Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 5 (2014-10)
Instructional Scaffolding Strategies in Problem-Solving Learning Environments
راهبردهای تکیهگاهسازی آموزشی در محیطهای یادگیری حل مشکل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Modular Training of Family Physicians’ Higher Management Course in Iran
ارزشیابی دوره آموزشی پودمانی مدیریت عالی پزشکان خانواده در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Infrastructure and Faculty Readiness in Effective Implementation of e-Learning Based on Technology Acceptance Model (TAM)
تاثیر زیرساختها و آمادگی اعضای هیات علمی در پیادهسازی اثربخش آموزش الکترونیک براساس مدل پذیرش فنّاوری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship of Educational Function of Medical Universities’ Faculties with their Social Intelligence
رابطه عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی با هوش اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship of Factors Affecting the Quality of Teaching: Structural Equation Modeling
ارتباط بین عوامل موثر بر کیفیت تدریس اساتید: مدلیابی معادلات ساختاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Simultaneous Promotion of Learning and Satisfaction by Cooperative Training
ارتقای همزمان یادگیری و رضایتمندی با آموزش مشارکتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Readiness of Postgraduate Health Sciences Students for Interprofessional Education
آمادگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم سلامت برای آموزش بینحرفهای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of Personality Types on the Rate of Participation of Learners in the Moodle Learning Management System
تاثیر تیپهای شخصیتی بر میزان مشارکت یادگیرندگان در سیستم مدیریت یادگیری مودل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship of Emotional Intelligence and Self-Concept with Students' Academic Achievement
رابطه هوش هیجانی و خودپنداره با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of the “Early Clinical Experience” Program for Undergraduate Dental Students
ارزیابی برنامه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of Procrastination, Self-Regulation and Metacognition in Predicting Students' Academic Motivation
نقش تعللورزی، خودتنظیمگری و باورهای فراشناختی در پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles