[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
درباره نشریه
اطلاعات نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایهها
بیانیه اخلاق نشر
آرشیو نشریه
شمارههای پیشین
شماره جاری
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
راهنمای منبعنویسی
راهنمای پرداخت هزینه ها
ارسال مقاله
پرسشهای متداول
برای داوران
راهنمای داوری مقالات
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 5، شماره 1 - ( بهار 1391 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی برنامهریزی درسی با رویکرد کاهش تهدیدات نرم
ص. 8-1
احمد کلاهدوزی
*
،
مریم بهرامیان
چکیده
(17934 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5185 دریافت)
تاثیر اضطراب معلمان بر کیفیت تدریس
ص. 13-9
مریم باغانی
*
،
محسن دهقانی نیشابوری
چکیده
(20711 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9861 دریافت)
موانع بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری/یاددهی
ص. 21-15
فاطمه ماستری فراهانی
،
علی رضایی شریف
،
حسین استاد حسنلو
*
چکیده
(26887 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(10623 دریافت)
اساتید مشاور از نظر دانشجویان علوم پزشکی
ص. 29-23
شیما سام
*
،
مریم طیبی
،
منیره قره خانی
،
داریوش مسلمی
،
محسن پورقاسم
چکیده
(19163 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5364 دریافت)
تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان
ص. 37-31
عباس شکاری
*
چکیده
(28033 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(19206 دریافت)
وضعیت آزمون جامع پیشکارورزی دانشجویان پزشکی و عوامل مرتبط با آن
ص. 43-39
رمضان رحمانی
*
،
شعبان مهرورز
،
سید کریم حسینی اقدم
،
سعید هاشمی
چکیده
(17216 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4963 دریافت)
اثربخشی برنامه دانشافزایی تخصصی مادران بر خلاقیت کودکان تیزهوش
ص. 50-45
غلامعلی افروز
،
جمیل یزدان پناه
*
،
حیدر کریمیان
چکیده
(19534 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4681 دریافت)
مدل تلفیقی "کارت امتیازی متوازن" و "تعالی بهمنظور بهبود عملکرد"؛ مطالعه موردی
ص. 58-51
علی محمد احمدوند
،
امیر تربتی
*
،
ناصر پوررضا
،
مهدی نادری
،
محسن فیروزشاهی
چکیده
(28426 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11067 دریافت)
یادگیری ترکیبی؛ رویکردی نوین در توسعه آموزش و فرآیند یاددهی/یادگیری
ص. 75-69
ابراهیم صالحی عمران
*
،
ضیاء الدین سالاری
چکیده
(33085 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(15652 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 50 queries by YEKTAWEB 4718