Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 2 (2022-5)
Designing a successful school management process model based on ISSPP international research findings
طراحی مدل فرآیند مدیریت مدارس موفق بر اساس یافته های پژوهش بین المللی ISSPP
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The improvement of nursing students’ search skills through teaching evidence-based databases
بهبود مهارتهای جستجوی دانشجویان پرستاری با آموزش استفاده از پایگاههای اطلاعاتی مبتنی بر شواهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of the experiences of teachers about the obstacles and problems of learning math
واکاوی تجربیات معلمان درباره موانع و مشکلات یادگیری درس ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Title: Designing a teaching model based on the meaning of life
طراحی الگوی تدریس مبتنی بر معنای زندگی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Future research and presentation of quality development trends in public universities in Tehran: Based on the approach of the world-class university
آینده پژوهی و ارائه روندهای توسعه کیفی در دانشگاه های دولتی شهر تهران مبتنی بر رویکرد دانشگاه تراز جهانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of Teachers 'Experiences and Perceptions of Students' Religious Identity Shaping (A Qualitative Phenomenological Study)
تجارب زیسته و ادراکات دبیران از نحوه شکلگیری هویت دینی در دانشآموزان(یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing and Developing a Proposed Parent Involvement Model and Investigating its Impact on Early Grade Students' Learning
طراحی و تدوین الگوی پیشنهادی مشارکت والدین و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Brain-Based Executive Functioning Training on Cognitive-Attention Syndrome in Students with Social Anxiety
اثربخشی آموزشهای مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز بر سندرم شناختی- توجهی دانش-آموزان مبتلا به اضطراب اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design and Psychometric Assessment of the Program of development and Innovation in Medical Education
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش برنامه ی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the relationship between intelligence believe and academic procrastination with mediating role of social cognition.
بررسی رابطۀ باورهای هوشی و اهمال کاری تحصیلی با واسطه گری شناخت اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles