Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 1 (2012-4)
Blended learning a new approach in developing teaching and learning process
یادگیری ترکیبی؛ رویکردی نوین در توسعه آموزش و فرآیند یاددهی/یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Integrated model of the “balanced scorecard” and the “excellence model to improve organizational performance” a case study
مدل تلفیقی "کارت امتیازی متوازن" و "تعالی بهمنظور بهبود عملکرد"؛ مطالعه موردی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of mother’s expert knowlege inhancing program on thier genius children’s creativity
اثربخشی برنامه دانشافزایی تخصصی مادران بر خلاقیت کودکان تیزهوش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Pre-internship comprehensive test status in medical students and its related factor
وضعیت آزمون جامع پیشکارورزی دانشجویان پزشکی و عوامل مرتبط با آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of cooperative learning on the development of students’ social skills
تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of university advisors in the viewpoint of medical sciences’ students
اساتید مشاور از نظر دانشجویان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Obstacles of using information and communication technology in learning-teaching process
موانع بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادگیری/یاددهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of teachers’ anxiety on teaching quality
تاثیر اضطراب معلمان بر کیفیت تدریس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing curriculum pattern with reducing of soft threats approach
طراحی الگوی برنامهریزی درسی با رویکرد کاهش تهدیدات نرم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles