Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 4 (2013-2)
An introduction to Gale and CINAHL
معرفی دو پایگاه اطلاعاتی جامع و فراگیر در زمینه علوم پزشکی؛ گِیل و سینال
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Electronic textbooks’ position in educational systems
جایگاه کتابهای درسی الکترونیک در نظامهای آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identification and analysis of critical success factors in higher education using fuzzy cognitive maps
شناسایی و تحلیل عوامل حیاتی موفقیت حوزه آموزش در مراکز آموزش عالی با استفاده از نگاشتهای ادراکی فازی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Concordance of teachers’ evaluation by students and alumni of medical sciences
همخوانی ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان و فارغالتحصیلان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Influential factors on academic achievement of university students
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Citation analysis of medical students’ thesis: Before and after accessing to national digital library of medicine
تحلیل استنادی پایاننامههای دانشجویان پزشکی: قبل و بعد از دسترسی به کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between during-work educating courses and empowering employees
رابطه دورههای آموزش ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Reliability and validity of academic staffs' evaluation questionnaire
روایی وپایایی پرسشنامه ارزشیابی استادان توسط دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between the ambiguity tolerance of computer students and their programming grades
رابطه سطح تحمل ابهام دانشجویان کامپیوتر با سطح نمرات دروس برنامهنویسی آنها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship of teaching and research teacher or researcher?
رابطه تدریس و پژوهش؛ مدرس یا پژوهشگر؟
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles