Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 4 (2012-1)
Effect of using educational, management, executive and motivational solutions on information and communication technology application in medical sciences field
اثر بهرهگیری از راهکارهای آموزشی، مدیریتی، اجرایی و انگیزشی، بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of faculty members’ evaluation scores based on attitudes toward student rating
مقایسه نمرات ارزشیابی دانشجویی اعضای هیات علمی براساس نگرش آنها نسبت به ارزشیابی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of evidence-based method clinical educationon patients care quality and their satisfaction
تاثیر آموزش بالینی به روش مبتنی بر شواهد بر کیفیت مراقبت از بیماران و رضایت آنان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Level of exceptional children’s inclusive education successin primary school teachers’ viewpoint of Sari city
میزان موفقیت آموزش فراگیر کودکان استثنایی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهرستان ساری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Rate of e-government realization from the personnel’s viewpoint Shahid Chamran University of Ahvaz
میزان تحقق دولت الکترونیک از دیدگاه کارکنان؛ دانشگاه شهید چمران اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A study of academic staffs point of view about their evaluation by students
دیدگاه اعضای هیات علمی درباره ارزشیابی استادان توسط دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effective organizational factors on a clinical teacher competency a qualitative research
عوامل سازمانی موثر بر شایستگی مدرس بالینی؛ مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of non-affiliated institutes’ exams on educational progress of high school students
نقش آزمونهای موسسات آزاد علمی بر پیشرفت درسی دانشآموزان دوره متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles