Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 17, Number 3 (2024-6)


The effect of web-based mindfulness training on academic self-regulation, self-confidence and self-efficacy of nursing students
تاثیر آموزش ذهن‌آگاهی مبتنی بر وب بر خودتنظیمی تحصیلی، اعتماد به نفس و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting the career adaptability based on digital literacy, emotional intelligence and career proactive behaviors in students
پیش بینی انطباق‌پذیری مسیرشغلی بر اساس سواد دیجیتال، هوش هیجانی و رفتارهای پیشتازانۀ مسیرشغلی در دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Investigation the professional competencies for virtual education: A qualitative study
واکاوی صلاحیت های حرفه‌ای معلمان در آموزش‌های مجازی: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Improving self-organization in the environment of virtual social networks by applying the thinking education model
ارتقاء خودسامان دهی درمحیط شبکه‌های اجتماعی مجازی با کاربست مدل آموزش تفکر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

E-learning, A Groundwork for Flipped Class implementation: Expressing an experience
اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس در درس روش تحقیق دوره کارشناسی با استفاده از بستر آموزش الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Study of International Activities in the State Universities in Tehran, Iran
بررسی فعالیت‌های بین‌المللی‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Validating the Learning Model of Distance Education Based on Academic Motivation and Self-Directed Learning with the Mediating Role of Critical Thinking in Distance Education Universities
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری آموزش از دور بر مبنای انگیزش تحصیلی و یادگیری خودراهبر با تاکید بر نقش میانجی تفکر انتقادی در دانشگاه های مجری آموزش از دور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying the challenges of developing innovative leadership in quality education organizations
شناسایی چالش های توسعه رهبری نوآورانه در سازمان های آموزشی با رویکرد کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Study of Physicians' Experiences of the Educational Need for Leadership Skills in Health Management, a Phenomenological Study
جستاری بر تجارب پزشکان از نیاز به آموزش مهارتهای رهبری در مدیریت سلامت، مطالعه پدیدارشناسانه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

study of clinical education quality about operating room and anesthesia students’ attitude in Zanjan University of Medical Sciences
تطبیق کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان رشته اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles