Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 7, Number 4 (2014-10)


Students’ Experience of Instructors’ Justice: A Phenomenological Study
تجربه دانشجویان از عدالت اساتید: مطالعه پدیدارشناسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Qualification of E-Learning Medical Education Courses of Tehran University of Medical Sciences
ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی؛ رشته آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship of Clinical Instruction Stress with Life Events Stress, Self-Efficiency, Social Support, Stress Coping Strategies and Academic Performance in Midwifery Students
ارتباط استرس آموزش بالینی با استرس رویدادهای زندگی، خودکارآمدی، حمایت اجتماعی، روش‌های مقابله با استرس و عملکرد تحصیلی در دانشجویان مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of the Education and Research Indicators of Patient Safety Status between Selected Hospitals of Tehran University of Medical Sciences Based on the WHO standards
مقایسه وضعیت شاخص‌های آموزشی و پژوهشی ایمنی بیمار بین بیمارستان‌های منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران براساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teaching Ethics of Faculty Members Situation from the Viewpoints of Nursing Students
وضعیت اخلاق آموزشی اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between “Cognitive and Emotional Engagement of Learning” and “Self-Efficiency” of Students Farhangian University of Isfahan
رابطه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Commitment to Pedagogy in E-Learning and Traditional Training in Iran Higher Education System
مقایسه پایبندی به فنون تعلیم و تربیت در آموزش مجازی و حضوری در نظام آموزش عالی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Level of Learning and Satisfaction of Laboratory Sciences Students from Active Participation in Learning Method
میزان یادگیری و رضایت دانشجویان علوم آزمایشگاهی از روش مشارکت فعال در آموزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Adaptation Rate of Universities with Agile Organization Indices in the Viewpoint of Faculty Members
میزان تطابق دانشگاه‌ها با مولفه‌های سازمان چابک از نظر اعضای هیات علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Students’ Viewpoints about the Performance of Academic Advisors before and after of Performing the Advisors’ Project Shahrekord University of Medical Sciences
مقایسه نظرات دانشجویان درباره عملکرد اساتید مشاور قبل و پس از اجرای طرح استاد مشاور؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles