You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
 بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی قم
  بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی قممهین قمی، زهرا مسلمی، سید داود محمدی *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری  دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
  پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری  دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستانعلی فرهادی، عزت اله قدم پور، زهرا خلیلی گشنیگانی *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 الگوی علّی خود ناتوانسازی تحصیلی در دانشجویان
  الگوی علّی خود ناتوانسازی تحصیلی در دانشجویانصبا حسنوندی *، رقیه نوری پور لیاولی، سمیرا سهیلی زاده، پدیده امیرسیافی، سیمین حسینیان، محمدعلی جمشیدی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 نقش خودکارآمدی و تاب آوری روان شناختی در  تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان
  نقش خودکارآمدی و تاب آوری روان شناختی در  تعلل ورزی تحصیلی دانشجویانزیبا سلطانی، نرگس جمالی *، اعظم خجسته نیام، شهریار درگاهی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 تدوین راهکارهای پیشنهادی جهت اجرای استراتژی ادغام در برنامه درسی  کارشناسی پرستاری ایران
  تدوین راهکارهای پیشنهادی جهت اجرای استراتژی ادغام در برنامه درسی  کارشناسی پرستاری ایرانفاطمه خراشادی زاده، حسین کریمی مونقی *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری
  ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتریمحمدرضا یوسف زاده چوسری *، مرتضی شاه مرادی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 مقایسه سبکهای هویت، خود نظارتی و ترس از موفقیت در دانشجویان مضطرب و عادی دانشگاه علوم پزشکی
  مقایسه سبکهای هویت، خود نظارتی و ترس از موفقیت در دانشجویان مضطرب و عادی دانشگاه علوم پزشکی اسماعیل صدری دمیرچی *، نسیم محمدی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
 طراحی الگوی مدیریتدانش با تأکید بر خلاقیت و بهسازی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای  مجری آموزش از دور
  طراحی الگوی مدیریتدانش با تأکید بر خلاقیت و بهسازی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای  مجری آموزش از دورثنا صفری، مظفر شریف زاده *، محمدرضا سرمدی، مهران فرج اللهی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)




















