Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 15, Number 2 (2022-5)


Designing a successful school management process model based on ISSPP international research findings
طراحی مدل فرآیند مدیریت مدارس موفق بر اساس یافته های پژوهش بین المللی ISSPP
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The improvement of nursing students’ search skills through teaching evidence-based databases
بهبود مهارت‌های جستجوی دانشجویان پرستاری با آموزش استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی مبتنی بر شواهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of the experiences of teachers about the obstacles and problems of learning math
واکاوی تجربیات معلمان درباره موانع و مشکلات یادگیری درس ریاضی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Title: Designing a teaching model based on the meaning of life
طراحی الگوی تدریس مبتنی بر معنای زندگی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Future research and presentation of quality development trends in public universities in Tehran: Based on the approach of the world-class university
آینده پژوهی و ارائه روندهای توسعه کیفی در دانشگاه های دولتی شهر تهران مبتنی بر رویکرد دانشگاه تراز جهانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Analysis of Teachers 'Experiences and Perceptions of Students' Religious Identity Shaping (A Qualitative Phenomenological Study)
تجارب زیسته و ادراکات دبیران از نحوه شکل‌گیری هویت دینی در دانش‌آموزان(یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Developing a Proposed Parent Involvement Model and Investigating its Impact on Early Grade Students' Learning
طراحی و تدوین الگوی پیشنهادی مشارکت والدین و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Brain-Based Executive Functioning Training on Cognitive-Attention Syndrome in Students with Social Anxiety
اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز بر سندرم شناختی- توجهی دانش-آموزان مبتلا به اضطراب اجتماعی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Design and Psychometric Assessment of the Program of development and Innovation in Medical Education
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش برنامه ی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the relationship between intelligence believe and academic procrastination with mediating role of social cognition.
بررسی رابطۀ باورهای هوشی و اهمال کاری تحصیلی با واسطه گری شناخت اجتماعی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles