Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 4 (2011-2)
Miserable outputs of a faculty and its related factors
بروندادهای نامطلوب یک دانشکده و عوامل مرتبط با آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the status of clinical education in the views of nursing educators and students
مقایسه وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Web-based learning a systematic review of the variability of interventions
یادگیری مبتنی بر وب؛ مرور سیستماتیک تنوعپذیری مداخلات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Simulation in nursing education
شبیه سازی در آموزش پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Place of multiple intelligences in achieving objectives of e-learning institutions
جایگاه هوش های چندگانه در دست یابی به اهداف مراکز آموزش الکترونیکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Importance of role-model teaching in nursing students’ education
اهمیت تدریسِ الگومحور در آموزش دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of Meta-cognition in learning process
نقش فراشناخت در فرآیند یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application of Van Maanen’s phenomenology viewpoint in curriculum development studies
کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ونمَنِن در مطالعات برنامه درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles