[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
درباره نشریه
اطلاعات نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایهها
بیانیه اخلاق نشر
آرشیو نشریه
شمارههای پیشین
شماره جاری
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
راهنمای منبعنویسی
راهنمای پرداخت هزینه ها
ارسال مقاله
پرسشهای متداول
برای داوران
راهنمای داوری مقالات
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 12، شماره 2 - ( خرداد و تیر 1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
مدل یابی روابط ساختاری بین باورهای معرفت شناختی با میانجیگری راهبردهای یادگیری بر اضطراب زبان انگلیسی دانش آموزان
ص. 10-1
محبوبه زارع
*
،
علیرضا همایونی
چکیده
(6835 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2225 دریافت)
رابطه مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی کارکنان حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران
ص. 17-11
رضا کارگر
*
،
خدیجه بریمانی
چکیده
(5468 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1734 دریافت)
مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان در کیفیت کاربست روش مربی گری(کوچینگ) در فعالیت های آموزشی اعضای هیئت علمی
ص. 25-18
داود طهماسب زاده
*
،
کریم جعفری
چکیده
(5144 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2529 دریافت)
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش کارکردهای دانشگاه پژوهی
ص. 32-26
طاهره آقامیرزایی
،
مریم تقوایی یزدی
*
،
رضا یوسفی سعید آبادی
چکیده
(5524 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2530 دریافت)
تدوین و اعتباریابی راهبردهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی فطرت گرای توحیدی
ص. 42-33
علیرضا کیخا
،
حسن ملکی
*
،
سید صدرالدین شریعتی
،
علیرضا صادقی
چکیده
(5205 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3616 دریافت)
تاثیربومی سازی طراحی و تولید کتاب الکترونیکی مبتنی بر فرامتن بر سطوح یادگیری و یادداری دانشجویان
ص. 52-43
زهرا جامه بزرگ
،
حسن مرادی چشمه بیگی
،
سمیرا حسنی
*
چکیده
(4889 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2336 دریافت)
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی مقطع دکتری پرستاری در دانشگاههای ایران و ییل
ص. 62-53
طیبه علی آبادی
،
منیر نوبهار
*
،
حسن بابامحمدی
چکیده
(4608 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1913 دریافت)
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظمدهی بر مهارت حل مسأله دانشآموزان پایه هفتم
ص. 72-63
سوسن فرخی
*
،
علی اکبر سیف
،
علیرضا کیامنش
چکیده
(4507 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1509 دریافت)
مدل یابی هویت تحصیلی بر اساس جهت گیری هدف و نقش واسطه ای ذهن آگاهی
ص. 79-73
فرزانه یوسفی
،
زهرا زین الدینی میمند
*
،
ویدا رضوی نعمت الهی
،
امان الله سلطانی
چکیده
(5111 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2698 دریافت)
تدوین مدل علّی از رابطه بین کمالگرایی تحصیلی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجیگری خودآگاهی هیجانی
ص. 88-80
مسعود صادقی
*
،
لیلا امیریان
،
حسنا وفاپور
،
عباس بزدوده
چکیده
(5742 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2362 دریافت)
مدیریت تحول در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی : پیمایش دیدگاه خبرگان
ص. 96-89
جمیله آقاتبار رودباری
،
ترانه عنایتی
*
،
محمد صالحی
چکیده
(4773 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1536 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 56 queries by YEKTAWEB 4722