Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 4 (2016-10)
Designing a Knowledge management model with an emphasis on Creativity and development of faculty members in universities executing distance Education
طراحی الگوی مدیریتدانش با تأکید بر خلاقیت و بهسازی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای مجری آموزش از دور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Identity style, Self-monitoring and Fear of Success in Normal and Anxiety Medical Sciences University students
مقایسه سبکهای هویت، خود نظارتی و ترس از موفقیت در دانشجویان مضطرب و عادی دانشگاه علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Teaching quality based on Hénard & Roseveare model from the PhD students perspective
ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Develop proposed strategies to implement integration strategy in nursing curriculum in Iran
تدوین راهکارهای پیشنهادی جهت اجرای استراتژی ادغام در برنامه درسی کارشناسی پرستاری ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of Self- Efficacy and Psychological Resiliency in Academic Procrastination of Students
نقش خودکارآمدی و تاب آوری روان شناختی در تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Pattern of Causal Relationships of Academic Self-handicapping of Students
الگوی علّی خود ناتوانسازی تحصیلی در دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting academic buoyancy based on cognitive, motivational and behavioral involvement among students of Lorestan University of Medical Sciences
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between metacognitive strategies with self-directed learning among students of Qom University of Medical Sciences
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles