[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: راهنمای نویسندگان ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
عضویت در خبرنامه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رابطه برنامه ریزی آموزشی و باورهای هوشی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی
محمد صالحی *، سیده زهرا حسینی درونکلایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی با سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
مجید صدوقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین شایستگی های حرفه ای مدرسان در محیط یادگیری الکترونیک
محبوبه اسلمی *، زهره اسمعیلی، بهمن سعیدی پور، محمد رضا سرمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تغییرات آتی آموزش عالی و دور نمای دانشگاه‌های آینده
رسول جمشیدی *، محسن یادبروقی، جواد رضائی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شکوفایی معلمان شهر تهران و متغیرهای جمعیت‌شناختی اثرگذار بر آن
هانیه هژبریان، علی محمد رضایی *، ایمان ا... بیگدلی، محمود نجفی، محمدعلی محمدی فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی اهمال‌کاری‌تحصیلی بر اساس هوش‌هیجانی با نقش واسطه‌ای سرمایه‌روان‌شناختی در دانشجویان علوم پزشکی
اصغر جعفری *، مرضیه سادات سیدخراسانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML میزان و منابع استرس در آموزش بالینی و ارتباط آن با برخی ویژگیهای دانشجویان، مربیان و محیط بالین
بهروز رضائی *، راضیه بهشتی زاده، ژولیانا فلاحتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان، نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی
آرش شهبازیان خونیق *، امید حسنی، ولی عبدالله زاده قمشی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدلی برای ارتقاء کیفیت آموزش در رشته داروسازی مورد: (دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران)
معصومه عظیمی فر، حمیده رشادت جو *، اختر جمالی، شکوفه نیک فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر وضعیت آسکی در ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی ایران
کبری صالحی *، زهرا صالحی، مهسا شکور، فریبا حقانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش بهزیستی اجتماعی و فرسودگی تحصیلی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
داود طهماسب زاده شیخلار *، موریس شیخی، احسان عظیم‌پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکر با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه کاشان و علوم پزشکی
حمید رحیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان در خصوص ارزشیابی کیفیت عملکرد اساتید
زهره صانعی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل پردازی رابطه ویژگی‌های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش آموزان با میانجیگری سبک‌های یادگیری، سبک‌های تفکر
سمیه نخعی، مجتبی امیری مجد *، علیرضا محمدی آریا، محمود شیرازی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رویکرد و عملکرد اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت در طرح تحول سلامت – مطالعه کیفی
محمدرضا یوسفی *، محمدحسین تازیکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی
محمد برنا *، محبوبه فولادچنگ
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان
سعید مشتاقی *، کبرا کاظمیان مقدم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی شایستگی‌ فرماندهی از منظر فرماندهی معظم کل قوا
شعبان مرادی آیدیشه *، طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری، سید رضا سیدجوادین، مهدی خیراندیش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان پرستاری
عباس صنوبر *، صادق کثیر، امجد تقوی‌نسب، الهام رئیسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه تصویر ذهنی سازمانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
محمد دهقانی، روح الله خارا، نرجس میر ابوطالبی، محمد حسین حیوی حقیقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی Education Strategies in Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by