Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 14, Number 6 (2022-1)
Assessment of Professional Teachers 'Teaching Skills in Secondary Schools Based on Students' Assessment Approach
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس مهارت های زندگی در مقطع متوسطه بر اساس رویکرد ارزشیابی دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Title: The Effectiveness of Aerobic on Working Memory and Academic Performance of Secondary Girl Students
اثربخشی آموزش حرکات ورزشی آیروبیک بر حافظۀ فعال و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطۀ اول
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between self-efficacy and academic motivation in the operating room students
بررسی ارتباط خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی دانشجویان اتاق عمل استان خوزستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of the experienced curriculum in developing of students’ cultural competency in Shiraz University of Medical Sciences
اثر بخشی برنامه درسی تجربه شده در توسعه شایستگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Academic Attitude, Academic Aid and Academic Achievement with Academic Life of Medical Students
رابطه اشتیاق تحصیلی، کمک طلبی تحصیلی و پایستگی تحصیلی با سرزندگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing of a comprehensive curriculum Pattern based on the theory of brain-based learning in organizational training (Andragogy)
طراحی الگوی جامع برنامه درسی مبتنی بر نظریه یادگیری مغزمحوردر آموزشهای سازمانی (آندروگوژی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Teaching Self-Regulated Learning Strategies on Critical Thinking and Mental Health of 6th Elementary Students
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و سلامت روان دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of educational-therapeutic intervention with Adlerian approach on improving the dimensions of students’ psychological capital
تاثیر مداخله آموزشی-درمانی با رویکرد آدلری بر ارتقاء ابعاد سرمایه روانشناختی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the effectiveness of Gross Model emotion regulation with cognitive rehabilitation on reducing unhealthy eating behaviors and attitudes in adolescents students with attention deficit / hyperactivity disorder
مقایسه اثربخشی تنظیم هیجان مدل گروس با توانبخشی شناختی بر رفتارها و نگرش های خوردن ناسالم در دانش آموزان نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling the impact of learning environment and professor-student rapport on professional identification of medical students
مدل یابی تاثیر محیط یادگیری و توافق استاد- دانشجو بر هویتیابی حرفهای دانشجویان رشته علوم پزشکی اردبیل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles