[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
درباره نشریه
اطلاعات نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
نمایهها
بیانیه اخلاق نشر
آرشیو نشریه
شمارههای پیشین
شماره جاری
برای نویسندگان
راهنمای نویسندگان
راهنمای منبعنویسی
راهنمای پرداخت هزینه ها
ارسال مقاله
پرسشهای متداول
برای داوران
راهنمای داوری مقالات
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 13، شماره 5 - ( آذر-دی 1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی اثربخشی طراحی مسیرشغلی بر رشد مسیر شغلی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان
ص. 431-422
مرضیه جلالی
،
احمد صادقی
*
چکیده
(4320 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1612 دریافت)
ارائه مدل بازار دانش مبتنی بر ارتباط صنعت و دانشگاه
ص. 443-432
خدیجه بریمانی
،
ترانه عنایتی
*
،
رضا یوسفی سعیدآبادی
چکیده
(3565 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1782 دریافت)
طراحی چارچوب برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر پرورش خلاقیت در دوره اول ابتدایی
ص. 453-444
آناهیتا فرجی
،
مرجان کیان
*
،
عفت عباسی
،
افضل السادات حسینی
چکیده
(4126 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1939 دریافت)
بازمفهوم پردازی طرحواره مدیریت کلاس
ص. 462-454
زهره مشکی باف مقدم
*
،
مسلم چرابین
،
احمد اکبری
،
علی رضا داوودی
چکیده
(3913 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1629 دریافت)
نقش هوش اجتماعی و تابآوری در احتمال خودکشی دانش آموزان
ص. 470-463
آرش شهبازیان خونیق1
،
امید حسنی
،
سیاوش شیخعلی زاده
*
چکیده
(4370 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1651 دریافت)
تفکر تأملی در زبان انگلیسی تخصصی دانشجویان پزشکی و موانع از دیدگاه اساتید: مطالعه ای ترکیبی
ص. 479-471
مجید فرهیان
*
،
یوسف رجبی
چکیده
(3351 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1739 دریافت)
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظم دهی بر تفکر خلاق دانش آموزان
ص. 489-480
سوسن فرخی
،
علی اکبر سیف
*
،
علیرضا کیامنش
چکیده
(3400 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1207 دریافت)
ارزیابی ابعاد سازمان یادگیرنده بر اساس مدل شش عاملی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
ص. 496-490
معصومه عرفانی خانقاهی
*
،
سعید باقری
چکیده
(3486 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1293 دریافت)
تاثیر نظریه ذهن بر درگیری تحصیلی (حیطه عاطفی– شناختی) با نقش میانجی پردازش هیجانی
ص. 504-497
عارفه رعیت نیا
،
علیا عمادیان
*
،
بهرام میرزاییان
چکیده
(3314 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1588 دریافت)
رابطۀ جو عاطفی اجتماعی مدرسه و انگیزش تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی
ص. 512-505
محمدرضا زربخش
،
مریم رستم نژاد
،
سمیه محمدی تیله نویی
*
،
شهربانو سلیمانی
چکیده
(5091 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2607 دریافت)
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش پرستاری در مقطع دکتری در ایران و چهار دانشگاه برتر آمریکا
ص. 524-513
حسین کریمی مونقی
،
علی مشکین یزد
،
پروانه سودمند
*
چکیده
(3395 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1733 دریافت)
تاثیر اجرای مدل FOCUS – PDCA بر رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری علوم پزشکی بقیه الله (عج)
ص. 520-513
اسماعیل حیدرانلو
،
بتول نحریر
،
زهرا قاسمی فرید
،
فخرالدین فیضی
،
لیلا کریمی
،
فریال خمسه
،
محسن ملاهادی
*
چکیده
(3283 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(984 دریافت)
تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش نظری رشته اتاق عمل از منظر دانشجویان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
ص. 536-529
فریبا کشاورز
،
شهنام صدیق معروفی
*
،
صدیقه حنانی
،
محبوبه رسولی
چکیده
(3109 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1163 دریافت)
طراحی مدل آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی و سنجش تاثیر آن بر کاهش پرخاشگری
ص. 545-537
جمشید حیدری
،
خدیجه علی آبادی
،
صغری ابراهیمی قوام
*
،
علی دلاور
،
سعید پورروستایی اردکانی
چکیده
(4401 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1843 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای زندگی یونسکو و آمادگی جسمانی با رویکرد تلفیقی
ص. 555-546
مریم رجبی ورزنی
*
،
مجید علی عسگری
،
حمید قاسمی
چکیده
(4258 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1249 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 68 queries by YEKTAWEB 4722