[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده     ::
XML تبیین چالش‌های کاربردی کردن دانشگاه فناور و نوآور در نظام آموزش عالی کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
آقای محمد پورابراهیمی، دکتر محمد علی حسینی*، خانم بنفشه ابراهیمی برمی، آقای محمد اقبالی، خانم راضیه بندری
XML طراحی الگوی توسعه منابع انسانی دانشجویان با محوریت کارآفرینی - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
حمیده جلیلی، محمد محمدی*، نورمحمد یعقوبی، جلیل جراحی فریز
XML ثبت و ارتقاء کیفیت فرآیندهای آموزشی دانشکده پرستاری بر اساس مدل FOCUS – PDCA - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۹/۲۶
دکتر اسماعیل حیدرانلو*، دکتر اکرم پرنده، دکتر فخرالدین فیضی
XML جایگاه شغل پزشکی در آرزوهای شغلی کودکان و نوجوانان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۱/۸
خانم فاطمه سمیعی*
XML شناسایی و اعتباریابی مبانی و اهداف الگوی برنامه‌ درسی تربیت اخلاقی - پذیرفته شده در ۱۳۹۹/۱/۱۶
دکتر خدیجه علی پور مقدم، پرفسور حسن ملکی*
XML ادراک دانشجویان رشته های بهداشت از محیط آموزشی و نقش آن در پیش بینی سرزندگی تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دکتر طالب عسکری پور*، دکتر ایت رحمانی، دکتر حامد آقائی، دکتر وحیده ابوالحسن نژادد، دکتر علی محمد عباسی، دکتر مسعود شفیعی مطلق، دکتر محمد ابراهیم غفاری، مهندس مهذی محمدی مستان آباد، آقای محمد علی جلیل وند، مهندس الهه کاظمی
XML مروری بر روش های نوین ارزشیابی در آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
https://orcid.org/0000-0002-9762-1887 معصومه ذاکری مقدم، https://orcid.org/0000-0002-0646-7942 الناز یزدان پرست، https://orcid.org/0000-0002-5383-4151 سیده فائزه حسینی، https://orcid.org/0000-0002-2449-8670 هادی احمدی چناری*
XML تبیین مفهوم و مقوله بندی مولفه های پیامدهای یادگیری دانشجویان دانشگاه (نظریه داده بنیاد) - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
آقای مهدی اکبری*، دکتر حبیب اله نادری، دکتر جلیل فتح ابادی، دکتر امید شکری
XML مدل یابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودکارآمدی ریاضی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خانم اعظم زارع*، آقا حسن حیدری، آقا حسین داوودی، آقا مهدی معینی کیا
XML اثربخشی درس‌افزارآموزشی مبتنی بر الگوی MMS بر میزان یادگیری و یادداری فراگیران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۹
روشنک نیکوی، بهمن سعیدی پور*، محمدرضا سرمدی، مهران فرج اللهی
XML بررسی تاثیر آموزش مجازی ایمنی بیمار بر نگرش و عملکرد بالینی دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۹
خانم صدیقه حنانی*، خانم آلیس خاچیان، خانم درین نیکبخت، آقای حمید حقانی
XML تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش نظری رشته اتاق عمل از منظر دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۷/۱۰
خانم فریبا کشاورز، آقای شهنام صدیق معروفی*، خانم صدیقه حنانی، خانم محبوبه رسولی
XML شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آموزش دستیاری تخصصی در اجرای طرح تحول سلامت - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۸/۱۳
حمیدرضا آراسته، زینب جوادی*، حسین عباسیان، بیژن عبداللهی
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهزیستی ذهنی، شایستگی آموزشی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نجمه مشفقی، نرجس خاتون ذبیحی حصاری، المیرا اعزازی بجنوردی، آزیتا امیرفخرایی*
XML طراحی مدل آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی و سنجش تاثیر آن بر کاهش پرخاشگری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۱/۲
جمشید حیدری، خدیجه علی آبادی، صغری ابراهیمی قوام*، علی دلاور، سعید پورروستایی اردکانی
XML مدل‌یابی درگیری تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس ادراک از حمایت اساتید و خودکارآمدی تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۷
دکتر مجید صدوقی*، خانم زهره آریایی پناه
XML طراحی الگوی یادگیری همیارانه در محیط های یادگیری برخط - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
آقای قدر ت اله خلیفه*، دکتر هاشم فردانش، دکتر جواد حاتمی، دکتر ابراهیم طلایی
XML نگاهی بر رهبری خلاق و ابعاد آن: یک مطالعه مروری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۶/۲۴
دکتر حمید رحیمیان*، دکتر عباس عباس پور، دکتر لیلا مومنیان، دکتر نورعلی فرخی، دکتر فرامرز سهرابی اسمرود
XML ضرورت آموزش دانش زیبایی شناختی : جایگاه آن در برنامه درسی کتاب خوانداری پایه ششم ابتدایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۴
دکتر عیسی برقی*، آقای جواد مبهوتی دیزجیکان
XML ارائه الگوی پیشایندهای موفقیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۵/۱۳
دانشجوی دکتری حسین نامدار‌، دانشیار محمد صاحب الزمانی*، استاد نادر قلی قورچیان
XML بررسی رابطه بین احساس عدم پذیرش،سلامت ذهنی، اثربخشی آموزشی و پیشرفت تحصیلی در نظام آموزش از دور - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۵/۵
حسین نجفی*
XML شناسایی و اعتباریابی مولفه های مدیریت استعداد در دانشگاه علوم پزشکی اهواز - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱۰/۳
خانم فاطمه طاهری، دکتر محمد حسین پور*، دکتر سید علی سیادت
XML بررسی ارتباط خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی دانشجویان اتاق عمل استان خوزستان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۵/۲۲
ارغوان افرا، شیما سنیسل بچاری*، ویدا رحیمی
XML بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه ی پایش بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی: پیمایش دیدگاه خبرگان دانشگاه های کلان منطقه یک - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۸
خانم جمیله آقاتبار رودباری، ت عنایتی*
XML واکاوی چالش‌های دانشجویان بین‌المللی دانشگاه یزد بر اساس نظریه داده بنیاد - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۵/۱۲
آقا سعدی سلطانی، دکتر محسن شاکری*، دکتر مهدی سبک رو
XML طراحی و اعتباریابی الگوی بین المللی سازی آموزش عالی دانشگاه های علوم پزشکی کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۴
سحر ولیمقدم زنجانی، دكتر نقی کمالی*، دكتر محمد مجتبی زاده
XML نقش واسطه ای پردازش هیجان در رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با در گیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۲۳
خانم عارفه رعیت نیا شهرودی، دکتر علیا عمادیان*، دکتر بهرام میرزائیان
XML ارائه مدلی برای کنترل کیفیت رفتار آموزشی دانشجویان: با تاکید بر رویکرد حیات طیبه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۷
دکتر عباس چهاردولی، دکتر مهدی یوسف وند*
XML بررسی عوامل موثر(روانشناختی، شخصیتی، آموزشی، اخلاقی، دینی) بر کنترل کیفیت رفتاری سرمایه های انسانی HBQ (مورد مطالعه: دانشجویان) - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۷
دکتر عباس چهاردولی، دکتر مهدی یوسف وند*
XML تعریف و سطوح شایستگی فرهنگی در دانش آموختگان علوم پزشکی: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۹/۶
آقا عباس عباس پور، آقا سعید غیاثی ندوشن، آقا مهدی فیض، آقا جلیل کوهپایه زاده، خانم زهرا نقی زاده موغاری*
XML شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ارائه آموزش الکترونیکی اثر بخش در دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۵/۱
مجید واحدی*
XML بررسی ارتباط انگیزه تحصیلی با انتظارات-پیامد تحصیلی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل استان خوزستان در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۳
خانم شیما سنیسل بچاری، دکتر ارغوان افرا*، خانم ویدا رحیمی
XML اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی بر جهتگیری هدف، خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق‌تحصیلی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۲
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی عسگر نوح پور، استاديار علی نقی اقدسی*، استاديار امیر پناه علی
XML رابطه راهبردهای خودتنظیمی و اهداف پیشرفت با درگیری تحصیلی با میانجیگری خودناتوان سازی و کمال گرایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۹
آقای سوران رسولی، دکتر حمزه احمدیان*، dr هوشنگ جدیدی، dr مریم اکبری
XML اثربخشی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر انگیزش پیشرفت و رضایت آموزشی از دانشگاه در دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۹
پریناز بنیسی*
XML شناسایی عناصر، ویژگی ها و مکانیک هایِ موثرِ بازی های رایانه ای آموزشی - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقای محسن روشنیان رامین، خانم دکتر خدیجه علی آبادی*، آقای دکتر حسن رستگارپور، آقای دکتر علی دلاور، آقای دکتر سعید پور روستایی اردکانی
XML ارزیابی دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس درس سیستم های اطلاع رسانی پزشکی به روش ترکیبی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۰
دکتر موسی یمین فیروز*
XML شناسایی چالش‌های دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۹/۲۵
دکتر سپیده جعفری*
XML بررسی اثربخشی آموزش مصاحبه انگیزشی بر نظم جویی شناختی هیجان و درگیری‌تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۷
دکتر رضا صابری*
XML اثربخشی آموزش راهبردهای مطالعه بر روی میزان خودکارآمدی دانشجویان ( مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز) - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۳
خانم زهرا طاهری*
XML مقایسه دو شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه و روش روتین برمیزان دانش و مهارت عملی دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایران - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۳/۲۶
خانم لیلا ساداتی، خانم صدیقه حنانی، خانم نازنین صراف*، آقای نمامعلی آزادی
XML تاثیر نظریه ذهن بر درگیری تحصیلی (حیطه عاطفی– شناختی) با نقش میانجی پردازش هیجانی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۲
خانم عارفه رعیت نیا، دکتر علیا عمادیان*، دکتر بهرام میرزاییان
XML بررسی صلاحیت آموزشی اعضای هیئت علمی از دیدگاه اساتید و دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
خانم تکتم کیانیان، آقا علی نویدیان، خانم هانیه قرائتی پور*
XML تحلیل رابطه احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۳
دکتر زهرا کرانی*
XML بررسی عوامل موثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال 1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۲۰
امید زادی، ابراهیم نصیری*، زینب بازاری، حدیثه اسدپور
XML تعیین نقش خوش بینی و باورهای امید در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۴/۱۹
احمد میرگل، اله نظر علیصوفی، سحر محسنی*
XML پیش‌بینی خودکارآمدی پژوهشی بر اساس انگیزش تحصیلی و محیط آموزشی-پژوهشی دانشگاه در دانشجویان پزشکی در سال تحصیلی 98-1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۶
زهرا نورعلی*، مسعود صیامی، مریم قربانی، سیده صدیقه حیات‌الغیبی
XML ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه هویت حرفه ای معلمان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۸
آقای سعید عارف نژاد*، دکتر یوسف ادیب، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر حمداله حبیبی
XML بررسی رفتار اطلاع یابی دانشجویان علوم پزشکی در دروس زبان انگلیسی عمومی و تخصصی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۸
دکتر مجید فرهیان*، دکتر فرشاد پرهام نیا
XML تأثیر آموزش سبک زندگی اسلامی بر کیفیت زندگی دانش آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
خانم زهرا واحدی*
XML بررسی میزان ارائه مسئولیت به دانشجویان کارورزی در عرصه پرستاری از دیدگاه دانشجویان، مربیان و پرسنل بیمارستان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۹
دکتر سکینه سبزواری، خانم هاجره ابراهیمی ریگی، دکتر عصمت نوحی، خانم زهرا ابراهیمی ریگی، آقای خلیل برهانزهی*، آقای محسن حسین بر
XML نقش میانجی‌گری اضطراب یادگیری زبان انگلیسی در رابطه بین سیستم خودهای انگیزشی زبان و عملکرد زبان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۲۲
خانم محبوبه زارع*، دکتر علیرضا همایونی، دکتر رجبعلی محمدزاده، دکتر حامد برجسته
XML مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظم دهی بر تفکر خلاق دانش ‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۱
سوسن فرخی، علی اکبر سیف*، علیرضا کیامنش
XML اثربخشی مداخله ی اصلاح سوگیری شناختی بر کاهش سوگیری توجه دانش آموزان دارای اضطراب امتحان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۸/۲۵
متین ارسنجانی، مجید ضرغام حاجبی*، حسن میرزا حسینی
XML شناسایی مهارت‌های نرم حرفه دندانپزشکی از دیدگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان ؛ یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۱
خانم رقیه ولی پور خواجه غیاثی، دکتر محمد جواد لیاقتدار*، دکتر محمد رضا نیلی، دکتر ماندانا شیرازی
XML نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی در رابطه بین خوش‌بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر زنجان - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۳/۱۹
آقا مسعود حجازی*، خانم فاطمه ملایی، آقا مجید یوسفی افراشته، آقا ذکرالله مروتی
XML مدل یابی رابطه باورهای فراشناختی با میانجیگری ادراک از محیط کلاس بر سرزندگی تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۴
خانم عاطفه نجفی زاده*، دکتر علی خانه کشی، دکتر علیرضا همایونی
XML بررسی رابطه بین میزان استفاده از تلفن همراه با ابعاد اهمال کاری تحصیلی بر حسب رشته تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۴/۸
فاطمه خسروی، بی بی عشرت زمانی*، اسماعیل زارعی زوارکی
XML اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت‌اندیشی بر ادراک از دشواری تحصیل و لذت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۱
آقای ابراهیم برادری، آقای هادی ابراهیمی، خانم سپیده بشیرگنبدی، آقای سلیمان احمدبوکانی*
XML بررسی رابطه بین شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی با نقش واسطه‌ای توانایی شناختی و هیجانات تحصیلی در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۱
علی آقازیارتی*، کیانا کاروان بروجردی، احسان بدایت، مرضیه عسگری
XML اثربخشی طرحواره درمانی بر پایستگی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان پزشکی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۳
عفت آی، ولی مهدی‌نژاد*، حسین جناآبادی
XML رابطه حل مسأله اجتماعی بر پذیرش منابع وبی در فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی با رویکردی به توسعه مدل پذیرش فناوری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۵
دکتر فرشاد پرهام نیا*
XML مدل یابی روابط ساختاری بین هوش فرهنگی با اضطراب زبان دانشجویان: نقش میانجی‌گری راهبردهای یادگیری زبان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۹/۲۰
خانم مرضیه اسلامی، دکتر جمال صادقی*، دکتر علیرضا همایونی
XML اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر هیجان‌ها و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهر رشت - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۳
مهناز کهریزه*، حبیبه حبیبه یاحقی رودسری، مسعود رضازاده
XML بررسی مقایسه ای مولفه های کمال گرایی و خودکارآمدی دربین دانشجویان با انگیزش تحصیلی بالا و پائین - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۳
سهیلا محمدعلیزاده نوبر*، شبنم مشحونی، جواد مصرآبادی
XML تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر راهبردهای حل مسئله و هدف‌گرایی تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲
آقای حسین ستوده آرانی*، خانم مریم رجبیان ده زیره، آقای محمد مهتری آرانی، دکتر ابوالفضل باغبانی
XML نقش هوش هیجانی و باورهای خودکارآمدی در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان موسسه آموزش عالی- غیرانتفاعی کوشیار سال 1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
خانم مرضیه جلالی*، آقای سجاد سعادت
XML شناسایی و تبیین تجربیات مشکلات موجود در حیطه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت نظام آموزشی کشور - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۳/۱۲
دکتر محمد عظیمی*
XML تحلیل محتوای کتب زبان انگلیسی برنامه درسی دوره متوسطه اول بر اساس مولفه های مطلوب آموزش زبان انگلیسی به روش آنتروپی شانون - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۵/۱
شهرام رنجدوست*، خدیجه احمدی، محمد عظیمی
XML ارائه مدلی جهت تبیین تأثیر رهبری بصیر بر بین المللی‌سازی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۶
آقای علی گل افشانی، دکتر محمد صالحی*، دکتر فرشیده ضامنی
XML شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر یادگیری پژوهش‌محور و ارائه الگوی مطلوب از دیدگاه اساتید و دانشجویان رشته‌ی پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۷
دکتر محمدعلی مجلل*، دکتر بهنام طالبی، آقای سینا اسدزاده
XML مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی بر اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی مبتلا به استرس تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۷
راضیه پیمانی فروشانی، زهرا نورعلی، فیروز سهرابی نوری، مریم قربانی*
XML بررسی اثربخشی بسته آموزشی فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۵
دکتر عبداله رشیدزاده*، دکتر منصور بیرامی، دانشجوی دکترای تخصصی کیوان رفیعیان، دانشجوی کارشناسی ارشد فریبا مرادی
XML بررسی ادراک دانشجویان علوم پزشکی از ساختار کلاس و ارتباط آن با شیوه‌های یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۹
دکتر فاطمه رحمتی نجارکلائی ، آقای سهراب محمدی پویا* ، دکتر حسن گودرزی
XML مقایسه اثربخشی روش تدریس کار-محور تعاملی و غیرتعاملی بر موانع روان شناختی یادگیری زبان خارجی (نگرش منفی و عدم خودکارآمدی) در کلاس‌های نامتجانس دانشگاهی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۲
دکتر نبی الله اکبرنتاج شوب، دکتر قدرت الله عباسی*، دکتر بهرام میرزائیان
XML تاثیر آمادگی یادگیری الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تمایل رفتاری دانشجویان به یادگیری تحت وب: نقش واسطه ای باورهای انگیزشی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۷
مجید واحدی*
XML پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس انگیزش تحصیلی و ابعاد کمال کرایی و اهمال‌کاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۸
شبنم مشحونی*، سهیلا محمدعلیزاده
XML بررسی ارتباط بین اخلاق حرفه‌ای و کیفیت تدریس در میانِ استادان دانشگاه علوم پزشکی ارتش - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
کارشناس ارشد مرتضی مرادی دولیسکانی، دکتر مژگان محمدی مهر*
XML طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های زندگی یونسکو و آمادگی جسمانی با رویکرد تلفیقی - پذیرفته شده با تصحیحات در ۱۳۹۸/۱/۲۵
مریم رجبی ورزنی*، مجید علی عسگری، حمید قاسمی
XML اثربخشی درمان شناختی-رفتاری به شیوه گروهی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهر رشت - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۹
طاهر علیزاده، الناز صفارحمیدی*، طاهره شیری
XML بررسی نقش روش‌های تدریس و تعامل استاد و دانشجو در انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشروطی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۶
مینا ذولفقاری، زهرا جانقربانیان، کیانا کاروان بروجردی، علی آقازیارتی*
XML بررسی ارتباط اعتقادات دینی و میزان استرس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استفاده از مقیاس واحد تغییر زندگی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۹
لیلا والی، راحیل قربانی نیا*، یوسف شعبانی، یونس جهانی
XML بررسی اثربخشی طراحی مسیرشغلی بر رشد مسیر شغلی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
احمد صادقی*
XML مدلیابی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای فراشناختی با نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۷
سیده عاطفه نجفی پور دیوکلایی، دکتر علی خانه کشی*، دکتر علیرضا همایونی
XML اثربخشی تفکر مثبت نگر بر اضطراب امتحان و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۹
دکتر ایران شفیعی، دکتر هادی بهرامی*، دکتر حمیدرضا حاتمی
XML بررسی عوامل موثر بر عدم حضور دانشجویان در کلاسهای نظری از دید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1397 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۳۱
دکتر فریبا میرزایی، آقا میلاد باصری، دکتر مهدی رهبر، آقا فراز رادمند*
XML طراحی الگوی فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی شهر تهران؛ رویکردی مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۱۱
دکتر فریبرز درتاج*، خانم الهه دریاپور، دکتر عباس عباس پور، دکتر اسماعیل سعدی پور، دکتر علی دلاور
XML بررسی فعالیت‌های بین‌المللی‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۷
دکتر سپیده جعفری*
XML طراحی الگوی جامع برنامه درسی مبتنی بر نظریه یادگیری مغزمحوردر آموزشهای سازمانی (آندروگوژی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
سقا افراخته، حسن اسدزاده*، ابوالفضل کرمی
XML نگرش نسبت به تقلب تحصیلی و ارتباط آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
استادیار مرضیه لری پور، مربی منصوره عزیززاده فروزی، دانشیار مجید کاظمی، مربی اعظم حیدرزاده*، دانشجو شیما صرافی زاده
XML نقش حرمت خود و خودتنظیمی هیجان در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۲۲
دکتر بهمن اکبری*، گیتا علی پور، اسماعیل یوسف پور کرباسدهی، بهاره شاه علیزادگان
XML اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر جهت گیری هدف و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دخترپایه نهم - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۸
شعله لیوارجانی*، مهناز صمدیان، امیر پناه علی
XML نقش حمایت اجتماعی و کمال گرایی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری ومامایی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۱
امید میرزایی فندخت*، مطهره احمدزاده، ساناز عزیز محمدی، مهرناز امجدی
XML تدوین الگوی علّی مفهومی – ریاضیاتی رابطه آینده نگری و خودباورمندی با موفقیت علمی: نقش میانجی‌ گری راهبردهای یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۸
دکتر عباس چهاردولی، دکتر مهدی یوسف وند*
XML اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر تنظیم هیجانی، اضطراب تحصیلی و استرس دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱
آقای سیداحد سید حسینی*، دکتر نوشیروان خضری
XML برنامه‌‌های بالندگی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی؛ نقاط قوت ناکافی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۴/۴
بهار بندعلی*، محمود ابوالقاسمی، محمدحسن پرداخت‌چی، مرتضی رضایی‌زاده
XML بررسی رضایتمندی فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی تبریز از عوامل مؤثر بر تجربه پژوهشی درفاصله سال های 96-93 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۶
آقا علی ایمانی، خانم سولماز قناتی، خانم گیسو علیزاده*
XML اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر استرس و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۵
ثارالله توانا، سپیده بشیرگنبدی*
XML تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شهرام رنجدوست*، خدیجه احمدی، محمد عظیمی
XML اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مؤلفه های روانشناختی (استرس، اضطراب، افسردگی) و سبک های حل مسئله در دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان سنندج - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دکتر زینب میهن دوست*، دکتر شهرام مامی، خانم فهیمه یارویسی
XML اخلاق در پایان‌نامه نویسی: عوامل تأثیرگذار بر سرقت علمی در پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی از دیدگاه اعضای هیأت علمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دکتر مجید فرهیان*، دکتر فرشاد پرهام نیا، خانم فرناز آورزمانی
XML بررسی اثربخشی بازی رایانه ای آموزشی تولید شده بر درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳
میلاد آقورن لوئی*، خدیجه علی آبادی، سعید پور روستائی اردکانی
XML بررسی پیامدهای بین‌المللی‌شدن دانشگاه‌ها: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دکتر سپیده جعفری*
XML نقش واسطه‌ای درک از توانایی حل‌مسئله دانش آموزان در رابطه بین مهارت کنترل خشم و سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۵
آقای بهزاد آذرنیوشان، دکتر حبیب الله نادری*، دکتر عسکری اصغری گنجی، دکتر علی اصغر شجاعی
XML مقایسه اثربخشی آموزش به روش جیگ ساو و سخنرانی بر پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول شهرخرم‌آباد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کریم جوزایی، حسن علی ویس کرمی*، فاطمه رضایی
XML بررسی رابطه بین سبک‌های یادگیری و خلاقیت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۹
خانم سحر قریب طزره*، دکتر محمد جوادی پور، دکتر نوروزعلی کرمدوست
XML فعالیتها وخدمات مراکز رشد اعضای هیات علمی: تجارب دانشگاه های برتر دنیا - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
خانم بتول جمالی زواره، دکتر احمدرضا نصر اصفهانی*، دکتر محمدرضا نیلی
XML تعیین نقش فراشناخت و کمال گرایی در پیش بینی وسواس فکری دانش آموزان - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۲/۲
سحر محسنی*، احمد میرگل
XML بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر و واقعیت درمانی بر کاهش نشخوار فکری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۵
سیروس مرادی زاده، حسنعلی ویسکرمی*، فضل الله میردریکوند، عزت اله قدم پور، فیروزه غضنفری
XML بازنگری برنامه کارآموزی در عرصه بهداشت مادر و نوزاد دانشجویان پسر پرستاری بر اساس رویکرد آموزش خدمات محور: گزارش یک تجربه - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۲۵
خانم زهره وفادار، خانم اکرم پرنده*
XML بررسی رابطه بین معنای زندگی و سرزندگی تحصیلی با خلاقیت و شادکامی دانش آموزان دختر - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۱۷
سحر محسنی، احمد میرگل*، الله نظر علیصوفی، غلام ابراهیم زاده
XML بررسی ویژگی های برنامه درسی نیمه‌متمرکز و ارائه الگوی مناسب و رابطه آن با یادگیری خودتنظیمی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
علیرضا یوسفی، احقر قدسی*، غلامرضا حاجی حسین نژاد
XML طراحی واعتبار یابی مقیاسی برای سنجش سازمان یادگیرنده در دانشگاه های کشور - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲
نقی کمالی*، فریبا دمرچیلی، محمد مجتبی زاده
XML موانع و چالش‎های اجرای کارورزی در دوره کارشناسی رشته روانشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۱۲
خانم زهرا بابادی عکاشه، دکتر احمدرضا نصر اصفهانی*، دکتر محمدرضا نیلی احمدابادی، دکتر سید محمد صادق طباطبایی
XML تدوین و آزمون مدل ارتباط بین تاب‌آوری تحصیلی با دلبستگی به مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
امید فتاحی*، هوشنگ جدیدی، حمزه احمدیان، امید مرادی
XML بررسی رابطه هوش فرهنگی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درسال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۹
جعفر اسلامی، دکتر عزیزالله اربابی سرجو*، فاطمه زینلی قاسمی، مهلا سرگزی، رحمت الله آزادی، سعید کارواندری
XML هوش هیجانی و ارتباط آن با تنش دانشجویان پرستاری در محیط بالین - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
رقیه مهدوی سرشت*، کبری پرون، معصومه علیاپور، حسین ابراهیمی
XML رابطه‌ی بین نگرش مذهبی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان: تفاوت های جنسیتی - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خانم نازنین کریم زاده*، خانم زینب مقدم، خانم مریم درویشی
XML ارزیابی اثربخشی آموزش های ژورنال کلاب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر اساس مدل دونالد کراک پاتریک - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۸/۲/۱۴
دکتر شهرام رنجدوست، الناز یوسقی تازه کند قشلاق*
XML بررسی رابطۀ باور‌های هوشی و اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری شناخت اجتماعی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
اقای معراج درخشان*، دکتر غلامحسین مکتبی، اقای محسن علی زاده، آقای محمدباقر ریحانی، خانم رقیه زارعی، خانم مریم شفیعی
XML تأثیر تدریس انگیزشی - کاربردی علوم پایه بر یادگیری معنادار و ریشه‌ای دانشجویان دندانپزشکی. - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۳/۹
دکتر زهرا نصراللهی*، مرتضی محمد زاده، محمد مهدیزاده
XML ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکی بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ - پذیرفته شده و در حال طی مراحل انتشار در ۱۳۹۷/۱۱/۳
آقای فرهاد تنهای رشوانلو*، آقای مهدی ارخودی قلعه نوئی، خانم راضیه کرامتی، دکتر مهرانگیز شعاع کاظمی
XML پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان تازه‌وارد براساس هوش، سبک‌های هویت، ابعاد سلامت روان و جنسیت - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۱۸
دکتر علیرضا عظیم پور*، دکتر لیلا شامی، زهرا کریم زاده، زهرا عمادی
XML دو پیش بین و دو میانجی برای یک سازه(تاثیر علّی منبع کنترل درونی و بیرونی بر آستانه تحمل در یادگیری: با میانجی گری خوش بینی و درگیری آموزشی): کاربرد تحلیل مسیر - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آقای جواد امجدی حور، دکتر عزت اله قدم پور*، دکتر مهدی یوسف وند، خانم معصومه احمدی دوقزلو
XML اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی بر عملکرد ورزشی، میزان اضطراب و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ورزشکار - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دکتر پریا جنگی، دکتر علیرضا سنگانی*
XML بررسی و اولویت بندی اثربخشی آموزش بیماران حین بستری-مطالعه توصیفی : بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم(عج) در سال ۱۳۹۶ - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
خانم نرگس بیاضیان*، آقای هادی رزقی شیرسوار
XML تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی – شناختی بر توانایی های فراشناختی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر تبریز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
داود محمدی*، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر میر محمود میرنسب، دکتر شهرام واحدی
XML بررسی صلاحیت بالینی مدرسین سطوح مختلف پرستاری از دیدگاه دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
جواد دهقان نژاد، مژگان لطفی، سوسن ولیزاده، عباس داداش زاده، مصطفی بافنده زنده*
XML بررسی نقش پیش بینی کننده تعلق پذیری به محیط بالینی بر خودکارآمدی عملکرد بالینی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری رفسنجان در سال 1395 - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خانم پریسا شاه محمدی پور، خانم اعظم حیدرزاده*، آقا مجید کاظمی، خانم منصوره عزیز زاده فروزی، آقای حسن احمدی نیا
XML بررسی عوامل اکولوژیک موثر بر تمرکز در کلاس از دیدگاه دانشجویان: یک مطالعه مقطعی در البرز - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۵
آمنه مرزبان، وحید رحمانیان، سمانه دلاوری، مهران برزگران*
XML بررسی اثر بخشی بسته آموزشی راهبردهای خودگردان-فراشناختی بر مولفه های هیجانات مثبت ومنفی تحصیلی(با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۸
آقای عبداله رشیدزاده، دکتر رحیم بدری*، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر تورج هاشمی
XML روابط ساختاری هسته ارزشیابی خود، هیجان مثبت و خوش بینی با معنا در زندگی در دانشجویان؛ نقش میانجی امید به آینده - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
خانم ندا قاسمی، خانم میترا گودرزی، دکتر محمدعلی سپهوندی*، دکتر سیمین غلامرضایی
XML بررسی نقش ساختار ادراک شده کلاس و سبک های یادگیری در پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دکتر وجیهه ظهورپرونده*، دکتر فاطمه محجوب
XML پیش‌بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس ویژگی‌های شخصیت تاریک (ماکیاولی، خودشیفتگی و جامعه‌ستیزی) و بهزیستی معنوی در دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۲۰
دکتر گیتا علی پور*، دکتر سجاد سعادت، نسرین میری
XML مقایسه تفکر انتقادی و سبک‌های یادگیری دانشجویان محقق و غیرمحقق دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 1396 - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۱/۳۱
خانم سمانه نجفی، آقای هادی ابراهیمیان، آقای حامد خسروجردی، آقای سعید بایگی، خانم نجمه ابراهیمی*
XML بررسی اثربخشی آموزش تاب آوری بر خودباوری تحصیلی و سماجت در یادگیری - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دکتر راضیه جلیلی، دکتر عزت اله قدم پور*، دکتر مهدی یوسف وند، دکتر زهرا تنها، آقای آرمان آج
XML بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس مهارت ‌های زندگی در مقطع متوسطه بر اساس رویکرد ارزشیابی دانش آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۹/۱۷
دکتر نرجس خاتون تقیه، دکتر محمدجوارد لیاقت دار*، دکتر بی بی عشرت زمانی
XML تأثیر سبک‌های یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اقای علی گل افشانی، دکتر فرشیده ضامنی*
XML اثریخشی آموزش مبتنی بر تاب آوری تحصیلی بر میزان هیجانات تحصیلی(هیجانات مربوط به یادگیری و هیجانات مربوط به کلاس درس) دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خانم فریده میرزایی، خانم صالحه ایرانمنش، خانم ندا اسکندری، آقای آیت اله کریمی، دکتر مهدی یوسف وند*، آقای آرمان آج، آقای سعید شیخی
XML نقش سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی ادراک شده در انگیزه پیشرفت دانشجویان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خانم شکوفه زمانیان*، خانم نرگس فتوت پسند
XML بررسی رابطه بین بازخوردهای مدرس(تلاش‌محور، توانایی محور، مثبت و منفی) در ارزشیابی‌های تکوینی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌جویان - منتشرشده در ۱۳۹۷/۹/۲۱
دکتر عزت اله قدم پور، دکتر مهدی یوسف وند*
XML رابطه اشتغال مادر با شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان - پذیرفته شده در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
زهرا طغیانی دولت آبادی، شایسته عبدالملکی، دکتر حسینعلی جاهد*، دکتر سیده اسماء حسینی
XML تجارب دانشجو- معلمان از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز: یک مطالعه پدیدارشناسی - پذیرفته شده در ۱۳۹۸/۲/۳۰
دکتر فیروز محمودی*، دانشجوی کارشناسی ارشد وحیده جعفریان
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.56 seconds with 309 queries by YEKTAWEB 4075