Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 18, Number 3 (2025-8)
Monitoring the mentoring of nursing faculty professors from the students' point of view
پایش ارشادگری استادان دانشکده پرستاری از دیدگاه دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design and psychometrics (validation) validation and psychometrics of measuring tools for the development of educational organizations with an emphasis on entrepreneurial drivers
طراحی و روانسنجی (اعتباریابی) ابزارسنجش توسعهی سازمانهای آموزشی با تاکید بر پیشرانهای کارآفرینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of hidden curriculum on attitudes toward euthanasia in Kerman University of Medical Sciences
نقش برنامه درسی پنهان بر نگرش به اتانازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing Student’s perception of Team work in Distance Education in Corvid 19
بررسی درک دانشجویان از فرایندکار گروهی و عملکرد گروه در آموزش مجازی دانشجویان پرستاری در دوران کووید 19
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Dimensions and Characteristics of Virtual Simulation in Nursing Education: A Systematic Review
ابعاد و ویژگی های شبیه سازی مجازی در آموزش پرستاری: یک مرور سیستماتیک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Synthesis of research on the components of medical education instructors in the field of simulation-based education
سنتزپژوهی مؤلفههای شایستگی مدرسان آموزش پزشکی در زمینه آموزش مبتنی بر شبیهسازی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analyzing the concept of tolerance and intolerance in educational fields and identifying its consequences from the perspective of primary school teachers
واکاوی مفهوم مدارا و مدارا گریزی در ساحات تربیتی و شناسایی پیامدهای آن از دیدگاه معلّمان مقطع ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors affecting the acceptance of e-learning in the Corona period based on the developed model of technology acceptance
عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا مبتنی بر مدل توسعه یافته پذیرش فناوری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
school of life, Antecedents, Meta-Synthesis, elementary school
شناسایی پیشایندهای مدرسه زندگی با رویکرد فراترکیب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling responsibility based on academic motivation with the mediating role of academic self-efficacy in high school students
مدل یابی مسئولیت پذیری براساس انگیزش تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles