Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 6, Number 3 (2013-10)


Effect of Individual, Social, Family and Educational Factors on Academic Drop in University Students’ Viewpoint
تاثیر عوامل فردی، اجتماعی، خانوادگی و آموزشی بر اُفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Midwifery Students’ Self Assessment of their Ability in Practical Skills
خودارزیابی دانشجویان مامایی از توانایی در مهارت‌های عملی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of education on informational literacy of university newcomers
تاثیر آموزش بر سواد اطلاعاتی دانشجویان تازه‌وارد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship of positive leadership strategies and components of quantum organization
رابطه راهبردهای رهبری مثبت‌گرا و مولفه‌های سازمان کوانتومی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of injection teaching by simulated patient on learning and anxiety level of students
تاثیر آموزش تزریقات با استفاده از بیمارنما بر میزان یادگیری و اضطراب دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Level of Islamic Azad University Teachers’ adherence to scientific principles of designing academic progression tests
میزان پایبندی مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی به اصول علمی طراحی آزمون‌های پیشرفت تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Nonaka & Takeuchi Knowledge Management Model Implementation on Teaching/Learning Process in Psychology Course
تاثیر اجرای مدل مدیریت دانش نوناکا و تاکوچی بر فرآیند یاددهی/یادگیری درس روان‌شناسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Test anxiety level in medical students and its relationship with sexuality
میزان اضطراب امتحان در دانشجویان رشته‌های پزشکی و رابطه آن با جنسیت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison between Academic Staffs and Students’ Views about the Teacher’s Evaluation Form in Theoretical Lessons
مقایسه نظرات اعضای هیات علمی و دانشجویان درباره فرم‌های ارزشیابی اساتید در دروس نظری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of nurses learning level by multimedia and web-based methods in teaching nursing care of chemical accidents
مقایسه سطح یادگیری پرستاران به دو روش نرم‌افزاری چندرسانه‌ای و تحت وب در آموزش مراقبت‌های پرستاری در حوادث شیمیایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles