Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 6 (2017-11)
Explain and Validate the Components and Indicators of Internationalization of Virtual Colleges
تبیین و اعتبار سنجی مؤلفهها و شاخصهای بین المللی سازی دانشکدههای مجازی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Studying Status of The Successor Program of University Administrators (A Case Study at Ardebil Islamic Azad University)
بررسی وضعیت برنامه جانشین پروری مدیران دانشگاه(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of The Combination of an Educational Package of "Legitimacy in Midwifery" and Student-Centered Learning in Order to Improve the Quality of Law and Forensics Course in Midwifery
اثربخشی روش تلفیقی بسته آموزشی" قانون مداری در حرفه مامایی" و آموزش دانشجو محور در ارتقا کیفیت واحد درسی حقوق و پزشکی قانونی در مامایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing of Human Rights Curriculum in Higher Education: A Qualitative Study
برنامهدرسی حقوق بشر در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Personality Traits and Job Stress With Job Burnout Among the Faculty Members of Medical Sciences Universities
ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و تنش شغلی با میزان فرسودگی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining Student-Teachers High-Risk Behaviors Based on Academic Identity and Academic Motivation
تبیین رفتارهای پرخطر دانشجو - معلمان بر اساس هویت تحصیلی و انگیزش تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identification of Effective Dimensions and Components on Academic Human Resources Empowerment, Emphasizing the Third and Fourth Generation of Universities With Fuzzy Delphi Approach: Presenting a Conceptual Model
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی دانشگاهی با تأکید بر دانشگاههای نسل سوم و چهارم با استفاده از رویکرد دلفی فازی: ارائه یک الگوی مفهومی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigate The Relationship Between Positive and Negative Perfectionism With Emotional Well-being and Academic Engagement in Nurse’s Students
بررسی رابطه کمالگرایی مثبت و منفی با بهزیستی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effective Factors on The Acceptance of Mobile Learning Among Students of Tabriz University and Tabriz University of Medical Sciences
عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری از طریق موبایل در بین دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Self-Directed Learning Readiness and The Associated Contextual Factors Among Kermanshah University of Medical Sciences Students
آمادگی برای یادگیری خود راهبرد و عوامل زمینهای مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Construction and Validation the Iranian Scale of Lifelong Learning Approach Measuring Among Medical Students
ساخت و رواسازی مقیاس ایرانی سنجش رویکرد یادگیری مادامالعمر در بین دانشجویان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles