Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 1 (2013-4)
Fitness of function and education of pre-hospital emergency technicians in dealing with trauma patients
تناسب عملکرد و آموزش تکنسینهای اورژانس پیشبیمارستانی در برخورد با بیماران ترومایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Educational services quality distance between current and desirable situations
کیفیت خدمات آموزشی؛ فاصله وضع موجود و مطلوب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Performance evaluation of Islamic Azad University, Qom branch, using the EFQM organizational excellence model
ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قم، با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Medical students’ attitudes to traditional and integrated basic sciences curriculums
نگرش دانشجویان پزشکی به برنامههای درسی علوم پایه سنتی و ترکیبی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Satisfaction and learning level of university students in basic courses comparison of lecture and group discussion teaching methods
میزان رضایت و یادگیری دانشجویان در دروس پایه؛ مقایسه روشهای آموزشی سخنرانی و بحث گروهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Readiness for implementation of knowledge management in university the viewpoint of faculty members of Mashhad Islamic Azad University
آمادگی برای پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه؛ دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evidence-based Iranian traditional medicine schemes and threats
پزشکی مبتنی بر شواهد در طب سنتی ایران؛ تمهیدات و تهدیدات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Self talk effect on exam anxiety of nursing students
تاثیر خودگویی بر میزان اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of case-based and lecture teaching methods the viewpoint of nursing student
مقایسه روشهای تدریس "مبتنی بر مورد" و "سخنرانی"؛ دیدگاه دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Pattern of medical ethics curriculum with Islamic approach
الگوی برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles