Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 9, Number 4 (2016-10)


Designing a Knowledge management model with an emphasis on Creativity and development of faculty members in universities executing distance Education
طراحی الگوی مدیریت‌دانش با تأکید بر خلاقیت و بهسازی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های مجری آموزش از دور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of the Identity style, Self-monitoring and Fear of Success in Normal and Anxiety Medical Sciences University students
مقایسه سبک‌های هویت، خود نظارتی و ترس از موفقیت در دانشجویان مضطرب و عادی دانشگاه علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Teaching quality based on Hénard & Roseveare model from the PhD students perspective
ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Develop proposed strategies to implement integration strategy in nursing curriculum in Iran
تدوین راهکارهای پیشنهادی جهت اجرای استراتژی ادغام در برنامه درسی کارشناسی پرستاری ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of Self- Efficacy and Psychological Resiliency in Academic Procrastination of Students
نقش خودکارآمدی و تاب آوری روان شناختی در تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Pattern of Causal Relationships of Academic Self-handicapping of Students
الگوی علّی خود ناتوان‌سازی تحصیلی در دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting academic buoyancy based on cognitive, motivational and behavioral involvement among students of Lorestan University of Medical Sciences
پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between metacognitive strategies with self-directed learning among students of Qom University of Medical Sciences
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی با یادگیری خود راهبر در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles