Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 10, Number 5 (2017-10)


Exploring students’ attitudes towards Dynamic E-Assessment
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به ارزیابی پویای الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

What Criteria Do Students Use to EvaluateTheir Teachers?
دانشجویان با چه معیارهایی اساتید خود را ارزشیابی می کنند؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Investigation of Strategic Planning Models of Universities(A Case study: Iran’s Higher Education)
مطالعه مدل های برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه ها (مطالعه موردی : آموزش عالی ایران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing of Peace Curriculum in Higher Education: A Qualitative Study
تدوین برنامه درسی صلح در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Academic Resilience and Burnout Relationship of The Student of Qom University of Medical Sciences
ارتباط تاب‌آوری تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prediction of Academic Buoyancy Based on Perception of Learning Environment and Psychological Hardiness in Medical Sciences Student
پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و سرسختی روان‌شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reconstructing Academic Staff Development Program: by Implementing a Supervised and Feedback on Experience Strategy in Order to Improve Their Teaching Skills in lesson Planning
بازسازی برنامه توانمندسازی اساتید از طریق بکارگیری استراتژی مداخله ایی "تجربه نظارت شده و بازخورد بر تجربه" با هدف ارتقای مهارت‌های آنها در طراحی برنامه درسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A survey on The Relationship Between The Use of Virtual Social Networks and Self-Regulated learning Strategies on Student
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دردانش آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Study of Academic Independence Gap Based on University Experts (The Case of Babol University of Medical Sciences and Noushirvani Technical University)
بررسی شکاف استقلال دانشگاهی ازدیدگاه خبرگان دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل و صنعتی نوشیروانی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles