Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 7, Number 3 (2014-8)


Compiling the Curriculum Planning Pattern Based on Social Network to Train and Improve the University Teachers
طراحی الگوی برنامه‌ریزی درسی مبتنی بر شبکه اجتماعی برای آموزش و به‌سازی اساتید
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining Teaching-Learning Process in Curriculum of General Medical Course with Life-Long Learning Approach
تببین فرآیندهای یاددهی- یادگیری در برنامه‌ درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد یادگیری مادام‌العمر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Academic Goal Orientations and Academic Rumination in University Students Ahvaz Jundishapour University of Medical Sciences
رابطه بین جهت‌گیری‌های هدف تحصیلی و نشخوار فکری تحصیلی در دانشجویان؛ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective Factors on Education Policies and Academic Technology
عوامل موثر بر سیاست‌های آموزشی و فنّاوری دانشگاهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Visual Information Frequency Filtering on Attention Attraction Application of Cognitive Neuroscience Findings in e-Learning
تاثیر فیلتر فرکانسی اطلاعات دیداری بر جلب توجه؛ کاربست یافته‌های علوم اعصاب شناختی در آموزش الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Correlation between Teachers' Evaluation Scores by Students, the Department Head and the Faculty Dean
همبستگی بین نمرات ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان، مدیر گروه و رئیس دانشکده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effecting Factors on Academic Satisfaction Viewpoint of Jahrom University of Medical Sciences Students
عوامل موثر بر رضایتمندی تحصیلی؛ دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Critical Thinking and Information Literacy of Medical Sciences Students
رابطه تفکر انتقادی با سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Academic- and Emotional Literacy of Faculty Members Kurdistan University
رابطه سواد آکادمیک و سواد هیجانی در اعضای هیات علمی؛ دانشگاه کردستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Entrepreneurship Traits and Learning Organization Dimensions Kashan University
رابطه بین ویژگی‌های کارآفرینانه و مولفه‌های سازمان یادگیرنده؛ دانشگاه کاشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles