر یوسف ادیب، خانم مریم مرندی حیدرلو، دكتر فیروز محمودی، دكتر اسکندر فتحی اذر
XML درک دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از محیط آموزشی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر محمد فتحی، دکتر سینا ولیئی
XML تاثیر آموزشی هوش هیجانی بر التزام تحصیلی، خودگردانی هیجانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
دکتر مسعود صالحی شبلیزی، دکتر علیرضا حاجی یخچالی، دکتر منیژه شهینی ییلاق، دکتر غلامحسین مکتبی
XML مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان در کیفیت کاربست روش مربی گری(کوچینگ) در فعالیت های آموزشی اعضای هیئت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
داود طهماسب زاده، کریم جعفری
XML ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۶
دکتر محمد عباسی، دکتر سید داود محمدی، خانم زهرا مسلمی، خانم مهین قمی
XML تدوین مدل علّی از رابطه بین کمال‌گرایی تحصیلی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجی‌گری خودآگاهی هیجانی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
مسعود صادقی، لیلا امیریان، حسنا وفاپور، عباس بزدوده
XML بررسی رابطه بین بازخوردهای مدرس(تلاش‌محور، توانایی محور، مثبت و منفی) در ارزشیابی‌های تکوینی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌جویان - منتشرشده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند
XML مقایسه تأثیر دو روش آموزش شبکه محور (یادگیری الکترونیکی ترکیبی) و سنتی بر میزان یادگیری دانشجو معلمان در درس طراحی واحد یادگیری در دانشگاه فرهنگیان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳
یاسمن اسکویی، تهمینه بازگیر، حشمت سلیمی، منیژه هوشمندجا
XML رابطه وجدان تحصیلی با فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری اهداف پیشرفت - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
علی فضلی، محبوبه فولادچنگ
XML نقش سرمایه های روانشناختی (امید، خوش بینی، خودکارآمدی، تاب آوری) در تعهد تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۸
آقای سجاد سعادت، آقای سید هدایت الله داورپناه، خانم فریبا سعیدپور، دکتر فاطمه سمیعی
XML رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
زهرا طغیانی دولت آبادی، شایسته عبدالملکی، دکتر حسینعلی جاهد، دکتر سیده اسماء حسینی
XML مقایسه‌ی خودنظم دهی در نیمرخ های مختلف انگیزشی دانشجویان علوم پزشکی: تحلیل فرد – محور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
محمد ستایشی اظهری، افشین چراغ نورانی، حسن میرزاحسینی
XML تجارب دانشجو- معلمان از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز: یک مطالعه پدیدارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
دکتر فیروز محمودی، دانشجوی کارشناسی ارشد وحیده جعفریان
XML تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه ای بر میزان یادگیری درس فیزیولوژی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۴
احمد احمدی، محمد رضا علیان نژاد، روح الله فتح آبادی
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.79 seconds with 377 queries by YEKTAWEB 3897