Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 1 (2015-4)
Role of Personality Traits, Learning Styles and Metacognition in Predicting Critical Thinking of Undergraduate Students
نقش ویژگی های شخصیتی، شیوه های یادگیری و فراشناخت در پیشبینی تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Attitude, Knowledge and Skill of Medical Students Toward E-Learning Kerman University Of Medical Sciences
دانش، نگرش و مهارت دانشجویان پزشکی نسبت به آموزش الکترونیک؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship of Using the Basic Skills of Teaching and Improvment of the Students’ Academic Performance Lamerd Nursing Faculty
رابطه استفاده از مهارتهای اساسی تدریس و بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان؛ دانشکده پرستاری لامرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison between “Problem-Based Learning” and “Question & Answer” Educational Methods on Environmental Health Students’ Attitude to Critical Thinking
مقایسه روشهای آموزشی "یادگیری مبتنی برحل مساله" و "پرسش و پاسخ" از نظر گرایش دانشجویان بهداشت محیط به تفکر انتقادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Knowledge Management Components from the Viewpoint of Departments’ Chairmen Ahvaz Jundishapur University of Medical Sciences
ارکان مدیریت دانش از دیدگاه مدیران گروههای آموزشی؛ دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effective Factors on Satisfaction of Medical Radiation Students from Clinical Training Babol University of Medical Sciences
عوامل موثر بر رضایتمندی دانشجویان پرتوپزشکی از دوره آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between Teaching Styles of Faculty Members and Social Adjustment of Medical Students
رابطه بین سبکهای تدریس اعضای هیات علمی و سازگاری اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Physiotherapy Students’ Attitudes to Basic Medical Sciences Courses
نگرش دانشجویان فیزیوتراپی نسبت به دروس علوم پایه پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prioritization of the Effective Teaching Parameters Comparing the Viewpoints of Students and Teachers of Sabzevar University of Medical Sciences
اولویتبندی شاخصهای تدریس اثربخش؛ مقایسه دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles