[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه برنامه ریزی آموزشی و باورهای هوشی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی
محمد صالحی، سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی با سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
مجید صدوقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین شایستگی های حرفه ای مدرسان در محیط یادگیری الکترونیک
محبوبه اسلمی، زهره اسمعیلی، بهمن سعیدی پور، محمد رضا سرمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تغییرات آتی آموزش عالی و دور نمای دانشگاه‌های آینده
رسول جمشیدی، محسن یادبروقی، جواد رضائی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شکوفایی معلمان شهر تهران و متغیرهای جمعیت‌شناختی اثرگذار بر آن
هانیه هژبریان، علی محمد رضایی، ایمان ا... بیگدلی، محمود نجفی، محمدعلی محمدی فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی اهمال‌کاری‌تحصیلی بر اساس هوش‌هیجانی با نقش واسطه‌ای سرمایه‌روان‌شناختی در دانشجویان علوم پزشکی
اصغر جعفری، مرضیه سادات سیدخراسانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان و منابع استرس در آموزش بالینی و ارتباط آن با برخی ویژگیهای دانشجویان، مربیان و محیط بالین
بهروز رضائی، راضیه بهشتی زاده، ژولیانا فلاحتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان، نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی
آرش شهبازیان خونیق، امید حسنی، ولی عبدالله زاده قمشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدلی برای ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی مورد: (دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران)
معصومه عظیمی فر، حمیده رشادت جو، اختر جمالی، شکوفه نیک فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران
کبری صالحی، زهرا صالحی، مهسا شکور، فریبا حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش بهزیستی اجتماعی و فرسودگی تحصیلی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
داود طهماسب زاده شیخلار، موریس شیخی، احسان عظیم‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکر با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه کاشان و علوم پزشکی
حمید رحیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان در خصوص ارزشیابی کیفیت عملکرد اساتید
زهره صانعی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل پردازی رابطه ویژگی‌های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش آموزان با میانجیگری سبک‌های یادگیری، سبک‌های تفکر
سمیه نخعی، مجتبی امیری مجد، علیرضا محمدی آریا، محمود شیرازی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رویکرد و عملکرد اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت در طرح تحول سلامت – مطالعه کیفی
محمدرضا یوسفی، محمدحسین تازیکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی
محمد برنا، محبوبه فولادچنگ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان
سعید مشتاقی، کبرا کاظمیان مقدم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی شایستگی‌ فرماندهی از منظر فرماندهی معظم کل قوا
شعبان مرادی آیدیشه، طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری، سید رضا سیدجوادین، مهدی خیراندیش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان پرستاری
عباس صنوبر، صادق کثیر، امجد تقوی‌نسب، الهام رئیسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه تصویر ذهنی سازمانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
محمد دهقانی، روح الله خارا، نرجس میر ابوطالبی، محمد حسین حیوی حقیقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by