[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
مقالات آماده انتشار::
::
ویراستاری مقالات فارسی

AWT IMAGE

اصلاح منابع با نرم افزار EndNote

ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری مقالات انگلیسی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
دانشگاه های علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی اراک
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایلام 
دانشگاه علوم پزشکی البرز 
دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 
دانشگاه علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دانشگاه علوم پزشکی سمنان
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
دانشکده علوم پزشکی فسا 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 
دانشگاه علوم پزشکی کردستان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
دانشگاه علوم پزشکی گیلان 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 
دانشگاه علوم پزشکی همدان 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران 
دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویر احمد  

..
IRCT

AWT IMAGE

..
MeSH

AWT IMAGE

..
چاپ الکترونیک

 AWT IMAGE

این نشریه صرفاً به صورت الکترونیکی منتشر می شود و نسخه کاغذی ندارد.

..
International License

Creative Commons License
Education Strategies in Medical Sciences Journal by www.edcbmj.ir is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 7، شماره 6 - ( بهمن-اسفند 1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML رابطه سبک‌های مدیریت آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی با هوش فرهنگی ص. 353-360
[English Abstract] بهاره عزیزی نژاد ، آرزو مهدی زاده، حسین جناآبادی
چکیده (3650 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1612 دریافت)  
XML ویژگی‌های روان‌سنجی (ساختار عاملی، پایایی و روایی) مقیاس اصلاح‌شده سبک‌های یادگیری کلب در دانشجویان ایرانی ص. 361-367
[English Abstract] نظام‌الدین قاسمی ، مهدی ربیعی، نجمه کلانتری، حمید عبدی
چکیده (3756 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (807 دریافت)  
XML مقایسه دو روش هم‌گروهی بالینی و کارگاهی در آموزش تفسیر گازهای خون شریانی به پرستاران بخش‌های ویژه ص. 369-375
[English Abstract] عباسعلی ابراهیمیان، نادر خالصی ، لیلا ساریخانی، مائده تورده
چکیده (4108 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (517 دریافت)  
XML اثر مصرف مکمل آهن بر حافظه فضایی موش‌های صحرایی جوان ص. 377-380
[English Abstract] حمیدرضا قیصری، غلام‌حسین ناظم‌زادگان، میثم حیدری بروجنی ، علی ذوالفقاری
چکیده (2658 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (636 دریافت)  
XML تاثیر تدریس جامعه‌محور بر رضایت از تدریس و شناخت بهداشت محیط ص. 381-389
[English Abstract] فرح مادرشاهیان ، محسن حسن آبادی، سهیلا خزاعی
چکیده (2456 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (511 دریافت)  
XML نقش کیفیت تدریس استاد در گرایش دانشجویان بهداشت به تفکر انتقادی ص. 391-397
[English Abstract] فرهاد تنهای رشوانلو ، مهدی تنهای رشوانلو، الهه حجازی
چکیده (3877 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (616 دریافت)  
XML مولفه‌های اخلاق حرفه‌ای تدریس از دیدگاه دانشجویان؛ دانشگاه علوم پزشکی قم ص. 399-403
[English Abstract] مهدی سبحانی‌نژاد، حسن نجفی ، رضا جعفری هرندی، محسن فرمهینی فراهانی
چکیده (6542 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2443 دریافت)  
XML مقایسه پردازش فراشناختی دانشجویان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و عادی ص. 405-410
[English Abstract] کورش پرویز ، جواد صالحی فدردی
چکیده (2444 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (718 دریافت)  
XML مقایسه کارآیی درونی گروه‌های آموزشی پرستاری و مامایی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ص. 411-416
[English Abstract] محمد سالمی ، فرانک امیدیان، میلاد سالمی
چکیده (3574 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (499 دریافت)  
XML ضرورت طراحی واحد درسی ص. 417-423
[English Abstract] محمدرضا ملکی باب هویزی، حسین باباتبار درزی ، رمضان رحمانی، محمدمهدی سالاری
چکیده (3789 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (560 دریافت)  
XML طراحی محیط یادگیری الکترونیکی مبتنی بر سه نظریه یادگیری؛ رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و ساختن‌گرایی ص. 425-435
[English Abstract] احمدعلی فروغی ابری، محمدحسین یارمحمدیان، غلامرضا اصلانی
چکیده (5354 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1360 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.075 seconds with 1152 queries by yektaweb 3571