Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 8, Number 3 (2015-7)


Relationship of Perceived Stress, Perfectionism and Social Support with Students’ Academic Burnout and -Academic Performance
رابطه استرس ادراک‌شده، کمال‌گرایی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Perceptual Characteristics of Students in e-Content of the Curriculum Mashhad University of Medical Sciences
ویژگی‌های ادراکی دانشجویان در محتوای الکترونیکی برنامه درسی؛ دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validation of Teachers’ Self-Efficacy Questionnaire in Regard to the Teaching of Sciences Course as Inquiry
اعتباریابی پرسش‌نامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان درس پژوهش‌محور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Studying and Learning Strategies and Academic Performances in Medical Sciences Students
رابطه راهبردهای مطالعه و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Faculty Members’ Attitude toward e-Learning Zanjan University of Medical Sciences
نگرش اعضای هیات علمی به آموزش الکترونیکی؛ دانشگاه علوم پزشکی زنجان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Using the Electronic Content Designed Based on Robert Gagne Model on the Level of Student Learning in Statistics Lesson
تاثیر استفاده از محتوای الکترونیکی طراحی‌شده براساس الگوی رابرت گانیه بر میزان یادگیری دانشجویان در درس آمار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Dissatisfaction with Academic Field on Class Silence Behavior
تاثیر عدم رضایت از رشته تحصیلی بر رفتار سکوت کلاسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Creativity Analysis in Faculties of Biomedical Courses According to Torrance Creativity Theory Iran University of Medical Sciences
بررسی خلاقیت اساتید علوم پایه پزشکی براساس نظریه تورنس؛ دانشگاه علوم پزشکی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the Quality of Teaching Process Lamerd School of Nursing
ارزیابی کیفیت فرآیند تدریس؛ دانشکده پرستاری لامرد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles