You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
ساخت و رواسازی مقیاس ایرانی سنجش رویکرد یادگیری مادامالعمر در بین دانشجویان علوم پزشکی
مجید یوسفی افراشته
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آمادگی برای یادگیری خود راهبرد و عوامل زمینهای مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهدی میرزایی علویجه، بهزاد کرمی متین، نصراله حسینی، شعیب رحیمی، فرزاد جلیلیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری از طریق موبایل در بین دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز فیروز محمودی، الهه حبیبی رامیانی، رعنا بابازاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی رابطه کمالگرایی مثبت و منفی با بهزیستی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری مسلم عباسی، ذبیح پیرانی، الهه صالحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی دانشگاهی با تأکید بر دانشگاههای نسل سوم و چهارم با استفاده از رویکرد دلفی فازی: ارائه یک الگوی مفهومی امیر فاضل، امین رضا کمالیان، علیقلی روشن
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین رفتارهای پرخطر دانشجو - معلمان بر اساس هویت تحصیلی و انگیزش تحصیلی زبیر صمیمی، ابوذر دهانی، فرناز شبان بسیم، آرش شهبازیان خونیق
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و تنش شغلی با میزان فرسودگی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی نادر بهلولی، طاهر پذیریه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برنامهدرسی حقوق بشر در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی رحمت اله مرزوقی، مهدی محمدی، محمد علی خورسندیان، فریده براهویی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی روش تلفیقی بسته آموزشی" قانون مداری در حرفه مامایی" و آموزش دانشجو محور در ارتقا کیفیت واحد درسی حقوق و پزشکی قانونی در مامایی لیلا اسدی، مریم دافعی، شهناز مجاهد، مریم محمدی مهدی آباد زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی وضعیت برنامه جانشین پروری مدیران دانشگاه(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
خدیجه آذر، توران سلیمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین و اعتبار سنجی مؤلفهها و شاخصهای بین المللی سازی دانشکدههای مجازی آزیتا سلاجقه، مهران فرج اللهی، نعمت الله موسی پور، محمدرضا سرمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue