[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی الگوی برنامه‌ریزی درسی با رویکرد کاهش تهدیدات نرم
احمد کلاهدوزی، مریم بهرامیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر اضطراب معلمان بر کیفیت تدریس
مریم باغانی، محسن دهقانی نیشابوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری/یاددهی
فاطمه ماستری فراهانی، علی رضایی شریف، حسین استاد حسنلو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اساتید مشاور از نظر دانشجویان علوم پزشکی
شیما سام، مریم طیبی، منیره قره خانی، داریوش مسلمی، محسن پورقاسم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان
عباس شکاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت آزمون جامع پیش‌کارورزی دانشجویان پزشکی و عوامل مرتبط با آن
رمضان رحمانی، شعبان مهرورز، سید کریم حسینی اقدم، سعید هاشمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه دانش‌افزایی تخصصی مادران بر خلاقیت کودکان تیزهوش
غلامعلی افروز، جمیل یزدان پناه، حیدر کریمیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل تلفیقی "کارت امتیازی متوازن" و "تعالی به‌منظور بهبود عملکرد"؛ مطالعه موردی
علی محمد احمدوند، امیر تربتی، ناصر پوررضا، مهدی نادری، محسن فیروزشاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML یادگیری ترکیبی؛ رویکردی نوین در توسعه آموزش و فرآیند یاددهی/یادگیری
ابراهیم صالحی عمران، ضیاء الدین سالاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by