|
 |
ارزیابی کیفیت فرآیند تدریس؛ دانشکده پرستاری لامرد |
ص. ۱۳۶-۱۳۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
سید احمد هاشمی ، ابوالفضل عباسی  |
|
چکیده
(۹۶۷۴ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۷۱۲ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۴۸۱۴ مشاهده)
|
 |
بررسی خلاقیت اساتید علوم پایه پزشکی براساس نظریه تورنس؛ دانشگاه علوم پزشکی ایران |
ص. ۱۴۳-۱۳۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
حبیبه بابایی اوصالو ، زهره سهرابی ، مجتبی خواجه آزاد  |
|
چکیده
(۱۵۸۵۸ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۷۴۴ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۵۷۷۹ مشاهده)
|
 |
تاثیر عدم رضایت از رشته تحصیلی بر رفتار سکوت کلاسی |
ص. ۱۴۹-۱۴۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
رضا بهنامفر ، فرشیده ضامنی ، ترانه عنایتی  |
|
چکیده
(۸۰۱۹ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۳۶۷ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۳۹۳۶ مشاهده)
|
 |
تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی طراحیشده براساس الگوی رابرت گانیه بر میزان یادگیری دانشجویان در درس آمار |
ص. ۱۵۷-۱۵۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
سپیده کشمیری ، اکبر مومنی راد  |
|
چکیده
(۸۸۹۰ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۸۳۸ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۳۳۶۲ مشاهده)
|
 |
نگرش اعضای هیات علمی به آموزش الکترونیکی؛ دانشگاه علوم پزشکی زنجان |
ص. ۱۶۴-۱۵۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
اعظم ملکی ، سقراط فقیهزاده ، زینب تاران لایق ، لیلا نجفی  |
|
چکیده
(۹۱۸۱ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۸۲۲ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۲۷۱۷ مشاهده)
|
 |
رابطه راهبردهای مطالعه و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی |
ص. ۱۷۰-۱۶۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
زبیده بابایی شیروانی ، محبوبه فرامرزی ، حبیب نادری ، ثریا خفری  |
|
چکیده
(۱۰۳۷۷ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۷۲۱ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۳۱۷۳ مشاهده)
|
 |
اعتباریابی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان درس پژوهشمحور |
ص. ۱۷۸-۱۷۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
ناصر شیربگی ، کیهان رضایی ، خلیل زندی  |
|
چکیده
(۸۶۱۷ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۶۸۰ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۳۱۱۵ مشاهده)
|
 |
ویژگیهای ادراکی دانشجویان در محتوای الکترونیکی برنامه درسی؛ دانشگاه علوم پزشکی مشهد |
ص. ۱۸۵-۱۷۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
خدیجه علیآبادی ، مرتضی مرادی دولیسکانی ، رحیم مرادی ، عبدالحسین محمدی گلهدار  |
|
چکیده
(۹۸۹۷ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۲۲۱ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۲۲۹۸ مشاهده)
|
 |
رابطه استرس ادراکشده، کمالگرایی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان |
ص. ۱۹۴-۱۸۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_edc/images/en.gif) |
سیدمهدی پورسید ، محمدمسعود متولی ، سیدرضا پورسید ، زهرا براهیمی  |
|
چکیده
(۱۲۸۶۶ مشاهده) |
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۴۸۲۸ دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(۳۶۴۴ مشاهده)
|