Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 3, Number 4 (2011-2)


Miserable outputs of a faculty and its related factors
برون‌دادهای نامطلوب یک دانشکده و عوامل مرتبط با آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of the status of clinical education in the views of nursing educators and students
مقایسه وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Web-based learning a systematic review of the variability of interventions
یادگیری مبتنی بر وب؛ مرور سیستماتیک تنوع‌پذیری مداخلات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Simulation in nursing education
شبیه سازی در آموزش پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Place of multiple intelligences in achieving objectives of e-learning institutions
جایگاه هوش های چندگانه در دست یابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Importance of role-model teaching in nursing students’ education
اهمیت تدریسِ الگومحور در آموزش دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of Meta-cognition in learning process
نقش فراشناخت در فرآیند یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Application of Van Maanen’s phenomenology viewpoint in curriculum development studies
کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون‌مَنِن در مطالعات برنامه درسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles