Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 3, Number 2 (2010-7)


Education of medical ethics in research
آموزش اخلاق پزشکی در پژوهش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Competency based education
آموزش مبتنی بر شایستگی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning styles and their application in nursing
سبک های یادگیری و کاربرد آنها در پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role and function of evaluation in curriculum development stages (First section)
نقش و کارکرد ارزشیابی در مراحل تدوین برنامه درسی (بخش اول)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Task-based learning: A way of promoting transferable skills in the curriculum
آموزش وظیفه‌مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل‌انتقال در برنامه درسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison between medicine students’ and professors’ answers to internal ward logbook content of Shahed University
مقایسه پاسخ های دانشجویان پزشکی و اساتید به محتویات مهارت نامه بخش بیماری های داخلی دانشگاه شاهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Research barriers from the viewpoint of faculty members and employees of Shahrekord University of Medical Sciences
موانع انجام تحقیقات از دیدگاه اساتید وکارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Implementation of staff in-service electronic training managers and employees of Tehran University of Medical Sciences view
به‌کارگیری آموزش ضمن خدمت الکترونیکی؛ نظر مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles