You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تعیین نقش تفکر انتقادی و سواد اطلاعاتی در پیش بینی پایستگی تحصیلی دانشجویان سحر محسنی، احمد میرگل
*، مهدیه محسنی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی ارتباط انگیزه تحصیلی با انتظارات-پیامد تحصیلی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل استان خوزستان شیما سنیسل بچاری، ارغوان افرا
*، ویدا رحیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی تحریک مستقیم مغز از روی جمجمه توام با آموزش ذهن آگاهی بر مشکلات یادگیری، اجتناب/ آمیختگی و اضطراب کودکان دارای اختلال خواندن عبدالسلام نصرت ناهوکی، فاطمه شهابی زاده
*، محمد رضا هرمزی، قاسم اهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگی های حرفه ای معلمان مدارس هوشمند فرشته حصاری
*، محبوبه اسلمی، علی پولادی ریشهری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط معنویت با اضطراب ناشی از کووید 19 در طی آموزش بالینی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی کوکب بصیری مقدم، عباس صادقیان، راهله برادران، آرش حمزه ای، الهه رنجبر
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
راهبردهای اساتید در فرآیند تغییر برنامه درسی قصد شده در اجرا نادره دواتگر بدیع، یوسف ادیب
*، بهنام طالبی، زرین دانشور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل تاثیرگذار بر میزان مشارکت دانشجویان در فرایند ارزشیابی اساتید از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز سپیده بهلولی، رامین نگاهداری، آیلا بهرامیان، مریم کوه سلطانی، کتایون کاتبی
*، پوریا حریری شبستری، سعید حسن زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی آموزش مجازی درس انگل شناسی در میزان رضایت مندی و یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دوره پاندمی کووید 19 با استفاده از مدل کریک پاتریک زهرا خسروانیان، فتانه میکائیلی
*، قاسم عسگری، میترا امینی، مرجان معتمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تدوین مدل علی رفتارهای غیرمولد تحصیلی بر اساس دشواری در تنظیم هیجان و خود نظم جویی تحصیلی در دانشجویان با نقش میانجی گری خودپنداره تحصیلی زهرا منبری، کیومرث کریمی
*، یحیی یار احمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین نقش خوش بینی و باورهای امید در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان احمد میرگل، اله نظر علیصوفی، سحر محسنی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue