Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 15, Number 6 (2023-1)


The relationship between self-efficacy and cognitive emotional regulation with social adjustment in students boy first high school
بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجانی شناختی با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Mediating the dimensions of self-compassion on attachment styles and high-risk behaviors of students: Identifying educational challenges
واسطه گری ابعاد شفقت به خود بر سبک های دلبستگی و رفتارهای پر خطر دانشجویان: بهبود راهبردهای آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

GroupWare, an approch of improving organizational learning capability in the university (case study: Farhangian University)
گروه‌افزار، رهیافتِ ارتقاءِ قابلیت یادگیریِ سازمانی در دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigate The Relationship between Users' Perception of Social Networking with Collaborative Learning of Health Care Providers in The field of Thalassemia Prevention prevention
بررسی ارتباط ادراک کاربران از شبکه های اجتماعی با یادگیری مشارکتی مراقبین سلامت در حوزه پیشگیری از تالاسمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Categorization of Components of Learning Outcomes for University Students (Grounded Theory)
مقوله بندی مولفه های پیامدهای یادگیری دانشجویان دانشگاه (نظریه داده بنیاد)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the relationship between learning strategies and students' academic enthusiasm with the mediating role of goal orientation In Shiraz University of Medical Sciences
بررسی رابطه راهبردهای یادگیری و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی جهت گیری هدف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting academic Burnout in Undergraduate Students of Tabriz University Based on Emotional regulation and academic Stress
پیش‌بینی فرسودگی‌تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه تبریز براساس راهبردهای تنظیم هیجانی و استرس‌تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A comparative study on the addiction to mobile social networking and academic stress in procrastinating and non-procrastinating student
بررسی مقایسه ای اعتیاد به شبکه های اجتماعی موبایل و استرس تحصیلی در بین افراد اهمال کار و غیر اهمال کار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Obstacles and Challenges for the Implementation of Internship in Bachelor of Psychology
موانع و چالش‎های اجرای کارورزی در دوره کارشناسی رشته روانشناسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Constructing and Evaluating the Reliability and Validity of the Professional Identity of Teachers Questionnaire
ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه هویت حرفه ای معلمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles