[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML نقش مدیریت کلاس در تبیین فرسودگی تحصیلی و اهمال کاری پژوهشی مطالعه موردی دانشجویان علوم پزشکی همدان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۰
عباس خاکپور ، فرزانه عباسی
XML ارائه مدلی جهت توانمندسازی دانشجویان علوم پزشکی با رویکرد استقرار دانشگاه های ارزش آفرین - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
میرزا حسن حسینی ، امیر فاضل، آزین هرندی
XML بررسی همدلی دانش آموزان و رفتارهای یادگیری مدرسه ای با استفاده از روش های هوش مصنوعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
سمانه موسویان ، ابراهیم طلایی، هاشم فردانش
XML طراحی الگوی توانمندسارهای چابکی در دانشگاهها - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
طیبه ارجمندی، علی اکبر امین بیدختی ، علی محمد رضایی
XML بررسی سلامت معنوی دانشجویان پزشکی، راهی برای تبیین ضرورت گنجاندن محتوای معنوی در برنامه آموزش پزشکی: یک مطالعه توصیفی– مقطعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۳۰
زهرا نصراللهی، سمیه محمدی، غزاله طهماسبی، اعظم بیدرفش
XML غنی سازی برنامه درسی زبان انگلیسی با رویکرد فناوری‌ کمکی و بررسی تاثیر آن بر یادگیری دانش‌آموزان با آسیب‌های‌ جسمی – حرکتی : راهبردی نوین در جهت آموزش فراگیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲۱
رحیم مرادی، اسماعیل زارعی زوارکی ، پرویز شریفی درآمدی، محمد رضا نیلی احمدآبادی، علی دلاور
XML اعتباریابی مقیاس توانایی یادگیری خودراهبر در دانشجویان پرستاری (SDLI) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر حسین کارشکی، دکتر مصطفی محسنیزاذه، دکتر علی مشکین، دکتر پروانه سودمند
XML بررسی تاثیر کارت ترجیحات جراحی بر عملکرد بالینی دانشجویان اتاق عمل در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۳۰
اقا محمد قاسم بندی، خانم سهیلا مژده ، خانم فرزانه غلامی مطلق
XML بررسی تاثیر یک برنامه آموزشی مبتنی بر ایفای نقش با مضمون همدلی با بیمار بر نمره مهارتهای ارتباطی دانشجویان اتاق عمل: یک مطالعه نیمه تجربی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۱۸
خانم نگین لارتی، دکتر الهه آشوری، دکتر اکرم اعرابی
XML رابطه مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی کارکنان حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲
رضا کارگر ، خدیجه بریمانی
XML ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه تفکر فلسفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۵
اعظم فرهادی، دکتر حمیدرضا رضازاده بهادران ، دکتر علی اکبر خسروی بابادی
XML تبیین تجربه متخصصان تعلیم و تربیت و مدیریت منابع انسانی در ارتقاء شایستگی و صلاحیت‌های حرفه‌ای در فرایند آموزش برای دانشجو- معلمانِ دانشگاه فرهنگیان (یک مطالعه پدیدارشناسی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱۱
فرخ قربانی نامور، جعفر بیک زاد ، فرهاد نزاد ایرانی، نادر بهلولی
XML تعیین ابعاد و مولفه های ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی و تعیین شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۱۳
حمیده رشادت جو ، معصومه عظیمی فر
XML تاثیر روش وارونه(معکوس) بر ماهیت علم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم در درس زیست شناسی شهر تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۰
دکتر فیروز محمودی ، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر رحیم بدری گرگری، دکتر مرضیه سرداری
XML اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۱۲
زهره ریاضی
XML مقایسه خلاقیت دانش آموزان علاقه مند به بازی های رایانه ای بر حسب سبک ، سابقه و میزان ساعت انجام بازی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲۳
امین باقری کراچی ، سهراب صادقی، محمد مهدی رزمجو
XML مدل یابی روابط ساختاری بین باورهای معرفت شناختی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری بر اضطراب زبان انگلیسی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۸
محبوبه زارع، علیرضا همایونی
XML تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر بهزیستی ذهنی و یادگیری مادام‌العمر در دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۲۹
محمد مهتری آرانی ، مریم رجبیان ده زیره، ابوالفضل باغبانی، حسین ستوده آرانی
XML مقایسه عملکرد تحصیلی و شادکامی در دانشجویان دختر با سطح فعالیت بدنی کم،متوسط وشدید - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۶
دکتر کبری امامی ریزی ، دکتر شهلا دهقان قهفرخی
XML طراحی تکالیف پروژه محور و تأثیر آن بر سبک‌ یادگیری دانشجویان کارشناسی اتاق عمل - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۳۱
دکتر اکرم قهرمانیان، دکتر وحید زمانزاده، دکتر مژگان لطفی، دکتر فرانک جبارزاده ، آقای عباس داداش زاده، دکتر عاطفه اله بخشیان، خانم مهدیه اسمعیل نژاد
XML مدل ساختاریِ روابط رهبری اخلاقی مدیران دانشگاهی و عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی با نقش میانجی اخلاق حرفه ای آنان در واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۱۳
دکتر منور مجدزاده، دکتر رضا هویدا ، دکتر سعید رجائی پور
XML بررسی وضعیت تعلل ورزی، فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پرستاری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۱۷
آقای حبیب شارعی نیا، خانم سیده ندا سید محمدی، خانم نیلوفر سعادتی، خانم فاطمه رضادوست، خانم بتول محمدیان، خانم نجمه ابراهیمی
XML طراحی برنامه آموزش فلسفه برای والدین و اثربخشی آن با برنامۀ آموزش فلسفه برای کودکان در تحول اخلاقی و خود مهارگری دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی. - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۳۱
حسن اسدزاده ، فریبرز اصل مرز، فریبرز درتاج، سعید بهشتی
XML تست توسط امیر حسنی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۳/۷
دکتر امیر حسنی
XML بررسی ارتباط حضور آموزشی، اجتماعی و شناختی با عملکرد تحصیلی فراگیران دوره های آموزش الکترونیکی: یک مطالعه تحلیل مسیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱
اقای عباس تقی زاده ، اقای جواد حاتمی
XML طراحی و تبیین چارچوب شایستگی های حرفه ای دانشجو معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۲
حیدر کریمیان ، حمید رضا آراسته، محمد رضا بهرنگی، حسن رضا زین آبادی
XML مقایسه روش آموزش از طریق شبکه اجتماعی و آموزش حضوری و تاثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان بزرگسال در درس علوم اجتماعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقای مهدی کماسی ، دکتر خدیجه علی آبادی، دکتر اسماعیل زارعی زوارکی
XML ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲۵
منیژه سرشتی ، شایسته بنائیان، معصومه دلارام، افسانه کاطمیان، فرانک صفدری ده چشمه، اکرم کرمی دهکردی، زیبا رئیسی، مرضیه رئیسی، زینب توکل، صدیقه جمالی
XML طراحی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد یادگیری خدمات رسانی کاترین برگر در آموزش پیشگیری و کنترل از سرطان در دوره متوسطه اول - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۵
دكتر یوسف ادیب ، خانم مریم مرندی حیدرلو، دكتر فیروز محمودی، دكتر اسکندر فتحی اذر
XML درک دانشجویان پرستاری، مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از محیط آموزشی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر محمد فتحی، دکتر سینا ولیئی
XML مدلسازی نقش میانجی ذهن آگاهی در رابطه بین نیازهای بنیادی روانی و سلامت جسمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۲۵
ابراهیم آریانی قیزقاپان ، منیژه هاشمی مهر، سیده فاطمه ضیغمیان، قاسم رحیمی اول
XML تدوین و طراحی بسته آموزشی- انگیزشی کلر و اثربخشی آن بر میزان انگیزش دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۶
دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی شهرزاد سراوانی، دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی شهرزاد سراوانی، دکترای روانشناسی حسن میرزاحسینی ، دکترای روانشناسی مجید ضرغام حاجبی
XML مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان در کیفیت کاربست روش مربی گری(کوچینگ) در فعالیت های آموزشی اعضای هیئت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۴
داود طهماسب زاده ، کریم جعفری
XML بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با تأکید بر رویکرد سیستمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۲۱
خانم شفیقه محمدی تبار، دکتر عباس عباس پور ، دکتر علی خورسندی طاسکوه
XML رتبه بندی عوامل بازدارنده تولید علمی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۱۵
کتر فیروز محمودی ، خانم زهرا صمدی، خانم زینب فیض الله زاده
XML بررسی نقش هوش اخلاقی و اعتیاد به تلفن همراه در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۴/۴
آقای آرش شهبازیان خونیق ، آقای کاظم حسین پور بنه دیق، آقای آصف رهنمایی بسطام
XML برسی اثر بخشی درمان مبتنی بر تحلیل عملکرد( FAP) بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشجویان دخترسال آخر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر اصفهان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۲۳
خانم شکوه انصاری پور ، دکتر محمد رضا عابدی
XML طراحی برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/AIDS برای مربیان بهداشت دوره آموزش متوسطه - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۷/۴/۱
حمیده خلقی فرد ، دکتر رحمت اله مرزوقی، دکتر مهدی محمدی، دکتر محمد علی داورپناه
XML رابطه بین حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز: نقش میانجی مسئولیت‌پذیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۲
فاطمه محمدی یوزباش کندی ، شعله لیوارجانی، داوود حسینی نسب
XML اثربخشی نظارت و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۲۱
خانم فرزانه صادقی، دکتر اسکندر فتحی آذر ، دکتر میر محمود میرنسب، دکتر شهرام واحدی
XML بررسی رابطه بین بازخوردهای مدرس(تلاش‌محور، توانایی محور، مثبت و منفی) در ارزشیابی‌های تکوینی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌جویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند
XML مقایسه‌ تفکر انتقادی، راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی در دانشجو معلمان شهر شیراز به تفکیک جنسیت و رشته تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۵/۳۰
سمیرا فرزین، کاظم برزگر بفرویی ، مریم زارع
XML تاثیر آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده بر نیازهای خود تعیین‌گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی(مورد مطالعه: دانش‌آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱۸
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند ، آقای مجتبی کریمیان، آقای سعید پیرعین الدین، خانم نرگس باغخانی
XML مقایسه نظام آموزشی و جدیدترین برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در ایران و تورنتوکانادا: یک مطالعه تطبیقی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۲۲
علی تاج آبادی، میرحسین آقایی، مصطفی روشن زاده
XML بررسی عوامل انگیزشی در برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (سال 96-1395) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۷/۶
دکتر محمدکیان زرافشانی، دکتر لیدا شرفی ، دکتر زهرا اطهری
XML تعیین اصول یادگیری مبتنی بر عصب-تربیت با استفاده از مطالعه اکتشافی و تبیین دلالت های آموزشی آن - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۸/۵
خانم ژیلا کاردان حلوایی ، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر یوسف ادیب، دکتر لیلا مهدیزاده فانید
XML بررسی رابطه بهره هوشی و فراشناخت با عملکرد تحصیلی با میانجیگری تفکر انتقادی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خرمدره.بررسی رابطه بهره هوشی و فراشناخت با عملکرد تحصیلی با میانجیگری تفکر انتقادی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خرمدره. - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۰
دکتر اکبر جلیلی ، دکتر اسماعیل خیر جو، دکتر مسعود حجازی، دکتر محمد سعید احمدی، دکتر یلدا رستمی
XML رابطه بین سنجش تکوینی با اشتیاق تحصیلی و استفاده از راهبردهای فراشناختی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۶/۱۵
دکتر مجید یوسفی افراشته
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 118 queries by YEKTAWEB 3792