Journal archive for Google Scholar Robot!

Education Strategies in Medical Sciences

دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی



Volume 18, Number 1 (2025-3)


The effectiveness of learning based on the circle of philosophical exploration on the moral intelligence and happiness of High school students
بررسی اثربخشی یادگیری مبتنی بر حلقه کندوکاو فلسفی بر هوش اخلاقی و شادکامی دانش آموزان دوره متوسطه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Lived Experiences of Cochlear Implant Specialists in the Use of Instructional Strategies based on Metaphor in Children's Time Perception
تجارب زیسته متخصصان حوزه کاشت حلزون شنوایی از بکارگیری راهبردهای آموزشی مبتنی بر استعاره‌ در درک زمان کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Conceptual Model of the harms of the university major choosing process: A Grounded theory study
ارائه ی الگوی مفهومی آسیب های فرایند انتخاب رشته تحصیلی ورود به دانشگاه: یک مطالعه ی داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Attitude of faculty members and students in Shahrekord University of ‎Medical Sciences towards the performance of E-Learning during the ‎COVID-19 pandemic‎
نگرش اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نسبت به عملکرد ‌آموزش مجازی در طول همه گیری کووید-19‌
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing students' perceptions and expectations of the e-learning system in University of Kashan
ارزیابی ادراکات و انتظارات دانشجویان از سیستم آموزش الکترونیکی دانشگاه کاشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study and comparison of educational status of quotas and non-quota students in professional doctoral degree
بررسی و مقایسه ی عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی سهمیه ای و غیر سهمیه ای در مقطع دکترای حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی دزفول
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of brain-based learning in a blended learning environment on self-regulation learning strategies, academic self-efficacy and academic engagement of elementary students in mathematics
تاثیر یادگیری مغز محور در محیط یادگیری تلفیقی بر راهبردهای یادگیری خودتظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles