Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 2 (2019-7)
Transformation Management in the Program of development and Innovation in Medical Science Education: A Survey of Experts' Viewpoints
مدیریت تحول در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی : پیمایش دیدگاه خبرگان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Compilation of causal model of the relationship between academic perfectionism and academic proclivity of medical students: with the role of mediation of emotional self-awareness
تدوین مدل علّی از رابطه بین کمالگرایی تحصیلی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجیگری خودآگاهی هیجانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of mediation of mind-consciousness components in relation between different types of goal orientations with four-personality identities.
مدل یابی هویت تحصیلی بر اساس جهت گیری هدف و نقش واسطه ای ذهن آگاهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
compare the effectiveness of teaching strategy learning and visualization and self-regulation training on student problem solving skills
مقایسه اثر بخشی آموزش راهبرد یادگیری تجسم کردن و آموزش خود نظمدهی بر مهارت حل مسأله دانشآموزان پایه هفتم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparative study of nursing Ph.D. education program in Iran and Yale Universities
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی مقطع دکتری پرستاری در دانشگاههای ایران و ییل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of localizing the design and production of Meta-text based e-book on the levels of student learning and retention
تاثیربومی سازی طراحی و تولید کتاب الکترونیکی مبتنی بر فرامتن بر سطوح یادگیری و یادداری دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Compilation and validation of teaching strategies-learning in the monotheistic fundamentalistic curriculum
تدوین و اعتباریابی راهبردهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی فطرت گرای توحیدی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design and psychometric evaluation of measurement tools for Institutional research functions
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش کارکردهای دانشگاه پژوهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Compare the viewpoints of faculty members and students about the quality of the use of coaching method in educational activities of faculty members
مقایسه دیدگاه اساتید و دانشجویان در کیفیت کاربست روش مربی گری(کوچینگ) در فعالیت های آموزشی اعضای هیئت علمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Knowledge Management and Dimensions of Empowerment of the Educational Staff of Mazandaran University of Medical Sciences
رابطه مدیریت دانش و ابعاد توانمند سازی کارکنان حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling Structural Relationships Between Epistemological Beliefs and Mediating Learning Strategies on Anxiety in English Students
مدل یابی روابط ساختاری بین باورهای معرفت شناختی با میانجیگری راهبردهای یادگیری بر اضطراب زبان انگلیسی دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles