Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 18, Number 4 (2025-10)


Pathology of theoretical education of graduate nursing education
آسیب‌شناسی آموزش نظری مقاطع تحصیلات تکمیلی پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Examining the relationship between academic resilience and academic involvement with the mediation of academic self-efficacy (Case Study: students of Mazandaran University of Science and Technology)
بررسی رابطه تاب‌آوری تحصیلی با درگیری‌تحصیلی با میانجی خودکارآمدی‌تحصیلی(مطالعه موردی:‌دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the mediating role of emotional resilience in the relationship between positive and negative perfectionism and academic resilience with academic self-defeating behaviors in medical students
بررسی نقش میانجی تاب‌آوری هیجانی در ارتباط بین کمال‌گرایی مثبت و منفی و تاب آوری تحصیلی با رفتارهای خودشکن تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Providing a Model for Improving the Assessment System of Medical Education
ارائه الگوی ارتقاء نظام ارزشیابی آموزش پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles