Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 9, Number 3 (2016-8)


Content analysis of Basic Education Development Plan based on the Assumption of Health System with an Emphasis on Education
تحلیل محتوای طرح تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش ایران بر اساس مفروضه های نظام سلامت با تأکید بر آموزش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Study on the Efficiency of Education with an Emphasis on Multiple Solutions on the Students' Attitude Towards Math
بررسی اثربخشی آموزش با تأکید بر راه‌حل‌های چندگانه در نگرش دانش‌آموزان نسبت به درس ریاضی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Quality of Assessment System of Students’ Performance in Virtual Education in Iran and Russia
بررسی کیفیت نظام ارزیابی عملکرد دانشجویان در آموزش مجازی ایران و روسیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Use Social Networks on the Girls Students Academic Achievement
تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparative Study of Nursing PhD Education System and Curriculum in Iran and John Hopkins School of Nursing
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی در دوره دکتری پرستاری ایران و مدرسه پرستاری جان هاپکینز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship Between the Family Function with Academic Self-Regulation among the Nursing Students
رابطه عملکرد خانواده با خودتنظیمی تحصیلی در دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relation among Quality of Life, Life Style, Academic Performance with Academic Achievement in Isfahan University of Medical Sciences student’s
رابطه کیفیت زندگی، سبک زندگی، عملکرد تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Phenomenology of Affective Domain, Neglected Element of the Nursing Curriculum
پدیدارشناسی بعد عاطفی؛ عنصر مغفول برنامه درسی رشته پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles