You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تأثیر مدیریت آموزش مبتنی بر راهبردهای علوم اعصاب تربیتی در بهبود یادگیری دانشجویان
زینب صادقی، محمدرضا بهرنگی، بیژن عبدالهی، حسن رضا زین آبادی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
زینب صادقی، محمدرضا بهرنگی، بیژن عبدالهی، حسن رضا زین آبادی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
کیفیت آموزش بالینی (یک مطالعه موردی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان)
بهروز رضایی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
بهروز رضایی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
رابطه توانمندی ایگو و فراشناخت در دانشجویان دختر و پسر
کورش پرویز، حمیدرضا آقامحمدیان، بهرامعلی قنبری هاشم ابادی، محمود دهقانی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
کورش پرویز، حمیدرضا آقامحمدیان، بهرامعلی قنبری هاشم ابادی، محمود دهقانی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
پیشبینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس مؤلفههای سرمایه روانشناختی دانشجویان
علی فرهادی، کوروش ساکی، عزت اله قدم پور، زهرا خلیلی گشنیگانی، پرستو چهری
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
علی فرهادی، کوروش ساکی، عزت اله قدم پور، زهرا خلیلی گشنیگانی، پرستو چهری
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
رابطه بین ذهن آگاهی و تنظیم هیجان با تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان
رضا قاسمی جوبنه، سید ولی اله موسوی، آذین ظنی پور، مریم السادات حسینی صدیق
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
رضا قاسمی جوبنه، سید ولی اله موسوی، آذین ظنی پور، مریم السادات حسینی صدیق
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
رابطه ابعاد انگیزش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
عباس جوادی، رضا فاریابی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
عباس جوادی، رضا فاریابی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اشتیاق تحصیلی دانشجویان
بی نظیر گنجی، سمیرا توکلی، فائزه بنی اسدی شهربابک، سکینه اسدی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
بی نظیر گنجی، سمیرا توکلی، فائزه بنی اسدی شهربابک، سکینه اسدی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
نقش سرمایه روانشناختی در فرسودگی تحصیلی دانشجویان
زیبا سلطانی، سمانه صادق محبوب، رضا قاسمی جوبنه، نجف یوسفی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
زیبا سلطانی، سمانه صادق محبوب، رضا قاسمی جوبنه، نجف یوسفی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)