Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 5, Number 3 (2012-10)


The role of distributed leadership in learning quality improvement
نقش رهبری غیرمتمرکز در بهبود کیفیت یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Informatics applying in nursing education, research and care
کاربرد انفورماتیک در پرستاری؛ آموزش، پژوهش و مراقبت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teacher-centered research a new paradigm in educational research
پژوهش معلم‌محور؛ پارادایمی نو در پژوهش‌های آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective strategies in internationalization of Universities and institutes of higher education in Iran
راهبردهای موثر در بین‌المللی‌شدن دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Level of self-directed learning readiness in medical students
میزان آمادگی یادگیری خودراهبر در دانشجویان رشته پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of performance evaluation methods of nursing students in clinical training
مقایسه شیوه‌های ارزشیابی عملکرد دانشجویان پرستاری در آموزش بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of social sciences’ curricula in developing citizenship skills
نقش برنامه‌های درسی علوم اجتماعی در پرورش مهارت‌های شهروندی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Faculty members’ teaching quality based on the Mycourse scale from the student’s viewpoint
کیفیت تدریس اعضای هیات علمی بر اساس مقیاس مای‌کورس از دیدگاه دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying and categorization of e-learning system’s characteristics based on the Kano model in Iran’s virtual universities
شناسایی و دسته‌بندی ویژگی‌های سیستم آموزش الکترونیکی براساس مدل کانو در دانشگاه‌های مجازی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship of critical thinking and its dimensions with university students’ social self-esteem and happiness
رابطه تفکر انتقادی و ابعاد آن با شادکامی و عزت نفس اجتماعی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles